AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Del Skrevet 19. mai 2016 Det har den siste tiden vært uvanlige mange tilfeldige mennesker som har sagt hei til meg når jeg har vært ute og gått, utelukkende menn av forskjellig slag. Hvorfor? Er det vanlig å hilse på folk slik? Jeg eier ikke sosial intelligens, så jeg skjønner ikke. Det jeg synes er merkeligst, er at jeg knapt har hatt øyekontakt med disse mennene mer enn et halvt sekund, ettersom jeg hater øyekontakt, og så sier de plutselig bare hei ut av det blå, det er nesten litt komisk, og jeg skjønner ikke helt hvorfor dette plutselig skjer hele tiden da det aldri har skjedd før. Alt man skal lure på. Anonymkode: 997cb...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Del Skrevet 19. mai 2016 -de syns du er fin? -du har en ultrasosial dobbeltgjenger? -du har Prosopagnosi? Anonymkode: a9379...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 19. mai 2016 #3 Del Skrevet 19. mai 2016 Hehe, dette skjedde en kamerat av meg... Han forsto ingenting, mange jenter som hilste på han, noen ga han nummeret sitt ut av det blå, blinket til han og gjorde seg til. Så en kveld så gikk vi en hel gjeng ut på et utested som vi aldri hadde vært på før, og der traff vi dobbeltgjengeren til kameraten min, dørvakten, de kunne virkelig vært tvillinger. Fikk iallfall forklaringen på hvorfor disse jentene løp etter han, og det var bra får det var rett før det holdt på å bikke over for dama hans. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 20. mai 2016 #4 Del Skrevet 20. mai 2016 18 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Hehe, dette skjedde en kamerat av meg... Han forsto ingenting, mange jenter som hilste på han, noen ga han nummeret sitt ut av det blå, blinket til han og gjorde seg til. Så en kveld så gikk vi en hel gjeng ut på et utested som vi aldri hadde vært på før, og der traff vi dobbeltgjengeren til kameraten min, dørvakten, de kunne virkelig vært tvillinger. Fikk iallfall forklaringen på hvorfor disse jentene løp etter han, og det var bra får det var rett før det holdt på å bikke over for dama hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå