AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Del Skrevet 19. mai 2016 Jeg sliter litt om dagen. Bor i Oslo, gjort det i snart 7 år. Har en stor vennegjeng, og vi pleide feste masse Jeg har alltid vært avholds, men tydeligvis har alle tatt det for gitt at det var sprit i det jeg har drukket på fest i alle disse år. Så her for ett halvt års tid siden så kom det frem at jeg ikke drakk, og vennene mine virket dypt sjokkert. JEg trodde det var noe alle visste, ettersom jeg alltid sier "nei" til og smake på drikken dems, når jeg får alkohol servert og som regel har med meg JUICE/brus eller annet god drikke. Siden da har jeg fra og være med på en god del fester iløpet av en måned, ikke blitt innvitert med på noe! Selv da jeg sa at jeg klarer meg fint og synes det er gøy selvom de er fulle, så var det tydeligvis ikke bra nok Er det bare vennene mine, eller er Ola Nordmann litt vell opptatt av alkohol og fyll? Anonymkode: cc052...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Del Skrevet 19. mai 2016 Dette tror jeg ikke på. Anonymkode: acaf6...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #3 Del Skrevet 19. mai 2016 Kan du ikke bare ta med vann i en vodkaflaske? Ingen som merker noe. Velg en dyr vodka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Del Skrevet 19. mai 2016 Sikker på at det har sammenheng med at de fikk vite at du ikke drakk? Jeg har litt problemer med å tro på det, selv om jeg ikke skal utelukke det helt. Men det høres veldig rart ut. Det er en myte at nordmenn setter alkoholen foran alt. De fleste gir beng i hva andre drikker. Anonymkode: c560a...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 20. mai 2016 #5 Del Skrevet 20. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter litt om dagen. Bor i Oslo, gjort det i snart 7 år. Har en stor vennegjeng, og vi pleide feste masse Jeg har alltid vært avholds, men tydeligvis har alle tatt det for gitt at det var sprit i det jeg har drukket på fest i alle disse år. Så her for ett halvt års tid siden så kom det frem at jeg ikke drakk, og vennene mine virket dypt sjokkert. JEg trodde det var noe alle visste, ettersom jeg alltid sier "nei" til og smake på drikken dems, når jeg får alkohol servert og som regel har med meg JUICE/brus eller annet god drikke. Siden da har jeg fra og være med på en god del fester iløpet av en måned, ikke blitt innvitert med på noe! Selv da jeg sa at jeg klarer meg fint og synes det er gøy selvom de er fulle, så var det tydeligvis ikke bra nok Er det bare vennene mine, eller er Ola Nordmann litt vell opptatt av alkohol og fyll? Anonymkode: cc052...335 Kanskje de ble flaue og fikk fylleangst bare ved tanken på alle de festene du har vært edru og vitne til? Og derfor ikke orket flere fester med edru vitne til at det evt dumme de måtte si eller gjøre? Vet at flere edrue mennesker på fest, kan være raske til å dømme de som drikker, altså de de måtte da si eller gjøre. Kanskje gjengen var redd for dette mht deg, og derfor sluttet å invitere? Sier dette for en mulig forklaring, men støtter altså ikke det synet! En venn er en venn, og bør inkluderes og inviteres på fest på lik linje som resten av vennegjengen, uavhengig om vedkommende drikker alkohol eller ikke! Er uansett rart etter så mange år i gjengen, at de ikke hadde fått med seg at du var avholds, og meget spesielt at de ikke virker til å respektere dette?! Er kanskje ikke alltid like spennende for edrue å være på fyllefester, men det er da opp til den edrue, tenker jeg, om vedkommende ønsker og gidder det! Syns det er svært uhørt at du ikke lenger blir invitert! Ingen unnskyldning om at de nå tror at det er kjedelig for deg å stille på alkoholfester, da de nå vet at du alltid har vært edru på de tidligere festene! Du har jo alltid deltatt, tydeligvis ikke dømt noen, og hatt det fint sammen med de! Og de må jo ha tenk det samme om deg, siden du alltid ble invitert før. At de nå har sluttet å invitere deg, etter at de vet at du er avholds, ja kjenner meg skuffet på dine vegne! Og tenker at dette vitner om dårlige og svært så umodne venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 20. mai 2016 #6 Del Skrevet 20. mai 2016 ikke faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 20. mai 2016 #7 Del Skrevet 20. mai 2016 Da er det ikke ekte venner, mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå