Gå til innhold

Er mine former for mye? Bilder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke formfull, men likevel fin. :)

Kvinne

Anonymkode: 74596...c86

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Coolaid skrev:

Du har en flott kropp. Personlig vil jeg ikke kalle deg for formfull, da tenker jeg på litt større kvinner. Du er slank. Du har ingen grunn til å være usikker på kroppen din. 

Takk!   Godt å høre. Jeg skal ta det med meg :-))) skal stole mer på det jeg føler fra nå! 

AnonymBruker
Skrevet

Syns du har fin, normal kropp. Digg rumpe ;) 

Anonymkode: 9e143...2b8

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli drittlei slike tråder her inne.

Anonymkode: c735b...001

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg begynner å bli drittlei slike tråder her inne.

Anonymkode: c735b...001

Uff så synd da :-(

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns du har fin, normal kropp. Digg rumpe ;) 

Anonymkode: 9e143...2b8

:danse::hoppe:

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke formfull, men likevel fin. :)

Kvinne

Anonymkode: 74596...c86

Tusen takk :-)))

Skrevet

For mye? Nei.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Liljano skrev:

Haha takk

Takk for rumpe kompliment. Jeg også mener jeg har former men innen for normalen håper jeg. Hr slanket meg 30 kg tror det er derfor jeg er usikker. 

Ja, jeg forstår ikke at noen sier annerledes. Bra jobba! :) Det er normalt å være usikker etter å ha gått opp og ned i vekt.

Anonymkode: ce93a...788

Skrevet
2 timer siden, Liljano skrev:

Tusen takk for unntaket.  Skjønner at sånne bilde tråder sikkert blir litt teit.  Men fant ut at hvor får jeg best svar i tekst jo her. Og jeg tror det er de 30 kg jeg har slanket vekk som gjør at jeg er usikker. Igjen tusen takk!

Det står det respekt av!! :smilyblomst::tommelopp: Nei, konsentrer deg om å holde vekta stabil og tren litt. Du kan jo bruke hold-inn undertøy hvis du skal på fest. (Bridget Jones!)

13bf69ec8a41e29b387c4cfedfb10042.gif

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ops2 skrev:

Det står det respekt av!! :smilyblomst::tommelopp: Nei, konsentrer deg om å holde vekta stabil og tren litt. Du kan jo bruke hold-inn undertøy hvis du skal på fest. (Bridget Jones!)

13bf69ec8a41e29b387c4cfedfb10042.gif

Men TS, pass på å ha med deg skift når du er på byen! Bestemortruser kan være avskrekkende :fnise:

Anonymkode: a0dbb...a3d

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at du er veldig heldig med at kiloene dine legger seg der de gjør. Du har relativt flat mage til å være på grensen mot overvektig. Flaks at det legger seg på baken og brystene for din del...

Anonymkode: 05a9e...b50

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men TS, pass på å ha med deg skift når du er på byen! Bestemortruser kan være avskrekkende :fnise:

Anonymkode: a0dbb...a3d

Hahahahahaha off er så drita lei hold å !! MEN nå finnes det ganske fine strømpebukser på lindex til 100 lappen som ser hakket bedre ut enn det der og holder godt inn. Den (slemme) eksen min sa når vi skulle ut. Jøss kult å se at du kunne hatt en digg kropp da. Ja han var en doshbag men ja strømpisen funker. DETTE KAN JEG !!! Haha 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at du er veldig heldig med at kiloene dine legger seg der de gjør. Du har relativt flat mage til å være på grensen mot overvektig. Flaks at det legger seg på baken og brystene for din del...

Anonymkode: 05a9e...b50

Ja klart kunne vært mer eple  enn pære!  Haha 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Severin skrev:

For mye? Nei.

Ja lærte det i dag :-)))) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du ser kjempe pen ut og du ser ikke overvektig ut i det hele tatt :hjerte:

Skrevet
1 minutt siden, HelloKitty123 skrev:

Jeg synes du ser kjempe pen ut og du ser ikke overvektig ut i det hele tatt :hjerte:

Ja tar en runde på nettdating nå med en ny selvtillit!  Takk <3

AnonymBruker
Skrevet

Nok en bruker som fisker etter komplimenter :roll: 

Anonymkode: d4062...38b

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nok en bruker som fisker etter komplimenter :roll: 

Anonymkode: d4062...38b

Ja.....du skjønner jeg får ikke nok på face og insta så jeg måtte lage en syte tråd om min egen kropp for å få et ekstra boost i dag. Det handlet  aldri om at jeg virkelig lurte på mitt utseende og ville heller spørre her i stede for på gata . Der tok du meg :-)

• Liker 2
Skrevet

Formfull i mine øyne. Og heit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...