Gå til innhold

Er mine former for mye? Bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettet <3

Endret av Liljano
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke formfull synes jeg, da du ikke har spesielt fremtredene byste eller hofte og rumpe. Du er vel helt normal? Midjen din ser i alle fall slank ut. :)

Dame

Anonymkode: cb86a...4b4

• Liker 2
Skrevet

Ja anser meg selv som normal så takk :-) men Så er det i slanke samtaler med damer da er det ingen som benekter at jeg kunne slanket meg 10 kg når man er inne på tema. Det synes jeg er litt teit. At det er værst når det kommer til hva jenter sier om jenter. Men er til tider enig...... (?) Spes under pms hehe men hvem er ikke det 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser veldig lik ut som deg, men jeg har litt større mage. Jeg synes jeg selv har former, og jeg synes at du har former. Flott rumpe! :)

Anonymkode: ce93a...788

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke formfull og ikke overvektig.

Dame

Anonymkode: c1e2b...509

• Liker 2
Gjest uN91s
Skrevet (endret)

Formfull for meg er større pupper, hofter og rumpe i timeglassfigur der midjen og magen er slank. Men det betyr ikke at du ikke er pen! Jeg synes du er flott! Jeg er heller ikke formfull, men fornøyd uansett. 

Vi alle har mange flotte positive trekk om vi bare tørr å slutte å tvile så på oss selv og heller se det som er bra. 

Jeg er kvinne.

Endret av uN91s
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for mye, du ser fin ut :) Litt ekstra, men det er bare fint, du har jo ei flott midje og rumpe. Er du fullstendig norsk eller har du litt latina/lignende i genene?

Dame

Anonymkode: a0dbb...a3d

Skrevet

Sitter ofte langt inne for meg å kommentere sånne bilde-tråder her inne men gjør et av få unntak. 

Det jeg ser er en veldig flott kvinne og for å snakke på vegne av menn jeg kjenner, de ville sagt det samme. 

Du er kjempeflott :tommelopp: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva ER alle disse trådene for tiden? Og alle som poster slike tråder har jo flotte kropper. 

Jeg synes du ser ut som en flott kvinne med flotte former. Du er ikke superslank, men det ser jeg ikke noe galt i. Du har en flott fasong. Ettersom du har en tydelig innsving ved korsryggen synes jeg ikke magen din ser noe særlig stor ut. 

Anonymkode: 41191...3a8

• Liker 8
Skrevet

Haha takk

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser veldig lik ut som deg, men jeg har litt større mage. Jeg synes jeg selv har former, og jeg synes at du har former. Flott rumpe! :)

Anonymkode: ce93a...788

Takk for rumpe kompliment. Jeg også mener jeg har former men innen for normalen håper jeg. Hr slanket meg 30 kg tror det er derfor jeg er usikker. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for mye, du ser fin ut :) Litt ekstra, men det er bare fint, du har jo ei flott midje og rumpe. Er du fullstendig norsk eller har du litt latina/lignende i genene?

Dame

Takk!! Nei tro det eller jeg er er halvt same og resten norsk :-P

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Sitter ofte langt inne for meg å kommentere sånne bilde-tråder her inne men gjør et av få unntak. 

Det jeg ser er en veldig flott kvinne og for å snakke på vegne av menn jeg kjenner, de ville sagt det samme. 

Du er kjempeflott :tommelopp: 

Tusen takk for unntaket.  Skjønner at sånne bilde tråder sikkert blir litt teit.  Men fant ut at hvor får jeg best svar i tekst jo her. Og jeg tror det er de 30 kg jeg har slanket vekk som gjør at jeg er usikker. Igjen tusen takk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Liljano skrev:

Takk!! Nei tro det eller jeg er er halvt same og resten norsk :-P

Du er heldig fra naturens side da! :biggrin: Fina

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ER alle disse trådene for tiden? Og alle som poster slike tråder har jo flotte kropper. 

Jeg synes du ser ut som en flott kvinne med flotte former. Du er ikke superslank, men det ser jeg ikke noe galt i. Du har en flott fasong. Ettersom du har en tydelig innsving ved korsryggen synes jeg ikke magen din ser noe særlig stor ut. 

Hehehe det ER vel ingenting annet enn usikkerhet som er ute og går og at det er for min del interessant å få svar på det jeg lurer på og dette er et stort spm i mitt hodet fordi menn og damer har så forskjellige meninger om kvinnekroppen 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er heldig fra naturens side da! :biggrin: Fina

Hahaha takk! Var lurt å legge ut bilde kjente jeg nå. Skal aldri gå å føle meg feit igjen :-P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke formfull. Det er overvektig. Hvis du sjekker din bmi tror jeg du også vil få til svar at dette er overvekt. 

Anonymkode: 9af5b...2ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke formfull. Det er overvektig. Hvis du sjekker din bmi tror jeg du også vil få til svar at dette er overvekt. 

Det er 1 kg overvekt i følge BMI. Er det så mye å dvele over, egentlig?

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Liljano skrev:

Hehehe det ER vel ingenting annet enn usikkerhet som er ute og går og at det er for min del interessant å få svar på det jeg lurer på og dette er et stort spm i mitt hodet fordi menn og damer har så forskjellige meninger om kvinnekroppen 

Ja, alle har forskjellig mening om hva som er fin kropp og ikke, og derfor blir det helt meningsløst å spørre om det på et forum. Jeg hadde gått inn for å gå ned noen kg hvis jeg så ut som deg, mens andre synes du ser flott ut. 

Anonymkode: 75c0a...ca1

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BMI er veiledende. Ikke et fasitsvar. 

Eller mener du at toppidrettsutøvere også er overvektige? 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...