Gjest NotNaomi Skrevet 19. mai 2016 #21 Del Skrevet 19. mai 2016 Du skriver et sted at han kanskje ville følt seg avvist IGJEN. Det tyder på at han har vært intr i deg,og at du har visst,men ikke vært tydelig nok av en eller annen grunn. Da har du lært,og vil muligens slippe sånt mer. Jeg hadde spydd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #22 Del Skrevet 19. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ikke vekk denne boksen. Jeg har vært så tydelig som det går ann uten å være ufin og slem. Men som jeg skrev, jeg burde vel skaffet meg en megafon og ropt det ut. Spiller ingen rolle mer. Vennskapet er over. Han ødela det da han sendte den mms. Jeg har ikke lært annet enn at han ikke hadde respekt for vårt vennskap. Og jeg skrev at han VAR nok fornærmet fordi han ble AVVIST IGJEN. ts Anonymkode: ef6d0...ec3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #23 Del Skrevet 19. mai 2016 Friendzonet gjennom 20 år. Stakkars mann. Bra han ble kvitt en emosjonell parasitt som deg TS så han kan fokusere mer på å gjøre hva som er bra for han. Anonymkode: e2f3e...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #24 Del Skrevet 19. mai 2016 Han er i 40årene, så jeg vet ikke jeg hvem oss som bør være mest glad for at vennskapet er over. God bedring kjære anonym 😉 Ts Anonymkode: ef6d0...ec3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #25 Del Skrevet 19. mai 2016 Stakkers mann. Han har sikkert runket til deg hver dag ved å se på dine FB bilder. Du har sikkert utnyttet ham til å bekjenne dine indre følelser, hentet deg når du har vært full og hjulpet deg med flyttelasset ditt. At du ikke har oppfattet at han likte deg før blir for dumt. Anonymkode: f103e...6f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #26 Del Skrevet 19. mai 2016 For TS har sikkert ikke bidratt med noe som helst i dette vennskapet, bitre mannetroll!? Jeg finner det mest sjokkerende at han ikke engang prøvde å bortforklare det med feilsendt eller noe sånt. Anonymkode: 1cd8f...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #27 Del Skrevet 19. mai 2016 Det var dumt gjort av han, men samtidig ville du ikke vært venn med en som var så retarded i 20 år. Derfor må du jo ha vært utydelig med hva slags relasjon dere to hadde. Det pleier å bli avklart litt før for de fleste. Anonymkode: 5f576...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #28 Del Skrevet 19. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkers mann. Han har sikkert runket til deg hver dag ved å se på dine FB bilder. Du har sikkert utnyttet ham til å bekjenne dine indre følelser, hentet deg når du har vært full og hjulpet deg med flyttelasset ditt. At du ikke har oppfattet at han likte deg før blir for dumt. Anonymkode: f103e...6f3 For et latterlig lite nett troll du er da anonym 😉 OG nei, jeg har aldri tatt utnyttelse av han på noen måte. Ikke av noen for den sagt skyld. Jeg er ikke en slem person, men derimot sikkert altfor snill og godtroende om mennesker generelt. Hvorfor skulle noen ellers ikke respektere meg? Min mor har oppdratt meg godt. Det er mer enn hva jeg kan si om deg. God bedring 😉 Anonymkode: ef6d0...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #29 Del Skrevet 19. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er i 40årene, så jeg vet ikke jeg hvem oss som bør være mest glad for at vennskapet er over. God bedring kjære anonym 😉 Ts Anonymkode: ef6d0...ec3 Har han hatt kjærester i noen av de 20 årene du har kjent han? Anonymkode: 206d0...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #30 Del Skrevet 19. mai 2016 Ja det har han. 2 stk. Og jeg har hatt 3. Men alltid innimellom opphold har han villet noe mer, og jeg har sagt at den dama som får han er heldig. At han ikke er den typen mann jeg faller for. Det var dråpen da mmsen kom. Ts Anonymkode: ef6d0...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #31 Del Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det har han. 2 stk. Og jeg har hatt 3. Men alltid innimellom opphold har han villet noe mer, og jeg har sagt at den dama som får han er heldig. At han ikke er den typen mann jeg faller for. Det var dråpen da mmsen kom. Ts Anonymkode: ef6d0...ec3 Jeg forstår. Takk for svar! I slike tilfeller er det nok best å bryte kontakten tidligere. Anonymkode: 206d0...d25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #32 Del Skrevet 19. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det har han. 2 stk. Og jeg har hatt 3. Men alltid innimellom opphold har han villet noe mer, og jeg har sagt at den dama som får han er heldig. At han ikke er den typen mann jeg faller for. Det var dråpen da mmsen kom. Ts Anonymkode: ef6d0...ec3 Hvordan har dette vennskapet vært for deg, når du hele tiden visste at han ønsket noe mer (deg), som han ikke kunne få fordi du ikke ønsket det.? Og hvordan har dette vennskapet vært for han, hvis han hele tiden gått og håpet på å bli i forhold med deg? Anonymkode: 206d0...d25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #33 Del Skrevet 19. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkers mann. Han har sikkert runket til deg hver dag ved å se på dine FB bilder. Du har sikkert utnyttet ham til å bekjenne dine indre følelser, hentet deg når du har vært full og hjulpet deg med flyttelasset ditt. At du ikke har oppfattet at han likte deg før blir for dumt. Anonymkode: f103e...6f3 Neida, hun har oppfattet det før. Se her: 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det har han. 2 stk. Og jeg har hatt 3. Men alltid innimellom opphold har han villet noe mer, og jeg har sagt at den dama som får han er heldig. At han ikke er den typen mann jeg faller for. Det var dråpen da mmsen kom. Ts Anonymkode: ef6d0...ec3 Anonymkode: 206d0...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #34 Del Skrevet 19. mai 2016 Jeg skjønner ikke hvordan han kunne prøve igjen når jeg for det første: snakker om hvor bra det er å finne noen på nett for enten prating eller sex og at han burde prøve det siden han vil ha noen. for det andre: har sagt at jeg ikke er intr i noen her kommunen og at det er derfor jeg tyr til nettet. Hvordan han klarer å få det til at han burde prøve igjen, det aner jeg ikke. kanskje 1-2 ganger i mnd møtes vi og ser film hos han. jeg setter meg ALLTID lengst mulig unna. Er ferdig med denne saken nå. Anonymkode: ef6d0...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #35 Del Skrevet 19. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvordan han kunne prøve igjen når jeg for det første: snakker om hvor bra det er å finne noen på nett for enten prating eller sex og at han burde prøve det siden han vil ha noen. for det andre: har sagt at jeg ikke er intr i noen her kommunen og at det er derfor jeg tyr til nettet. Hvordan han klarer å få det til at han burde prøve igjen, det aner jeg ikke. kanskje 1-2 ganger i mnd møtes vi og ser film hos han. jeg setter meg ALLTID lengst mulig unna. Er ferdig med denne saken nå. Anonymkode: ef6d0...ec3 Noen mennesker nekter å godta avvisningen, og fortsetter og fortsetter å håpe og håpe. Derfor er det beste i slike tilfeller å bryte kontakten raskt og tidlig. Anonymkode: 206d0...d25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #36 Del Skrevet 19. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker nekter å godta avvisningen, og fortsetter og fortsetter å håpe og håpe. Derfor er det beste i slike tilfeller å bryte kontakten raskt og tidlig. Anonymkode: 206d0...d25 Ja. Jeg er enig. Jeg har skjønt det nå. Takk for mange gode spørsmål som har fått meg til å tenke enda mere grundig gjennom hele dette vennskapet. Det er ferdig. TS Carpe Diem 😊 Anonymkode: ef6d0...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå