Gjest matpoesikultur Skrevet 18. mai 2016 #1 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg har omtrent 40% av en masteroppgave i samfunnsfag (økonomi og administrasjon) som jeg ikke kommer til å fortsette med og ikke kommer til å levere. Jeg tenker at det er litt synd å bare kassere hele oppgaven så den aldri ser dagens lys, så jeg lurer på; vet dere om steder hvor jeg kan komme i kontakt med noen som kan få bruk for den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikstart Skrevet 18. mai 2016 #2 Del Skrevet 18. mai 2016 I typen, jeg ønsker å gi den vekk, eller typen jeg ønsker å selge den til noen andre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matpoesikultur Skrevet 18. mai 2016 #3 Del Skrevet 18. mai 2016 Vel, jeg har lagt inn endel arbeid i det. Jeg vil gjerne komme til enighet om en hyggelig pris for begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Del Skrevet 18. mai 2016 Må ikke mottaker uansett sette seg inn i 100% av pensum/tema for å fullføre de 60%? Jeg skjønner ikke helt hvor nyttig den skal være for andre... Men du må jo forhøre deg blant noen på det aktuelle studiet, da, om noen har bestemt seg for samme problemstilling og ikke har begynt... Anonymkode: b92ff...2a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matpoesikultur Skrevet 18. mai 2016 #5 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er innenfor et visst område, og det er fylt inn innledning, beskrivelse av divers ++. Det er fremdeles rom for å redigere problemstilling, skulle man ønske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Del Skrevet 18. mai 2016 Er det lov til å levere inn en Masteroppgave som er laget ut fra noen andres påbegynte Masteroppgave? Anonymkode: f3590...d99 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg flytter nok tråden over til diskusjon.no Anonymkode: 1d0c3...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Del Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg flytter nok tråden over til diskusjon.no Anonymkode: 1d0c3...783 Fordi...? Anonymkode: f3590...d99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matpoesikultur Skrevet 18. mai 2016 #9 Del Skrevet 18. mai 2016 Fordi det nok er mer effektivt og mindre gnål der enn her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. mai 2016 #10 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er jo de siste 60% som er vanskelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matpoesikultur Skrevet 18. mai 2016 #11 Del Skrevet 18. mai 2016 For noen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #12 Del Skrevet 18. mai 2016 Hehe, bare det at du tenker tanken, og måten du sier du har skrevet deler av masteroppgaven din på, forteller meg veldig mye om studiet ditt (eller, studiet du velger å ikke fullføre, da). Anonymkode: 8e8b1...c0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #13 Del Skrevet 18. mai 2016 Å kjøpe en halvferdig masteroppgave må da kunne betegnes som plagiat. Anonymkode: 506a6...2fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #14 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvorfor i alle dager skulle noen betale for en 40% skrevet masteroppgave innenfor samfunnsfag som sannsynligvis ikke er noe god engang? Anonymkode: b86fa...5aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #15 Del Skrevet 18. mai 2016 Idioti..... Anonymkode: 925f2...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chinchilly Skrevet 19. mai 2016 #16 Del Skrevet 19. mai 2016 3 timer siden, matpoesikultur skrev: Det er innenfor et visst område, og det er fylt inn innledning, beskrivelse av divers ++. Det er fremdeles rom for å redigere problemstilling, skulle man ønske det. Dette høres merkelig ut. Hvordan kan du har skrevet innledning når det er 60% av oppgaven igjen? Innledningen er en av de delene jeg ville skrevet helt til slutt. Jeg synes ikke du har nok til å kunne selge oppgaven, ei heller synes jeg du rent etisk bør gjøre det men det er min mening. I beste fall kan du kontakte de som går under deg og høre om noen er intr. i å "ta over" oppgaven. Plagiat blir det jo uansett med mindre disse opplysningene fremkommer i kilder og oppgaven skrives helt om men det er jo strengt tatt ikke ditt problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 19. mai 2016 #17 Del Skrevet 19. mai 2016 Sjølve teksten er jo i praksis verdilaus, i og med at han jo ikkje er fagfellevurdert. Det som kan vere vettugt for ein annan er jo å følgje opp det arbeidet som er gjort med tanke på litteraturgjennomgang og slikt. Eg trur nok du bør gi vekk arbeidet ditt, som eit arbeidsnotat i staden for å tenkje på det som ein 40% ferdig masteroppgåve. Særleg fordi den truleg ikkje er nett det, men det du trur er 40% av ei masteroppgåve - slike oppgåver har ein tendens til å endre seg ganske dramatisk i sluttfasen. Og innleiinga? Den skriv ein jo til sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå