Gå til innhold

Glad, men usikker..


Fersking

Anbefalte innlegg

Vi er i gang! :-) Har begynt med spray, og nærmer oss første prøverørsforsøk. Jeg er kjempeglad for at vi er kommet i gang, har jo ventet en stund. Samtidig klarer jeg ikke helt å glede meg. Har kommet inn i en sirkel av vonde tanker. Jeg har PCOS. Har blitt skremt av alt jeg har lest (jada, fullt og helt min egen feil!) om overstimulering, SA osv. Prøver å tenke positivt, men klarer ikke skyve disse tankene bort. Har bare fått det for meg at "med min flaks så går det vel galt...".

Ingen av dere kan sånn sett hjelpe meg med dette, måtte bare lufte det.. Har snakket med de på Fert. i Haugesund. Ble jo til en viss grad beroliget akkurat der og da. Men det er når jeg er alene med tankene mine at alt det negative dukker opp. Sambo er mye borte i jobbsammenheng, det hjelper jo ikke akkurat.. Jeg håper og tror at dette bare er en periode, og at det vil gå over. Det er ikke noe i verden jeg ønsker meg mer enn et barn. Sambo er kjempepositiv! Han gleder seg til å bli pappa, og planlegger allerede fisketur med Junior. :ler:

Skulle ønske jeg også bare kunne glede meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...