Gjest FruKG Skrevet 18. mai 2016 #41 Skrevet 18. mai 2016 Sæd. Peniser som nettopp har tømt seg. Menn i dress. Menn som lukter godt.
Mr X Skrevet 18. mai 2016 #42 Skrevet 18. mai 2016 En deilig Kvinne som er villig til å strekke seg langt for å tilfredsstille meg 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #43 Skrevet 18. mai 2016 29 minutter siden, Mr X skrev: En deilig Kvinne som er villig til å strekke seg langt for å tilfredsstille meg Hvor langt er det? Anonymkode: 3e3f6...19f 1
Mr X Skrevet 18. mai 2016 #44 Skrevet 18. mai 2016 Ett par meter skulle jeg tru... Nei, ei som lyser av kåtskap. Som kler seg slik hun vet at jeg digger det, som erter meg, som vet at hun er både flink å fin, hun tenner meg 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #45 Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, Mr X skrev: Ett par meter skulle jeg tru... Nei, ei som lyser av kåtskap. Som kler seg slik hun vet at jeg digger det, som erter meg, som vet at hun er både flink å fin, hun tenner meg Hvordan er det? Anonymkode: 3e3f6...19f
Mr X Skrevet 18. mai 2016 #46 Skrevet 18. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det? Anonymkode: 3e3f6...19f Lange strømper, lange "puleletter", kort og sensuell kjole uten truse, selvsagt 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #47 Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, Mr X skrev: Lange strømper, lange "puleletter", kort og sensuell kjole uten truse, selvsagt Det burde være en enkel sak å få til! Det er bare å fortelle til en kvinne du vil ha at det er sånn du vil ha henne, så ser du lett om hun lystrer Anonymkode: 3e3f6...19f
Mr X Skrevet 18. mai 2016 #48 Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det burde være en enkel sak å få til! Det er bare å fortelle til en kvinne du vil ha at det er sånn du vil ha henne, så ser du lett om hun lystrer Anonymkode: 3e3f6...19f Vel talt! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #49 Skrevet 18. mai 2016 6 minutter siden, Mr X skrev: Vel talt! Takk! Og jeg synes du mestrer rollen som @Mr X mye bedre enn jeg hadde kunnet forestille meg Anonymkode: 3e3f6...19f
Mr X Skrevet 18. mai 2016 #50 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! Og jeg synes du mestrer rollen som @Mr X mye bedre enn jeg hadde kunnet forestille meg Anonymkode: 3e3f6...19f Takker og bukker 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #51 Skrevet 18. mai 2016 Tenner blant annet på kvinner i hvit, luftig, gjennomsiktig skjorte slik at man kan se bh-en under. Dama begynte å spille fotball, og de hvite lange sokkene var så digge. Hun slutta for 3 år siden, men hun tar de fortsatt på ☺️😏 Anonymkode: 24b85...d37 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #52 Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, Mr X skrev: Vel talt! ...i denne tråden, for eksempel Anonymkode: 3e3f6...19f 1
Adam- Skrevet 18. mai 2016 #53 Skrevet 18. mai 2016 Tenner på masse småting Kåthet - Få ting tenner meg mer enn å kjenne en naken kropp som dirrer av kåthet mellom hendene Lårhøye strømper (av stoff, IKKE nylon) Jenter som er litt dristige - F.eks gå med stram topp uten BH, kort skjørt uten truse, liker å tafse/bli tafset på (i det skjulte) offentlig Lekenhet generelt - tease hverandre her og der, en kjapp en på kjøkkenet når hun bøyer seg ned med vilje uten undertøy.. osv osv 1
Matsui Skrevet 19. mai 2016 #55 Skrevet 19. mai 2016 Den 16.5.2016 at 20.53, Tineriken skrev: Me too! Tror jeg liker å være sjalu, da jeg ikke finnes sjalu i det hele tatt i forholdet. Så godt å se at vi er flere! Jeg er egentlig ganske sjalu av meg etter et 8 år langt forhold fult av utroskap, men av en eller annen rar grunn merket jeg at jeg sakte men sikkert tenkte på det under sex, og plutselig ble det en slags fantasi for meg. Jeg tenkte alltid på det. Nå er jeg i et nytt forhold og merket ganske fort at jeg ser for meg han og andre under sexakten for å tennes veldig.. og vil jo egentlig ikke det, for er redd for å si og spørre om ting jeg kommer til å angre på etterpå
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #57 Skrevet 21. mai 2016 Den 18.5.2016 at 17.46, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på å tisse på meg fullt påkledd. Gjerne sammen med dama. Eller at hun ser på. Liker også å se på at hun gjør det. Noen klær er bedre og mer opphissende å tisse på seg i enn andre. Anonymkode: 93358...8d3 😍 deilig! Dette tenner meg også veldig! Anonymkode: 0d0a3...6fd
Vin_fruen Skrevet 22. mai 2016 #58 Skrevet 22. mai 2016 (endret) Bundet og brukt, revet i håret ,kvelt, slått,pisket så tenner jeg sykt på å ha sex med en mann som har på seg fin klokke som er litt stor og har skinnreim! Blir dødskåt av det. Og min svakhet er menn i dress. Endret 22. mai 2016 av Vin_fruen
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #59 Skrevet 22. mai 2016 Den 19. mai 2016 at 19.55, Matsui skrev: Så godt å se at vi er flere! Jeg er egentlig ganske sjalu av meg etter et 8 år langt forhold fult av utroskap, men av en eller annen rar grunn merket jeg at jeg sakte men sikkert tenkte på det under sex, og plutselig ble det en slags fantasi for meg. Jeg tenkte alltid på det. Nå er jeg i et nytt forhold og merket ganske fort at jeg ser for meg han og andre under sexakten for å tennes veldig.. og vil jo egentlig ikke det, for er redd for å si og spørre om ting jeg kommer til å angre på etterpå Sjalusi er en sterk sterk følelse, så det kan være det følelsesmessige du og andre tenner på. Kanskje også en tenning på å bli ydmyket? Eller en tenning på at partneren tenner (empatisk tenning)? Jeg kan også tenne på følelsesmessige ting, jeg tenner på kjærlighet, omsorg, egoisme, heltemot, etc. Og jeg tenner på fysiske følelser som hard trening, kulde/varme. Så har jeg aldri helt forstått hvordan det er mulig å tenne på ting, som f.eks. gummi eller klokker, men det er fascinerende og tidvis tennende at andre tenner så hardt på slike ting. Anonymkode: 3e3f6...19f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå