AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #22 Skrevet 16. mai 2016 Jeg tenner på psykisk utviklingshemmede kvinner. Men tør ikke gjøre noe med det. Lovverket er slik at de kun kan ha sex med andre psykisk utviklingshemmede eller barn. Hvis ikke, vil den de har sex med, kunne bli straffet. Det er synd at det er slik. Anonymkode: 0d092...baa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #23 Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på psykisk utviklingshemmede kvinner. Men tør ikke gjøre noe med det. Lovverket er slik at de kun kan ha sex med andre psykisk utviklingshemmede eller barn. Hvis ikke, vil den de har sex med, kunne bli straffet. Det er synd at det er slik. Anonymkode: 0d092...baa Hvordan psykisk utvikling er det snakk om da? Anonymkode: 9f844...709
JC9 Skrevet 16. mai 2016 #24 Skrevet 16. mai 2016 15 minutter siden, Tineriken skrev: Hvordan fant du ut dette egentlig? Jeg har alltid syntes det har vært sært, det å se din kjæreste ha sex med andre og bli tent av dette. Men en natt så drømte jeg at typen min lå med ei venninne av meg, og etter det så har dette bare vært opphissende. Nå forstår jeg absolutt andre som tenner på det samme! Så vidt meg bekjent har ikke min vært utro, det har bare vært tilfelle hvor sjansen har vært stor (i min fantasi) og så har jeg drømt meg bort i at han ligger med andre kvinner. Kjenner sjalusien og blir tent av hele greia. Det har aldri skjedd i virkeligheten (hadde vært sært å se på).
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #25 Skrevet 16. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på psykisk utviklingshemmede kvinner. Men tør ikke gjøre noe med det. Lovverket er slik at de kun kan ha sex med andre psykisk utviklingshemmede eller barn. Hvis ikke, vil den de har sex med, kunne bli straffet. Det er synd at det er slik. Anonymkode: 0d092...baa De kan IKKE ha sex med barn!!! Anonymkode: 37fb5...5af 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #26 Skrevet 16. mai 2016 Et øyeblikk siden, JC9 skrev: Så vidt meg bekjent har ikke min vært utro, det har bare vært tilfelle hvor sjansen har vært stor (i min fantasi) og så har jeg drømt meg bort i at han ligger med andre kvinner. Kjenner sjalusien og blir tent av hele greia. Det har aldri skjedd i virkeligheten (hadde vært sært å se på). Ser den. Jeg tror heller ikke jeg kunne sett på noe slikt, men hadde likevel vært spennende om du skjønner Anonymkode: 9f844...709 1
HerKommerMummi Skrevet 16. mai 2016 #27 Skrevet 16. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på psykisk utviklingshemmede kvinner. Men tør ikke gjøre noe med det. Lovverket er slik at de kun kan ha sex med andre psykisk utviklingshemmede eller barn. Hvis ikke, vil den de har sex med, kunne bli straffet. Det er synd at det er slik. Anonymkode: 0d092...baa BARN??? 1
Tineriken Skrevet 16. mai 2016 #28 Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, HerKommerMummi skrev: BARN??? Jeg tror ikke han mente barn. Tror bare han ramset opp at det ikke var lovlig med psykisk utviklet kvinner og barn. Jeg håper for guds skyld at det bare var en dårlig formulering hvertfall! 2
Tineriken Skrevet 16. mai 2016 #29 Skrevet 16. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser den. Jeg tror heller ikke jeg kunne sett på noe slikt, men hadde likevel vært spennende om du skjønner Anonymkode: 9f844...709 Nei, se vil jeg ikke. Det hadde bare blitt sosialt rart. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #30 Skrevet 16. mai 2016 24 minutter siden, JC9 skrev: Så vidt meg bekjent har ikke min vært utro, det har bare vært tilfelle hvor sjansen har vært stor (i min fantasi) og så har jeg drømt meg bort i at han ligger med andre kvinner. Kjenner sjalusien og blir tent av hele greia. Det har aldri skjedd i virkeligheten (hadde vært sært å se på). Samme fantasi her. Rare greier Anonymkode: 6bb1b...d48 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #31 Skrevet 16. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det tenner deg at hun forguder utstyret ditt? Anonymkode: 9f844...709 Heller det at de er ærlige. Anonymkode: 47064...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #32 Skrevet 16. mai 2016 Jeg tenner på at kjæresten min behandler meg som en liten jente. At han stryker på meg, tar meg på fanget og snakker til meg som om jeg var et barn. Anonymkode: f1a9c...b0c 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #33 Skrevet 16. mai 2016 Elsker å holde hodet til typen når han gir meg oralsex. Presse han ned i meg Anonymkode: 3f675...02f 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mai 2016 #34 Skrevet 16. mai 2016 Tenner på mannehender, gjerne litt store og grove der du ser blodårene. Er veldig glad i mannehender Tenner også på sæd og sprut og alt det der seksuelle tingene som skjer i senga selvsagt. Men er noe spesielt med å suge og kjenne sæden komme ned i halsen, eller kjenne han fylle meg opp. er veldig glad i sæd
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #35 Skrevet 17. mai 2016 Jeg tenner på å se menn med bul i joggebuksa/treningsbuksa/shortsen. Jeg tenner på å kysse og sleike utstyret hans gjennom stoffet til han får stå for så å vippe den ut og suge han. Tenner på fotballspillere, både fordi man lett ser bulen i shortsen men også fordi det er noe med menns legger i knestrømper som trigger meg. Bunadsstrømper også men resten av bunaden tenner meg ikke selv om det er flott å se menn i bunad. Samboern spiller fotball og jeg suger ham ofte før han skal på trening eller kamp med fotballdrakten på, gjerne treningsdressen/ joggedressen over også. Det er foresten noe annet som tenner meg, at jeg nyter ham, suger ham mens jeg ikke får noe. At han ikke sleiker meg eller tilfredstiller meg samtidig. Når han kommer hjem igjen fra fotballen er jeg som regel så kåt at det drypper omtrent og da har vi het, dampende sex. Anonymkode: 5df4a...c8c 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #36 Skrevet 17. mai 2016 Mannehender, men det er ikke unormalt. Kraftige og store hender.... Sukk!! Det deiligste som finnes!! Da med påfølgende kraftige underarmer som er relativt hårete og litt synlige blodårer. Det i seg selv er utrolig tennende! Har en umåtelig fetisj for dette, ser jeg en mann jeg syns er good looking ser jeg automatisk på hendene og blir veldig opphengt i dem. Fantaserer om at dem tar på meg og fingrer meg og slår meg bak og bla bla bla. Skal hele tiden holde i dem og ta på dem og ja det er ikke måte på. Arbeidshender er det beste.. Anonymkode: da3ca...af4 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #37 Skrevet 17. mai 2016 Jeg blir kåt av å se at han er kåt at han viser at han virkelig vil ha meg og tenner på meg. Tenner på precum. Ellers at han lager litt lyd og kysser under sexen, uten kyssing mister jeg helt lysten. Anonymkode: 93465...1d8 2
Gjest FemaleFuryFancies Skrevet 18. mai 2016 #38 Skrevet 18. mai 2016 (endret) Syntax error. Endret 18. mai 2016 av FemaleFuryFancies
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #39 Skrevet 18. mai 2016 Jeg blir tent av mannehender og maskuline underarmer og når jeg ser at han er fryktelig kåt. Jeg er i et avstandsforhold, så vi får bare truffet hverandre en gang i uka. Men med en gang han kommer inn døra, blir han som en helt annen person. Han er veldig øm og kjærlig ellers, men når vi ikke har hatt sex med hverandre på 1-2 uker, dytter han meg hardt inntil veggen så fort han kommer inn døra, helt vill i blikket, kysser meg på halsen, biter, lugger meg i håret, river av meg trusa, kommanderer meg i ulike stillinger, tar fullstendig kontroll. Det tenner meg at det er det første han gjør og det første han tenker på, og så er det intensiteten hans som gjør meg helt vill. Og når han gjør dette, samtidig som jeg ser blodårene på armene hans og de maskuline hendene hans, kunne jeg ærlig talt dødd av glede! Anonymkode: 69664...e22 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #40 Skrevet 18. mai 2016 Jeg tenner på å tisse på meg fullt påkledd. Gjerne sammen med dama. Eller at hun ser på. Liker også å se på at hun gjør det. Noen klær er bedre og mer opphissende å tisse på seg i enn andre. Anonymkode: 93358...8d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå