AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #21 Skrevet 16. mai 2016 Og TS, jeg ville informert skolen om at mitt barn ble holdt hjemme fra et skadelig miljø frem til de får kontroll på situasjonen. Anonymkode: c8d20...a9a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #22 Skrevet 16. mai 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener det er greit at ett barn tar kvelertak og slår alle de andre barna? Hadde du finne deg i å ha det sånn på din arbeidsplass? Jeg synes sånne som deg er direkte onde. Det er galemattias å hive en hel klasse under bussen for å redde en. Det er problemet som må fjernes, ikke ofrene. Skjønner du ikke det er det noe seriøst galt med deg. Anonymkode: c8d20...a9a For noe vås. Mer er det ikke å si. Anonymkode: b982a...1f0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #23 Skrevet 16. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noe vås. Mer er det ikke å si. Anonymkode: b982a...1f0 Så du synes det er greit at kolleger av deg tar kvelertak på deg på jobb fordi vedkommende har en diagnose? Anonymkode: c8d20...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #24 Skrevet 16. mai 2016 Det er ikke greit at en gutt med ADHD tar kvelertak på andre barn. Om han ikke kan styre det selv, så må andre sørge for at det ikke skjer. For det SKAL ikke skje. Uansett! Anonymkode: e8b06...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #25 Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du synes det er greit at kolleger av deg tar kvelertak på deg på jobb fordi vedkommende har en diagnose? Anonymkode: c8d20...a9a Det er ingen som har sagt at det er ok at en elev tar kvelertak på en annen. Dette skal det gjøres noe med. Men det er rimelig langt derfra og til å mene at et BARN, som kanskje til og med er syk, skal isoleres fra resten av klassen og miste sine rettigheter, som er like gjeldende for dette barnet som for de andre. Jeg er ganske sikker på at pipen hadde fått en annen låt om det var ditt barn det gjaldt, men det er lett å slenge ut ubetenksomme kommentarer når det gjelder andre enn en selv. Jeg er sjokkert over at voksne mennesker tenker at dette er måten å løse et slikt problem på og er ganske sikker på at ingen av dere jobber med barn eller psykisk helse på noe vis, for ingen mennesker med et snev av utdannelse eller kunnskap om dette ville kommet med slike tanker og forslag. Anonymkode: b982a...1f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå