AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #21 Del Skrevet 16. mai 2016 Kanskje du er en sånn som må ha oppmerksomhet hele tiden, som (følelsesmessig) kaprer enhver situasjon. Det er noen som er veldig flinke til å sette fokus på seg selv om de føler de ikke blir sett hele tiden. Anonymkode: eb200...bd2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 16. mai 2016 #22 Del Skrevet 16. mai 2016 Irriterende... Rett og slett irriterende å invitere folk til middag som ikke har bordskikk. Toalettet er oppfunnet og kan brukes som en unnskyldning for å forlate bordet. Du kunne jo sittet der og forpestet for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #23 Del Skrevet 16. mai 2016 Hva var det som var så morsomt da? Hvis det var noe som egentlig ikke var så morsomt, så kan jeg forstå deres reaksjon. Anonymkode: 230a1...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #24 Del Skrevet 16. mai 2016 Kanskje de ble sure fordi folk begynte å stirre? Kanskje det ikke passet seg å le høyt og lenge i den restauranten? Siden dere ikke hadde satt dere til bords enda, kunne du gjerne tatt deg en tur ut og ledd ferdig. Det ville jeg gjort. Jeg er troendes til å få latterkrampe, men skjønner jo at det ikke er like gøyt for andre rundt meg, så da tar jeg selvsagt hensyn til det. Anonymkode: ad24c...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #25 Del Skrevet 16. mai 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de ble sure fordi folk begynte å stirre? Kanskje det ikke passet seg å le høyt og lenge i den restauranten? Siden dere ikke hadde satt dere til bords enda, kunne du gjerne tatt deg en tur ut og ledd ferdig. Det ville jeg gjort. Jeg er troendes til å få latterkrampe, men skjønner jo at det ikke er like gøyt for andre rundt meg, så da tar jeg selvsagt hensyn til det. Anonymkode: ad24c...6a7 Hvor står det at de var på restaurant? Jeg forsto det som at det var hjemme hos noen. Anonymkode: ffb43...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #26 Del Skrevet 16. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det at de var på restaurant? Jeg forsto det som at det var hjemme hos noen. Anonymkode: ffb43...15b Da spør jeg deg: Hvor står det at de var hjemme hos noen? Anonymkode: ad24c...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #27 Del Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da spør jeg deg: Hvor står det at de var hjemme hos noen? Anonymkode: ad24c...6a7 Det står ingenting om det. Jeg sier bare at jeg forsto det sånn Du virket bare så skråsikker på at det var en restaurant, og da ville jeg bare gjøre deg oppmerksom på at det ikke nødvendigvis var det. Anonymkode: ffb43...15b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #28 Del Skrevet 16. mai 2016 Fortsatte du å le mens noen forsøkte å bytte tema? Hvis du overtar all oppmerksomhet med latterkrampen din, er det naturlig å forlate rommet så andre kan fortsette samtalen. Det er veldig plagsomt om noen forsøker å ta samtalen videre (som er naturlig når de ikke synes denne snappen var like morsom som du syntes). Jeg antar at disse venninnene generelt synes du er litt barnslig (og kanskje oppmerksomhetssyk) og derfor irriterte seg. Anonymkode: 83191...c8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. mai 2016 #29 Del Skrevet 16. mai 2016 Litt unødvendig å kjefte på deg, men jeg kan forstå at vennene dine syntes det ble utrolig irriterende hvis du satt med latterkrampe i evigheter over noe bare du syntes var morsomt. Bli ferdig med det liksom! Tror jeg hadde gått på do og ledd meg ferdig der hadde jeg vært deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #30 Del Skrevet 16. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står ingenting om det. Jeg sier bare at jeg forsto det sånn Du virket bare så skråsikker på at det var en restaurant, og da ville jeg bare gjøre deg oppmerksom på at det ikke nødvendigvis var det. Anonymkode: ffb43...15b Jeg var ikke skråsikker, jeg bare antok det, og tenkte ikke videre over det. Det er lett å tolke feil på nettforum. For meg hørtes det ut som at du var skråsikker på at de var hjemme hos noen og dermed korrigerte meg, men nå ser jeg jo at det ikke var tilfelle Anonymkode: ad24c...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #31 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg blir litt paff når jeg er med noen, og så sitter en av gjestene og koser seg mer med folk som ikke er tilstede enn folk som sitter i samme rom. Da tenker jeg at de kunne holdt seg hjemme med telefonen sin. Men jeg skjønner jo at du sjekket telefonen i et "ikke-sosialt" øyeblikk (f.eks. mens folk tok av yttertøyet og hadde seg en toalettpause el.l.), og at du ikke var forberedt på dette morsomme. Men uansett plagsomt for de andre. Men hadde nok ikke reagert på samme måte selv med å bli sur, med mindre vi måtte utsette middagen et kvarter pga det Anonymkode: ad24c...6a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. mai 2016 #32 Del Skrevet 16. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i dette. Dersom det var EN venn er det nå en ting, men når det gjelder alle er det nok TS som ikke har forstått kodene. Anonymkode: 83191...c8e Nå lo ikke ts på kommando da.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #33 Del Skrevet 16. mai 2016 Hadde blitt redd jeg, om jeg hadde blitt skreket pga latterkrampe Anonymkode: 7dd7b...d22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #34 Del Skrevet 16. mai 2016 Det får jeg ofte også. Jeg kan få kjeft av noen hvis jeg ler. Anonymkode: 16acb...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. mai 2016 #35 Del Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir litt paff når jeg er med noen, og så sitter en av gjestene og koser seg mer med folk som ikke er tilstede enn folk som sitter i samme rom. Da tenker jeg at de kunne holdt seg hjemme med telefonen sin. Men jeg skjønner jo at du sjekket telefonen i et "ikke-sosialt" øyeblikk (f.eks. mens folk tok av yttertøyet og hadde seg en toalettpause el.l.), og at du ikke var forberedt på dette morsomme. Men uansett plagsomt for de andre. Men hadde nok ikke reagert på samme måte selv med å bli sur, med mindre vi måtte utsette middagen et kvarter pga det Anonymkode: ad24c...6a7 Det der var ETTER hun hadde sett snappen. Hun sjekka kun mobilen når alle de andre og gjorde det. Hun satt ikke med den hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #36 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg prøver i allefall og ikke le på "feil" tid. Nei, det er vel ikke helt normalt @nico. Anonymkode: 16acb...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #37 Del Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, Maleficenta skrev: Det der var ETTER hun hadde sett snappen. Hun sjekka kun mobilen når alle de andre og gjorde det. Hun satt ikke med den hele veien Ja, jeg skrev jo at jeg skjønte at hun hadde sett snappen før middagen, og at jeg ikke hadde blitt irritert med mindre middagen måtte utsettes med et kvarter. Anonymkode: ad24c...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #38 Del Skrevet 16. mai 2016 Ts her. Jeg anser ikke meg selv som en oppmerksomhet syk person. Ja, jeg kjenner til mennesker som til enhver tid drar samtalen over på seg selv. Slik er ikke jeg! Jeg så snappen. Lo for meg selv. Så var det middag. Telefonen ble igjen ute i gangen. Vi satte oss til bords. De så jeg lo (jeg lo ikke med høy latter, var helt uten lyd. Bare ristet litt). Jeg fortalte dem hva jeg lo av (i detalj hva snappen var). De andre lo litt av det de og. 3-4 minutter inn i middagen (som bestod av pizza og øl, hvis det skulle ha noen betydning) lo jeg fortsatt. Det vil si, kroppen min ristet litt. Noen tårer hadde begynt å renne også. Jeg snakket ikke mer om den morsomme snappen. Jeg beklaget og fulgte med på hva de andre snakket om. Men knakk sammen igjen. Etter de 4 minuttene inn i middagen sa hun ene "NÅ HOLDER DET!" i en skikkelig sur tone. De andre ble også sinte. Ja, jeg kunne gått ut på do og ledd det ut. Absolutt. Kall meg gjerne rar og uhøflig, men jeg har hele mitt liv trodd at det ikke var uhøflig eller slemt å få latterkrampe. Det er noe man ikke kan kontrollere. Selv blir jeg bare i godt humør når noen får latterkrampe. Nå har jeg åpenbart lært noe nytt. Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet; hva er irriterende med folk som har latterkrampe? Anonymkode: 0a187...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. mai 2016 #39 Del Skrevet 16. mai 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg anser ikke meg selv som en oppmerksomhet syk person. Ja, jeg kjenner til mennesker som til enhver tid drar samtalen over på seg selv. Slik er ikke jeg! Jeg så snappen. Lo for meg selv. Så var det middag. Telefonen ble igjen ute i gangen. Vi satte oss til bords. De så jeg lo (jeg lo ikke med høy latter, var helt uten lyd. Bare ristet litt). Jeg fortalte dem hva jeg lo av (i detalj hva snappen var). De andre lo litt av det de og. 3-4 minutter inn i middagen (som bestod av pizza og øl, hvis det skulle ha noen betydning) lo jeg fortsatt. Det vil si, kroppen min ristet litt. Noen tårer hadde begynt å renne også. Jeg snakket ikke mer om den morsomme snappen. Jeg beklaget og fulgte med på hva de andre snakket om. Men knakk sammen igjen. Etter de 4 minuttene inn i middagen sa hun ene "NÅ HOLDER DET!" i en skikkelig sur tone. De andre ble også sinte. Ja, jeg kunne gått ut på do og ledd det ut. Absolutt. Kall meg gjerne rar og uhøflig, men jeg har hele mitt liv trodd at det ikke var uhøflig eller slemt å få latterkrampe. Det er noe man ikke kan kontrollere. Selv blir jeg bare i godt humør når noen får latterkrampe. Nå har jeg åpenbart lært noe nytt. Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet; hva er irriterende med folk som har latterkrampe? Anonymkode: 0a187...b2b Er irriterende kanskje om de ikke syntes det var sååå morsomt, evt irriterende latter, at de andre har ledd seg ferdig og tenker at ja så var det ikke noe å le av lenger.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #40 Del Skrevet 16. mai 2016 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Er irriterende kanskje om de ikke syntes det var sååå morsomt, evt irriterende latter, at de andre har ledd seg ferdig og tenker at ja så var det ikke noe å le av lenger.. 1) Selv om noen ler av noe jeg ikke synes er sååå morsomt, så plager det ikke meg! Om annet blir jeg bare i godt humør! Jeg kan til og med le av personen som har latterkrampe fordi de ler av noe som ikke er morsomt i det hele tatt. "Ler du virkelig av DET?!" 2) Irriterende latter! Så enig så enig! La meg igjen påpeke at latteren var helt lydløs. Men for all del! Er enig hvis det er irriterende latter! 3) At andre har ledd seg ferdig. Betyr det da at man ikke skal le mer? Jo, jeg kan forsåvidt være enig. Normer og lignende. Men ved latterkrampe kan man ikke kontrollere det. Du har absolutt noen poeng! Jeg vil bare forstå dette bedre! Anonymkode: 0a187...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå