AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #41 Skrevet 17. mai 2016 2 timer siden, Peter007 skrev: Alle trenger hjelp av og til. Dette uavhengig om en er I forhold eller ikke. Nå tenkte vel TS.mer praktisk arbeid som krever en form for fagkunnskap innenfor håndverksfag. Det er vel I dag mellom norske menn under 30 år som besitter noe særlig handverkskunnskap. Dette særlig I byene. Dette var langt mer vanlig for 15-20 år siden. Dette ser en på at slik arbeidskraft I norske byer kommer fra øst-Europa. Dermed ble slik arbeidskraft leid inn også når de såkalte alenemødre var I forhold med far til barna. Det er I og for seg dermed ikke noen forskjell på før og nå. Jeg tror handymanhedmark er fra et sted der den norske mannen har mer handverkunnskap enn dere svarende bor. Det er forsatt forskjellige yrker på norske menn I bygd og by. Jeg har svart flere ganger her i tråden. Jeg bor ca midt mellom Molde og Kristiansund, godt ute på landsbygda. Jeg skifter mine egne hjul, henger opp mine egne lamper (samt skifter ledning, monterer bryter og støpsel ved behov), monterer mine egne møbler, vatrer mine egne hvitevarer, kjører med tilhenger, renser avløp (manuelt, ikke kjemisk... Altså, jeg er stort sett fullstendig selvhjulpen. Og skulle det være nødvendig med mer rå styrke enn jeg har på egenhånd har jeg flust med karer i omgangskretsen som stiller opp mot en pose boller eller en pizza. Jeg må innrømme at jeg ikke har greie på stenderverk, gipsplater eller gulvlegging, men jeg har hammer og YouTube 😂 Anonymkode: e6c7f...84d 1
smilo Skrevet 17. mai 2016 #42 Skrevet 17. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har svart flere ganger her i tråden. Jeg bor ca midt mellom Molde og Kristiansund, godt ute på landsbygda. Jeg skifter mine egne hjul, henger opp mine egne lamper (samt skifter ledning, monterer bryter og støpsel ved behov), monterer mine egne møbler, vatrer mine egne hvitevarer, kjører med tilhenger, renser avløp (manuelt, ikke kjemisk... Altså, jeg er stort sett fullstendig selvhjulpen. Og skulle det være nødvendig med mer rå styrke enn jeg har på egenhånd har jeg flust med karer i omgangskretsen som stiller opp mot en pose boller eller en pizza. Jeg må innrømme at jeg ikke har greie på stenderverk, gipsplater eller gulvlegging, men jeg har hammer og YouTube 😂 Anonymkode: e6c7f...84d Som jeg skulle sag det selv, bortsett fra at jeg litt lenger nord. 1
Gjest Juami Skrevet 17. mai 2016 #43 Skrevet 17. mai 2016 Jeg trenger vel egentlig ikke hjelp i hverdagen, men innimellom hadde det vært godt å hatt noen å kunne delt husarbeidet med (for husarbeid er noe av det kjedeligste jeg gjør)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #44 Skrevet 17. mai 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har svart flere ganger her i tråden. Jeg bor ca midt mellom Molde og Kristiansund, godt ute på landsbygda. Jeg skifter mine egne hjul, henger opp mine egne lamper (samt skifter ledning, monterer bryter og støpsel ved behov), monterer mine egne møbler, vatrer mine egne hvitevarer, kjører med tilhenger, renser avløp (manuelt, ikke kjemisk... Altså, jeg er stort sett fullstendig selvhjulpen. Og skulle det være nødvendig med mer rå styrke enn jeg har på egenhånd har jeg flust med karer i omgangskretsen som stiller opp mot en pose boller eller en pizza. Jeg må innrømme at jeg ikke har greie på stenderverk, gipsplater eller gulvlegging, men jeg har hammer og YouTube 😂 Anonymkode: e6c7f...84d Sunndal? Ja, internett er en fin ting når man trenger smarte løsninger Anonymkode: f7e38...988
Avalon Skrevet 17. mai 2016 #45 Skrevet 17. mai 2016 Ryddet for personangrep, samt svar til dette. - Avalon, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå