Gjest Handymanhedmark Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Hei du som er alenemor 😊 Hva trenger du mest hjelp til i hverdagen?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Absolutt ingenting. Jeg legger opp hverdagen så jeg mestrer den selv. Anonymkode: e6c7f...84d 7
MapleSirup Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ingenting. Jeg legger opp hverdagen så jeg mestrer den selv. Anonymkode: e6c7f...84d Samme her.
Gjest insta72 Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Jeg klare meg selv.. vet hvordan man bruker drill og hammer like godt som kjevle og øse hehe , skifte lyspære å . Det eneste jeg trengte var noen som hørte på meg og behandlet meg godt. Fikse ting klarer man selv.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Jeg finnes ikke handy så skjer det noe med vaskemaskin eller oppvaskmaskin så må jeg ha hjelp og ikke greier jeg å bore hull i veggene til å henge opp ting eller skru fast ting. Ikke gidder jeg å sette meg inn i hvordan sånne tv- og internettboksedingser virker heller så det fikk jeg noen andre til å koble sammen. Men jeg tror det handler om fullstendig mangel på interesse framfor manglende evner. Anonymkode: 9f7db...fec 2
GammelKaktus Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Ingenting, klarer meg selv. Selvgjort er velgjort. 2
Teriyaki Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 (endret) Jeg er ikke alenemor, men det største problemet for min del ville nok vært at jeg jobber turnus. Hvor skulle jeg liksom gjort av ungene når jeg to ganger i uken jobber fra 15-2230? Endret 15. mai 2016 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 8 minutter siden, Teriyaki skrev: Jeg er ikke alenemor, men det største problemet for min del ville nok vært at jeg jobber turnus. Hvor skulle jeg liksom gjort av ungene når jeg to ganger i uken jobber fra 15-2230? En venninne av meg har en avtale med far om at han henter barna og så overnatter de der to ganger i uka og hver tredje helg. Funker bra det. Og en kamerat av meg har barnevakt en gang i uka da han må jobbe senvakt, så alt går. Det er et spørsmål om å være løsningsorientert. Anonymkode: d710b...d06 2
Gjest morhjertegod Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 (endret) Jeg var alene i fem år, trengte ikke så mye hjelp. Men venner/venninder de reddet meg, noen å kunne prate med, ha det gøy med, dele sorger og gleder med. Så ta vare på vennene dine, de er gull verdt i en slik situasjon. Endret 15. mai 2016 av morhjertegod skriveleif
Teriyaki Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg har en avtale med far om at han henter barna og så overnatter de der to ganger i uka og hver tredje helg. Funker bra det. Og en kamerat av meg har barnevakt en gang i uka da han må jobbe senvakt, så alt går. Det er et spørsmål om å være løsningsorientert. Anonymkode: d710b...d06 Joda, en eller annen løsning ville jeg vel funnet, men hvor bra løsningen ville vært er vel en annen sak. Jeg ønsker mest mulig stabilitet i barnas liv. Slikt er ikke alltid så enkelt.
Zienna Skrevet 15. mai 2016 #11 Skrevet 15. mai 2016 Var ikke alenemor da mine vokste opp, men har en sønn som er alenepappa. I starten syntes han at det var vanskelig med hva barna hadde behov for av klær i barnehagen, men spurte personalet. Nå har han bedt meg om å se over bunadene og stryke bunadsskjorter. Ikke fordi han ikke kan det, men det er jo travle dager. Det gjør jeg med glede Ellers klarer han seg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 21 minutter siden, Teriyaki skrev: Jeg er ikke alenemor, men det største problemet for min del ville nok vært at jeg jobber turnus. Hvor skulle jeg liksom gjort av ungene når jeg to ganger i uken jobber fra 15-2230? Ulønnet perm ble min løsning. Anonymkode: e6c7f...84d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 Ingenting av det dagligdagse. Det jeg har slitt mest med er at jeg satt igjen med et hus med stort oppgraderingsbehov alene. Men med god hjelp fra familie og venner har det gått likevel, og til høsten skal jeg flytte inn til den flotte kjæresten min og leie ut huset mitt. De tingene jeg setter mest pris på som han gjør, er at han kan beordre meg til å sitte ned å slappe av når han ser jeg er sliten, så tar han med sønnen min og bikkja ut en tur. Og at jeg iblant får sove ut, å bli vekket av at frokosten er klar. Anonymkode: 2db98...d39 2
Mallis Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 Jeg er så heldig at jeg får hjelp fra eksen med ved i vinterhalvåret , samt bilen min når det trengs( bytte slite deler )! Utenom det så klarer jeg resten selv! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #15 Skrevet 15. mai 2016 Alenemødre fortjener INGEN hjelp. 99% av alle "alenemødre" nekter far kontakt med barnet. Svindler staten og så sitter dere å sutrer om hjelp?! Nei vet du hva. Anonymkode: f8930...68a 2
hironakamura Skrevet 15. mai 2016 #16 Skrevet 15. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alenemødre fortjener INGEN hjelp. 99% av alle "alenemødre" nekter far kontakt med barnet. Svindler staten og så sitter dere å sutrer om hjelp?! Nei vet du hva. Anonymkode: f8930...68a Hvor henter du 99% statistikken din fra? Nysgjerrig. Legg gjerne ved link, sikkert kjempeinteressant lesning. 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #17 Skrevet 15. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alenemødre fortjener INGEN hjelp. 99% av alle "alenemødre" nekter far kontakt med barnet. Svindler staten og så sitter dere å sutrer om hjelp?! Nei vet du hva. Anonymkode: f8930...68a 1: Jeg sa nettopp at jeg iver hodet ikke trenger hjelp. 2: Jeg har med største glede delt vesla med faren frem til barnevernet nylig informerte meg om at han er uskikket. Men det hadde vel vært bedre om jeg sendte henne i fosterhjem enn at jeg får noen få tusenlapper i mnd (og jeg skal love deg at det ikke er mange av dem) av staten fordi jeg er helt alene med henne. Anonymkode: e6c7f...84d 5
GammelKaktus Skrevet 15. mai 2016 #18 Skrevet 15. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alenemødre fortjener INGEN hjelp. 99% av alle "alenemødre" nekter far kontakt med barnet. Svindler staten og så sitter dere å sutrer om hjelp?! Nei vet du hva. Anonymkode: f8930...68a Der kom den 7
duplexx Skrevet 15. mai 2016 #19 Skrevet 15. mai 2016 Trenger hjelp til å forstå hvorfor faren ikke vil se barna sine mer enn han på liv og død MÅ fordi han er opptatt med ny kjerring og foretrekker andre ting... Ellers klarer jeg det meste ganske galant. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #20 Skrevet 15. mai 2016 Jeg trenger barnevakt, og flere venner som kan komme på besøk på kvelden. Synes det er veldig ensomt å sitte alene kveld etter kveld når barnet sover. Anonymkode: ee987...891 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå