Gå til innhold

Bestevenninna mi kom ikke i min bursdag i går pga hun fikk ikke lov av typen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ei veldig god barndomsvenninne av meg fikk ikke komme i bryllupet vårt, fordi typen ikke var invitert. Vi syntes han er veldig kontrollerende, og han er en av veldig få vi ikke kommer overens med. Var veldig unaturlig å ha han der, og vi inviterte kun partnere av venner som var gift eller forlova. Meen, neida, hun sa det rett ut at han hadde gitt henne et ultimatum. Enten meg eller han 🙈. Da valgte hun han. Foreldrene hennes fikk heller ikke komme som kaffegjester. Helt crazy situasjon.. Ville bare frem til at, yep, these things happen. Og det viktigste man kan gjøre er å være der for venninna si, om hun vil/tør ha kontakt. Plutselig er forholdet med typen over, og da må hun ha noen rundt seg. Ikke bær nag, situajsonen må være veldig vanskelig for henne. 

Anonymkode: 3b6d3...335

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er en situasjon hvor man må varsle familie og andre nærme relasjoner. Hun vil aldri høre på deg fordi hun elsker han,  han vil aldri godta at du skal hjelpe henne. Her trenger man hjelp utenfra!

Anonymkode: 20b48...b60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei veldig god barndomsvenninne av meg fikk ikke komme i bryllupet vårt, fordi typen ikke var invitert. Vi syntes han er veldig kontrollerende, og han er en av veldig få vi ikke kommer overens med. Var veldig unaturlig å ha han der, og vi inviterte kun partnere av venner som var gift eller forlova. Meen, neida, hun sa det rett ut at han hadde gitt henne et ultimatum. Enten meg eller han 🙈. Da valgte hun han. Foreldrene hennes fikk heller ikke komme som kaffegjester. Helt crazy situasjon.. Ville bare frem til at, yep, these things happen. Og det viktigste man kan gjøre er å være der for venninna si, om hun vil/tør ha kontakt. Plutselig er forholdet med typen over, og da må hun ha noen rundt seg. Ikke bær nag, situajsonen må være veldig vanskelig for henne. 

Anonymkode: 3b6d3...335

Jeg er ikke enig, har man først tolerert den slags av ei venninne, så skal det så lite til før de gjør noe igjen, for det er noe med det der at kvinner som faller for slike fyrer gjør det igjen og igjen og trekker de i rundt seg i dragsuget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...