Gå til innhold

Butikken var stengt i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle på butikken for å kjøpe noe til pinsehelgen i dag. Er klar over at butikkene stenger klokken 16 på pinseaften. Jeg var det to minutter før stengetid, men butikken var steng da jeg kom. Det var fortsatt andre kunder i butikken. 

Er det ikke uhørt av butikken å stenge 2 minutter før stengetid?

Anonymkode: 0b967...ae8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle på butikken for å kjøpe noe til pinsehelgen i dag. Er klar over at butikkene stenger klokken 16 på pinseaften. Jeg var det to minutter før stengetid, men butikken var steng da jeg kom. Det var fortsatt andre kunder i butikken. 

Er det ikke uhørt av butikken å stenge 2 minutter før stengetid?

Og hvor presis var din klokke? 

Anonymkode: 89927...51e

• Liker 14
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

If you snooze you lose.

Anonymkode: 4f3eb...5ac

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at det fremdeles var kunder i butikken ville du jo ikke rukket å bli ferdig der inne før stengetiden hadde utgått... Dritirriterende med kunder som "utvider" åpningstiden for de ansatte...

Anonymkode: 10ecf...225

• Liker 19
Skrevet

Jeg synes det er frekt å komme to minutter før butikken stenger. Har du tenkt på at de ansatte sikkert også vil nyte langhelgen og ikke har interesse av å jobbe overtid p.g.a kunder som ikke klarer å drasse seg til butikken innen rimelig tid?

• Liker 24
Skrevet

Synes det er rart at så mange mennesker sliter med å forstå konseptet med åpningstider... Målet er ikke å være INNE i butikken før stengetid, målet er å være UTE av butikken før stengetid. Det ville du neppe rukket, så jeg synes det er helt innafor av de ansatte.

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du ikke sneket deg inn under grinden eller hoppe over handlevognene? Litt grep må du ta selv, alså

Anonymkode: c4157...20a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan du hadde tenkt til å rekke å finne det du skulle ha, begale, pakke varene og være ute av butikken på 2 minutter...??

Anonymkode: 30c80...2ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åpningstider ja... stenger det 16 så skal da butikken kunne stenge 16 og for å kunne stenge må alle kundene være ute ut butikken. Du skjønner sikkert tegningen.... 

Anonymkode: ab20c...358

• Liker 4
Skrevet

Synes ikke det er uhørt å stenge før. Sikker på at din klokke var riktig? Synes ikke butikkansatte skal måtte gå overtid gratis for at folk ikke kan passe tiden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom jo før butikken stengte? Og får de ikke overidsbetalt?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør de ikke, de får ofte maks betalt en halvtime etter stengetid, og på den tiden skal de ta oppgjør og rydde og stengebutikken.

Anonymkode: 5cdf1...7da

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jobber selv i butikk, vi stenger portene akkurat da vi stenger. Du kan gå ut og men ikke inn... synes det er passe frekt med folk som ikke bryr seg noe om stengetiden og de ansatte. Er altid noen som lurer seg inn med de som går ut.. å de har sååå god tid. 

Anonymkode: 63ae3...86f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, akkuratnå skrev:

Synes det er rart at så mange mennesker sliter med å forstå konseptet med åpningstider... Målet er ikke å være INNE i butikken før stengetid, målet er å være UTE av butikken før stengetid. Det ville du neppe rukket, så jeg synes det er helt innafor av de ansatte.

Uenig. De skal være åpne frem til den tid.

Anonymkode: c1f30...dd5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, akkuratnå skrev:

Dette er det dummeste jeg har lest.. Så de skal også kunne stenge inngangen kvart på også med din teori. For de som trenger 15 min på å handle ferdig og betale og komme seg ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne gått på butikken før. Er det noe vi i butikkbransjen hater så er det kunder som mener at vi skal holde oppe lenger bare fordi de er treige. 

Anonymkode: 21bb4...a5c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne gått på butikken før. Er det noe vi i butikkbransjen hater så er det kunder som mener at vi skal holde oppe lenger bare fordi de er treige. 

halo, er butikken åpen til 16 prøver man å rekke butikken før 16. ser du logikken eller ser du bare din egen logikk bare fordi du jobber i bransjen?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.5.2016 den 16.30):

Dette er det dummeste jeg har lest.. Så de skal også kunne stenge inngangen kvart på også med din teori. For de som trenger 15 min på å handle ferdig og betale og komme seg ut. 

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere da med åpent frem til?

Stengt frem til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...