Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Var det en triviell kommentar om muffinsene? Han holdt vel show i hele butikken' date=' så det mer ut til.[/quote']

Muffins-show? :ler: Er det noe å reagere på da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har såvidt sett innom programmet deres ett par fredager. Med stor fare for å bli lynsjet nå så må jeg bare si at jeg ikke har sansen for programledere som spiller hovedrollen i egne programmer. Etter min mening så skal en programleder fremme gjestene sine og selv være ganske "usynlig" - det blir altfor anstrengende når en programleder setter seg selv så til de grader i fokus.

Skrevet
Jeg har såvidt sett innom prammet deres ett par fredager. Med stor fare for å bli lynsjet nå så må jeg bare si at jeg ikke har sansen for programledere som spiller hovedrollen i egne programmer. Etter min mening så skal en programleder fremme gjestene sine og selv være ganske "usynlig" - det blir altfor anstrengende når en programleder setter seg selv så til de grader i fokus.

Smaken er jo som baken, og jeg skjønner veldig godt hva du mener, og respekterer det!

Jeg liker Thomas og Harald... men jeg synes ofte at de kan ha litt vel "mannevennlige" gjester. Fotballspillere synes jeg for eksempel ofte er skikkelig kjipe gjester i slike programmer fordi de ofte er så veldig "korrekte" i hva de sier og ikke sier (sikkert pga sponsorene sine)

Dette med programledere som er aktører i egne programmer er jo ikke egentlig noe nytt. Bare tenk på FreDAN med Dan Børge, eller programmene til Erik Bye, eller hva med TandeP). Men de siste årene har det i større grad blomstret opp i humorprogrammer eller blandingsprogrammer. Letterman-stilen. (Joda nå er det :-) anna medieviteren som snakker)

Jeg synes Thomas og Harald fikser det bra... for de er såpass joviale og lite verdensmestere og har sjarme (men det er jo min opplevelse av det da) Men om man IKKE får det til blir det bare trist og trasig...

(Men hva man liker er jo individuelt. Jeg ser jo f.eks at Otto Jespersen er en av landets fremste komikere... han mener jo faktisk noe med det han sier. Og setter ting på dagsordenen. Men personlig kan jeg ikke fordra den groteske humoren hans, og zapper i det jeg ser ham på skjermen. )

Skrevet

Nei, liker verken Harald eller Thomas.. Synes de virker unaturlige i showene deres. Kan hende de er flotte personer privat og alt det der, men som tv-personligheter synes jeg ikke de passer inn, føler de blir litt patetiske.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Syns Harald og Thomas i Senkveld er kjempeflinke! Morsomme gutter, og de lager et flott program!

"Harald gjør ting han ikke kan", er rasende festlig!

Syns forøvrig begge gutta er dyktige på tv, og virker sympatiske og uhøytidelige!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er enig både med de som synes de er flinke (de er jo det, avslappete og med utstråling), og de som ikke liker programlederstilen deres; jeg synes også programlederen bør være mindre synlig (hmmm... men må innrømme at jeg er Letterman-fan...), i det minste bør de intervjue intererssante folk om interessante ting - gjerne fotballspillere om fotball for den saks skyld, men flere ganger når jeg har sett innom programmet virker de fullstendig uforberedt. De stiller spørsmål som avslører at de slett ikke har forberedt seg eller vet hva intervjuobjektet driver med, feks. Og DET synes jeg er skikkelig dårlig - de får sikkert en fet ukelønn for programmet sitt, og da kune de jo brukt noe av tida utenom sending til å lese litt om gjestene sine...

Skrevet

Talentløse programmledere begge to. Skjønner ikke hvordan de har klart å komme så langt innen TV.

Så elendig humor!!!!!!!!

Skrevet
Talentløse programmledere begge to. Skjønner ikke hvordan de har klart å komme så langt innen TV.  

Så elendig humor!!!!!!!!

Enig!!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes det er utrolig godt å se på de jeg.. Liker humoren og den behagelige måten de er på.

Synes det er mer spekulativt at Tore Strømøy har fått ett eget ( og utrolig pinlig) program i beste sendetid på lørdager. :wink:

Skrevet
Synes det er mer spekulativt at Tore Strømøy har fått ett eget ( og utrolig pinlig) program i beste sendetid på lørdager. :wink:

Enig med Arwen - men tilbake til Harald og Thomas.

Programmet i seg selv syns jeg ikke er spesielt bra men "Harald gjør ting han ikke kan" syns jeg er veldig festlig :ler:

Skrevet
Synes det er mer spekulativt at Tore Strømøy har fått ett eget ( og utrolig pinlig) program i beste sendetid på lørdager.

Godt sagt. :D

Jeg ser ikke så mye på Senkveld, men det kan være veldig morsomt noen ganger. "Harald gjør ting han ikke kan" er nydelig, og det er jo hysterisk morsomt når de sitter på kafé og skryter av hvor mye penger de tjener eller hvor mye de er i avisen osv. :ler:

Skrevet

Han er jo bare så herlig da :P

Utrolig at han tør gjøre alt det han gjør :hoho:

Skrevet

Digger ham jeg...

Husker ham fra før han begynte med TV. Han gikk BI og sammen med en kompis, Nicolay Nansen, gikk de på ski over grønland (eller et annet isøde, husker ikke helt). Etterpå reiste de rundt på alle BI-skolene og holdt foredrag om det. At det går an å få så mye morsomt ut av en slik tur er helt utrolig (selv om det kanskje ikke var så morsomt mens det pågikk...)

Jeg satt sammen med alle og lo så jeg gråt under hele foredraget.... Jeg så potensialet hans allerede da, og tenkte at han der; han måtte få seg jobb i underholdningsbransjen. Ble så glad da jeg så han skulle komme på TV.

Skrevet

Synes han er skikkelig dårlig. Mangler karisma og sjarm. For meg er det en gåte hva han gjør på tv. :roll:

HELT FULLSTENDIG ENIG!!!

Han er altfor flat. Ingenting spesielt med ham. Få ham bort.

Skrevet
Jeg synes det er utrolig godt å se på de jeg.. Liker humoren og den behagelige måten de er på.

Liten avsporing men: enig.

Utrolig hva Tore på Sporet mangler og ikke kan- han også!

Det å være programleder...man kan fort bli "utbrukt" på skjermen, slik som Ivar Dyrhaug nå er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Liten avsporing men: enig.

Utrolig hva Tore på Sporet mangler og ikke kan- han også!

Det å være programleder...man kan fort bli "utbrukt" på skjermen, slik som Ivar Dyrhaug nå er.

Jeg er enig, selv om jeg ikke er fan av selvopptatte programledere og tom underholdning. Tore Strømøy og Ivar Dyrhaug er bare to av mange eksempler på programledere som har enda mindre på skjermen å gjøre enn Thomas og Harald. Og det er jo enda teitere når programledere i programmer som "egentlig" skal ha innhold (safari, puls, tv2 hjelper deg, osv) tar all oppmerksomheten, enn i et underholdningsprogram.

Men det er jo mange som ser på Beat for beat, forresten - så en målgruppe må det være der ute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...