Gå til innhold

Han Harald i Senkveld...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes han er tøff jeg  :kul:

Synes han er skikkelig dårlig. Mangler karisma og sjarm. For meg er det en gåte hva han gjør på tv. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes han er skikkelig dårlig. Mangler karisma og sjarm. For meg er det en gåte hva han gjør på tv. :roll:

Nå må du slutte å tulle! Fyren er skikkelig goooodgutt! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes han er skikkelig dårlig. Mangler karisma og sjarm. For meg er det en gåte hva han gjør på tv. :roll:

Enig!!

Jeg så ham på 7-eleven her forleden og han er ikke noe mer sjarmerende og vinnende "live". Men han snakket høyt til ekspeditrisen om hvor bra muffins de hadde (!), som om han var en stor celebritet eller noe.

Greit nok altså, men jeg reagerte litt på at han oppførte seg som en annen Clinton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!!

Jeg så ham på 7-eleven her forleden og han er ikke noe mer sjarmerende og vinnende "live". Men han snakket høyt til ekspeditrisen om hvor bra muffins de hadde (!), som om han var en stor celebritet eller noe.

Greit nok altså, men jeg reagerte litt på at han oppførte seg som en annen Clinton.

Jeg vokste opp i samme strøk som ham og han gikk i min søsters klasse.

Det jeg kan huske fra han når vi var små er at han var en meget sympatisk og glad gutt.

Han tok alltid parti med de som ble stengt utenfor, han var alltid sprudlene og full av spillopp.

Men hvordan han er i dag vet jeg ikke, min søster traff han i et bryllup for noen uker siden og hun sa han var den samme gamle.

Han var vaffal en god gutt. :)

Trist at janteloven skal vrenge bilde sånn, for man må jo for gudskyld ikke snakke høyt eller vise seg fram når man har vært på tv. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Liker hverken thomas ellerharald, så en idol sending med de og fikk fnatt,men det er min mening.Så om andre liker de så er det opp til de.så nå får jeg håpe at det blir respektert, slik jeg respekterer at noen liker de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes Harald virker som en meget jovial og sympatisk fyr jeg, han SER iallefall hyggelig ut, må alltid flire litt av hvor keitete han framstiller seg selv noen ganger. I tillegg virker han veldig høflig osv ovenfor gjester i programmet, veldig ydmyk. Men hvordan han er privat vet jeg jo ikke. :) Det er sikkert ikke store forskjellen fra eller til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig!!  

Jeg så ham på 7-eleven her forleden og han er ikke noe mer sjarmerende og vinnende "live". Men han snakket høyt til ekspeditrisen om hvor bra muffins de hadde (!), som om han var en stor celebritet eller noe.

Greit nok altså, men jeg reagerte litt på at han oppførte seg som en annen Clinton.

Ja GUD, altså :roll: *smatte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke helt hva man ikke liker med Harald og Thomas... Synes de er råfestlige jeg!!!!

Kjenner forresten noen som kjenner dem godt, og de skal være veldig sympatiske og hyggelige begge to.

Og så enormt behagelig med noen som tør å tulle med seg selv, og som ikke bare "slenger skit".

(Jeg synes nemlig det har vært vel mye av det i humor på TV i det siste... greit når det er gjennomtenkt og elegante spark... men fryktelig når det er amatørmessig og rammer de samme gang på gang på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ham på 7-eleven her forleden og han er ikke noe mer sjarmerende og vinnende "live". Men han snakket høyt til ekspeditrisen om hvor bra muffins de hadde (!), som om han var en stor celebritet eller noe.

Greit nok altså, men jeg reagerte litt på at han oppførte seg som en annen Clinton.

Janteloven lenge leve!

Og hva var det Harald hadde gjort feil her da? Skal man ikke få gå på 7-Eleven å rose varene hvis man har vært på TV? Hadde han vært ufin hadde jeg skjønt at du reagerte negativt, men han prøvde tydeligvis bare å være hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven lenge leve!

Og hva var det Harald hadde gjort feil her da? Skal man ikke få gå på 7-Eleven å rose varene hvis man har vært på TV? Hadde han vært ufin hadde jeg skjønt at du reagerte negativt, men han prøvde tydeligvis bare å være hyggelig.

Janteloven lever tydeligvis i beste velgående overfor meg også!

Jeg antar at dere har sett Harald i de scenene der han sitter på Bar Bocca og skal flette inn i samtalen "har tjent så mye penger" osv.? Det synes jeg er morsomt og Harald gjør flere bra ting!

Da jeg så ham på 7-eleven der han holdt sitt "eget, private" show tidlig en søndags morgen, som om han var Wenche Foss eller noe, syntes jeg det ble tåpelig.

Harald er kjendis, men ikke kjendis av det ypperste kaliber: dersom man skal tillate seg krumspring skal man inneha den rette kjendis-statusen: noe jeg altså mener Harald ikke har (eventuelt ennå).

*smatt, smatt, smatt* / *Du og du*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

skjønner egentlig ikke at jeg gidder å blande meg inn i diskusjonen, men hvorfor får ikke en kjendis/b-kjendis lov til å si noe om muffinsene? Var han sarkastisk, eller hyggelig...? Kanskje han rett og slett er utadvendt av seg? Jeg har en bekjent av noenlunde samme type/klasse, som alle synes er sååååå søt og omgjengelig og hyggelig. Hvis han skulle bli kjent, får han ikke lov til å oppføre seg sånn som han gjør nå, da? Må han være taus og ydmyk og gå med solbriller?

Ellers er jeg ikke særlig fan av verken Harald eller Thomas - de er behagelige programleder-typer, men etter min mening mangler programmene deres innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han er tydeligvis kjendis nok utenfor også, når folk legger merke til hva han gjør/sier og tom. dømmer noe så trivielt som en kommentar om muffins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...