kristine* Skrevet 29. oktober 2004 #1 Del Skrevet 29. oktober 2004 hvordan er deres/ditt forhold til sjefen.. Hmm, jeg lurer fordi jeg selv har oppdget at jeg gar ett nokså anstrengt forhold til min og at jeg faktisk ikke liker han noe särlig godt. Jeg synes han faktisk behandler meg dårlig. Nå vet jeg ikke hva som er normalt, og hvordan jeg skal forholde meg til at jeg föler meg urettferdig behandlet, men önsker derfor å höre andres perspektiv/ historier/ forhold til sjef.. ehh skjönner? Jeg har ikke gjort noe som anses galt, har ikke sosiale vanskligheter, og ikke minst brenner jeg for det jeg gjör. Har bare en fölelse at han ER en dårlig sjef og ikke bare for meg. Denne jobben er en sjanse jeg bare må holde på, egentlig, men önsker ikke å bli krenket og sett ned på av en person som aldri har sagt ett posetivt ord til meg og som får meg til å föle meg dum... Jeg er jo tross alt helt ny i min jobb og er ingen verdens mester, og får ingen som helst backup. Og synes derfor dette er vanskelig. Hva med dere? hvordan forhold har dere til sjefen eller overordnende? Kanskje jeg er den som har ett probelm? hvem vet... Dette gjör meg usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #2 Del Skrevet 29. oktober 2004 selv er jeg veldig veldig heldig.. har vært i situasjoner tidligere hvor sjefen virkelig var den store sjefen som ga meg skjelven der jeg stod... da hadde man kjempe respekt men den sjefen jeg har nå er jeg på kamerat stadiet med! vi ringer hverandre, tøyser og tuller sammen og kjøper bursdagsgaver til hverandre og støtter opp om hverandre! synes det burdte vært slikt overalt jeg, så lenge folk gjør jobben sin da, men det gir et så bedre forhold på jobben... gir meg en jobbglede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2004 #3 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har et OK forhold til min. Tror det kan sies å være preget av gjensidig respekt, selv om vi på ingen måte er "hjertevenner". Vi kan godt være uenig om ting, og er det faktisk veldig ofte, men begge har evnen til å gi seg når slaget er tapt. Så av og til "vinner" jeg og noe oftere "vinner" han. Men vi respekterer stort sett den annens væremåte. "Sjefen har ikke alltid rett, men sjefen er alltid sjef..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 Sjefen min er en artig skrue. Vi kommer godt overens og har samme sans for humor. Han tåler en fleip, men samtidig har alle respekt for ham fordi han kan være ganske streng. Det er en slik sjef jeg VIL ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #5 Del Skrevet 30. oktober 2004 min sjef er veldig koselig.. vi er ikke så veldig mange i bedriften da, og vi har et veldig nært forhold alle sammen.. meg og sjefen sitter og prater på msn og slikt og har en flørtende tone uten å trø over streken.. og det gjør det MYE morsommere å være på jobb.. Men kanskje hvis du begynner å gi sjefen et litt ertende smil neste gang han går forbi, at han blir litt mer medgjørlig? Mye har vel bare med kjemi å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine* Skrevet 1. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg gir ikke et ertende smil til en sur gubbe på 60! Uansett hvor fantastisk sjarmerende det hadde värt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #7 Del Skrevet 1. november 2004 hahaha, nei, jeg ville vel kvia meg litt for det jeg og.. Men det kan være at han mykner hvis du mykner.. hvis du begynner å gjøre en innsats for at dere skal få et bedre forhold.. jeg vet jo ikke hva du gjør liksom, men om du føler du gjør ditt for at dere skal få et bra forhold så ta det opp med han, si at du føler at dere har et dårlig forhold og spør han om han har et problem med deg eller om det er noe annet som plager han... bare vær ydmyk, så er ikke det så farlig.. og om han da skjeller deg ut, så er han en drittsekk... og da bare overser du han.. og hvis han da prøver å sparke deg så går du til den tillitsvalgte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Skrevet 1. november 2004 #8 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har ingenting imot sjefen min og jeg har ikke inntrykk av at sjefen min har noe imot meg. Vi oppfører hverandre normalt overfor hverandre, og har en god tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine* Skrevet 2. november 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 2. november 2004 Takk for svar gjest, og dere andre! Jo, jeg skal gå på med masse godt mot og gjöre mitt. Det går sikkert berde og bedre etterhvert som vi lärer hverandre å kjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. november 2004 #10 Del Skrevet 2. november 2004 Grønska? kommer vi godt overens? =P Vel, med de tre sjefene jeg har rett over meg går det bra. Jobber på 3 forskjellige steder.. Over der igjen vil jeg også tro jeg har gjort et godt inntrykk.. håper det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå