Madison Skrevet 14. oktober 2002 #21 Del Skrevet 14. oktober 2002 Veldig bra Lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. oktober 2002 #22 Del Skrevet 15. oktober 2002 Løvemamma: Du sier: "Om det å ha sex med en tilfeldig type uten å ta betalt for det gjør en person til mindre "prostituert" enn å gjøre det for penger, så vet ikke jeg" Det er stooooor forskjell på å ha ons og å prostituere seg! Jeg tror det er få av de som prostituerer seg som med hånden på hjertet kan si at de ble opphisset av den tilfeldige partneren, og derfor likte og ønsket å ha sex med vedkommende! Du kan også se, om du slår opp ordet prostituert, at dette er å selge sex for penger, leve av å selge kroppen sin, få betalt for seksuelle tjenester! Jeg vil påstå at det er langt mellom det å gjøre noe for å tjene penger av det, og å gjøre noe fordi en har lyst til å gjøre akkurat det med akkurat den!! Og dersom du ser på det som like mye prostituert å ha ons med tilfeldige du har møtt, så sier du samtidig at slike som meg (som likte sex for sexens skyld, og som ikke så noe feil i å ha sex med ett menneske man fysisk og psykisk tente på, vica versa, og dermed hadde det) var prostituert i mye av min tidlige ungdom!! Prostituerer du deg ovenfor mannen din også da? eller er eneste "rette sex" med en man er gift med? Beklager, men blir litt lei og provosert av folk som dømmer en oppførsel de som oftest ikke har kjennskap til i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2002 #23 Del Skrevet 15. oktober 2002 D var da faktisk en tidligere prostituert i som ble spurt om hun fremdeles holdt på m geskjeften svarte: Nei , nå prostituerer jeg meg bare m min mann. Så d er kan hende en slags handel som foregår i ekteskapet også.. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #24 Del Skrevet 15. oktober 2002 Dere jenter har GULL mellom beina!!!!!!!!!!!! Selv har jeg noe som ikke kan brukes til annet enn å pisse med! Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå