Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2004 #1 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kanskje ikke rette forumet men pytt san. Vet noen hvor jeg får tak i dette? Trenger det til halloweenparty i kveld og jeg sliter veldig masse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 29. oktober 2004 #2 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg kjøpte det i en Ringo butikk der de hadde masse Halloween kostymer osv. De hadde små kapsler i pulver tror jeg det var, som ser ut som blod når det utløser seg i spytt. Smakte ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2004 #3 Del Skrevet 29. oktober 2004 går det an å kline utover tøy? For jeg skal være en slags blodig sykepleier og har ikke lyst til å spytte utover hele kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ellers så kan du ta deg en tur til slakteren i lillesand og betale 15 kroner for en liter blod. *vrenge seg ved tanken på lukten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 29. oktober 2004 #5 Del Skrevet 29. oktober 2004 går det an å kline utover tøy? For jeg skal være en slags blodig sykepleier og har ikke lyst til å spytte utover hele kjolen Kanskje det går med vann. Er ikke sikker. Hva med å tappe litt blod fra deg selv? Ingenting slår Ekte blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. oktober 2004 #6 Del Skrevet 29. oktober 2004 Standard i oslo sentrum har falskt blod, jeg kjøpte selv på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2004 #7 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ingen griseblod (fydda se på avataren min!!!) og ingen eget blod jeg har ikke mensen enda jeg er ekkel nå huhu! Kan ikke dra til oslo heller, skal være på markens i kr.sand klokka 21.00 hehe men for noen år siden husker jeg at jeg kjøpte en slags tube jeg kunne sprute blod ut av... kanskje de selger de enda? Får prøve å finne en lekebutikk i dag jeg tjohei, og takk for de... interessante svarene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. oktober 2004 #8 Del Skrevet 29. oktober 2004 lekebutikk kan nok kanskje ha det nå før halloween ja. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 29. oktober 2004 #9 Del Skrevet 29. oktober 2004 Lekebutikker bruker å ha sånt ja, sammen med andre "morrosaker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 29. oktober 2004 #10 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ingen griseblod (fydda se på avataren min!!!) og ingen eget blod jeg har ikke mensen enda eewwwww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2004 #11 Del Skrevet 29. oktober 2004 Fikk tak i! Nå skal jeg ta på meg kjolen og smøre meg inn hæhæhææ! dødsgøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. oktober 2004 #12 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skulle du ikke finne blod kan kanskje rød konditorfarge gjøre samme nytten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå