Gå til innhold

Falskt blod


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke rette forumet men pytt san. Vet noen hvor jeg får tak i dette? Trenger det til halloweenparty i kveld og jeg sliter veldig masse nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte det i en Ringo butikk der de hadde masse Halloween kostymer osv. De hadde små kapsler i pulver tror jeg det var, som ser ut som blod når det utløser seg i spytt. Smakte ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det an å kline utover tøy? For jeg skal være en slags blodig sykepleier og har ikke lyst til å spytte utover hele kjolen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du ta deg en tur til slakteren i lillesand og betale 15 kroner for en liter blod. *vrenge seg ved tanken på lukten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det an å kline utover tøy? For jeg skal være en slags blodig sykepleier og har ikke lyst til å spytte utover hele kjolen :P

:ler: Kanskje det går med vann. Er ikke sikker.

Hva med å tappe litt blod fra deg selv? :sjarmor:

Ingenting slår Ekte blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen griseblod (fydda se på avataren min!!!) og ingen eget blod jeg har ikke mensen enda :ler::kvalm: jeg er ekkel nå huhu!

Kan ikke dra til oslo heller, skal være på markens i kr.sand klokka 21.00 hehe

men for noen år siden husker jeg at jeg kjøpte en slags tube jeg kunne sprute blod ut av... kanskje de selger de enda? Får prøve å finne en lekebutikk i dag jeg tjohei, og takk for de... interessante svarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...