AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #21 Del Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig mange som gjør akkurat det der når de skal tas bilder av. Aner de hvor dumt det ser ut? Kommer det av usikkerhet, eller er det Miley som har så stor effekt på folk? Tror at jeg hadde sagt noe om det til henne, så hun selv kunne komme på andre tanker selv. Anonymkode: 542fc...750 Det er vel pga kjendisene og modellene gjør det... men det ser dumt ut når vanlige folk gjør det... Anonymkode: e9ae6...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 10. mai 2016 #22 Del Skrevet 10. mai 2016 I solidaritet med alle som må se disse bildene av dette mennesket, så syns jeg definitivt du burde si ifra. Ingen, absolutt ingen kler duckface. Til nød, endene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. mai 2016 #23 Del Skrevet 10. mai 2016 Det er så teit, at folk ikke ser det selv? Har også ei sånn venninne, vi andre gidder ikke å si fra, men morer oss meget på hennes bekostning☺ tror ikke det hadde vært noe vits i å si fra. Hun synes vel hun er fin selv?😊 Ellers hadde hun nok ikke gjort det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #24 Del Skrevet 10. mai 2016 2 minutter siden, Tasia skrev: I solidaritet med alle som må se disse bildene av dette mennesket, så syns jeg definitivt du burde si ifra. Ingen, absolutt ingen kler duckface. Til nød, endene Jeg mener jo ikke noe slemt ved å si fra. Vi er nære venninner, så tenker det er ok å si fra på en grei måte. Jeg vil henne jo bare godt. Det ser veldig merkelig ut, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #25 Del Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, Pearl2.0 skrev: Det er så teit, at folk ikke ser det selv? Har også ei sånn venninne, vi andre gidder ikke å si fra, men morer oss meget på hennes bekostning☺ tror ikke det hadde vært noe vits i å si fra. Hun synes vel hun er fin selv?😊 Ellers hadde hun nok ikke gjort det. Skjønner heller ikke at de ikke ser det selv Vet ikke om det er riktig å sammenligne, men jeg var litt vel ivrig på hjemme blekingen en periode. Da fikk jeg beskjed om at nå måtte jeg slutte med det, og heller la frisøren stripe det. Jeg ble jo ikke fornærmet. Var helt enig selv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 10. mai 2016 #26 Del Skrevet 10. mai 2016 Sir fra? Regner med hun er klar over det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. mai 2016 #27 Del Skrevet 10. mai 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Skjønner heller ikke at de ikke ser det selv Vet ikke om det er riktig å sammenligne, men jeg var litt vel ivrig på hjemme blekingen en periode. Da fikk jeg beskjed om at nå måtte jeg slutte med det, og heller la frisøren stripe det. Jeg ble jo ikke fornærmet. Var helt enig selv Haha, noen ganger må man kanskje få høre det fra noen andre for å kunne se det selv?😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #28 Del Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, Pearl2.0 skrev: Haha, noen ganger må man kanskje få høre det fra noen andre for å kunne se det selv?😉 Ja, tror nok det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #29 Del Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig mange som gjør akkurat det der når de skal tas bilder av. Aner de hvor dumt det ser ut? Anonymkode: 542fc...750 Jeg antar at det er fordi de ikke liker smilet sitt. Enten fordi rynker blir mer tydelige, som TS nevnte, eller fordi ansiktet blir "slankere".Jeg har selv bollekinn og så snart jeg smiler blir de enda større, samt at øynene nesten forsvinner. Jeg ser rett og slett ikke ut som meg selv. Dersom jeg lager trutmunn så suges jo kinnene inn, jeg får mer kinnben og øynene er åpne. Skal sies at jeg ikke lager trutmunn på bilder, da jeg synes det ser tullete ut (og jeg er 25). Men jeg forstår "tankegangen" bak. Så er det heller ikke så lett å vite hvem som egentlig er ærlige med en. Har flere venninner som sier, som TS, at "du er så mye penere slik og slik". Jeg har EN venninne som tør å være helt ærlig (ikke semi-ærlig som resten) og har sagt rett ut at selv om jeg er veldig pen så er jeg ikke fotogen og smilet mitt blir ikke bra på bilder. Sympatisk ja, men ikke vakker. Det er jo en grunn til at mange ikke tar kommentarer spesielt bra, og det er jo pga. hvordan jenter er mot hverandre. Det er sjelden noen faktisk vil at du skal se bra ut, spesielt hvis du allerede er pen. Tviler ikke på at TS' hensikter er gode, men sjansen er stor for at det ikke blir oppfattet slik. Med mindre hun er en "rett fra levra" person som alle vet de kan stole på. Anonymkode: bda87...b80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 10. mai 2016 #30 Del Skrevet 10. mai 2016 Mine venninner blir ikke så lett fornærmet. Har ei venninne som gjør akkurat dette og det ser helt latterlig ut. Jeg sa det til henne og spurte hvorfor hun gjør det. Fikk ikke noe særlig svar og hun gjør det enda. Så det går jo helt fint å si ifra. Ikke alle tar seg selv så høytidelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klopp Skrevet 10. mai 2016 #31 Del Skrevet 10. mai 2016 Hun må da se selv hvor komisk det ser ut? xD Trur jenter at det er sexy med duckface? Hahaha Stakkars jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #32 Del Skrevet 10. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at det er fordi de ikke liker smilet sitt. Enten fordi rynker blir mer tydelige, som TS nevnte, eller fordi ansiktet blir "slankere".Jeg har selv bollekinn og så snart jeg smiler blir de enda større, samt at øynene nesten forsvinner. Jeg ser rett og slett ikke ut som meg selv. Dersom jeg lager trutmunn så suges jo kinnene inn, jeg får mer kinnben og øynene er åpne. Skal sies at jeg ikke lager trutmunn på bilder, da jeg synes det ser tullete ut (og jeg er 25). Men jeg forstår "tankegangen" bak. Så er det heller ikke så lett å vite hvem som egentlig er ærlige med en. Har flere venninner som sier, som TS, at "du er så mye penere slik og slik". Jeg har EN venninne som tør å være helt ærlig (ikke semi-ærlig som resten) og har sagt rett ut at selv om jeg er veldig pen så er jeg ikke fotogen og smilet mitt blir ikke bra på bilder. Sympatisk ja, men ikke vakker. Det er jo en grunn til at mange ikke tar kommentarer spesielt bra, og det er jo pga. hvordan jenter er mot hverandre. Det er sjelden noen faktisk vil at du skal se bra ut, spesielt hvis du allerede er pen. Tviler ikke på at TS' hensikter er gode, men sjansen er stor for at det ikke blir oppfattet slik. Med mindre hun er en "rett fra levra" person som alle vet de kan stole på. Anonymkode: bda87...b80 Så når du smiler ditt vanlige smil ser det ikke ut som deg...? Det er jo sånn alle andre ser deg når du prater, smiler og ler, men det er bare du selv som ser deg med det tilgjorte ansiktet i speilet. Tipper du er vakker når du smiler så tennene vises. Anonymkode: b427a...589 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 10. mai 2016 #33 Del Skrevet 10. mai 2016 Du får gjøre henne oppmerksom på at duck face er ut og fish face er inn, så kanskje hun øver seg på det i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #34 Del Skrevet 10. mai 2016 4 timer siden, Klopp skrev: Hun må da se selv hvor komisk det ser ut? xD Trur jenter at det er sexy med duckface? Hahaha Stakkars jenter. Tydeligvis ikke 1 time siden, Mythic skrev: Du får gjøre henne oppmerksom på at duck face er ut og fish face er inn, så kanskje hun øver seg på det i stedet! Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. mai 2016 #35 Del Skrevet 10. mai 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #36 Del Skrevet 11. mai 2016 Duckface ser jo tilbakestående ut. Jeg ville sagt fra om venninen hadde miniskjørtet opp i strømpebuksen uten å merke det, og jeg hadde sagt fra at duckface ser teit ut Anonymkode: 7dd1b...3ee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #37 Del Skrevet 11. mai 2016 14 timer siden, Fox Mulder skrev: Uff 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Duckface ser jo tilbakestående ut. Jeg ville sagt fra om venninen hadde miniskjørtet opp i strømpebuksen uten å merke det, og jeg hadde sagt fra at duckface ser teit ut Anonymkode: 7dd1b...3ee Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snigen Skrevet 11. mai 2016 #38 Del Skrevet 11. mai 2016 Nei. Hun er nok klar over at hun gjør det, og liker det om det er noe hun gjør ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. mai 2016 #39 Del Skrevet 11. mai 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg bare tenker, hallo - hun har type, hun virker som en desperat singel, nyskilt milf på desperat jakt etter mannfolk! Anonymkode: e9ae6...390 Det gikk litt fort i svingene da jeg leste, for det ble desperat, nySTEKT milf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #40 Del Skrevet 11. mai 2016 Herregud for mange ganger skal man diskutere dette her? På KG, grupper på facebook osv, jeg tror folk flest har fått med seg at endel folk synes det er stygt. Likevel gjør de det, kan de ikke bare få "lov" til det da? Anonymkode: c42c1...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå