Gå til innhold

dine daglige sminkerutiner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ivanka i. i.

foundation (nina ricci flytende/ kompakt), pudder (shiseido løst/ kompakt), rouge (chanel pudderrouge), øyenbrynsgele (h&m), mascara (kanebo 38 grader).

leppepomade, gloss eller leppestift (clinique moisture sheer lipstick).

evt eyeliner (clinique quickliner/ superfine liner), evt øyenskygge (clinique high impact/ touch tint).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til hverdags bruker jeg litt concealer etter behov, rouge (må ha på höst!), mascara på overvippene, kanskje öyenskygge, kommer ann på humör. Jeg bruker også kajal på övertse vippekant og farget lippgloss. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig bruker jeg øyeskygge, svart eyeliner på våtkanten og mascara.

Til fest bruker jeg det samme som over, bare litt mer av alt, rouge og lipgloss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig bruker jeg bare mascara og øyenbrynsblyant. Lipgloss av og til.

Til fest bruker jeg foundation, pudder, to eller tre farger øyeskygge, mascara, øyenbrynsblyant, lipgloss, solpudder. Av og til litt glitter eller highlighter. Det er ikke så mye som det kan høres ut som, altså... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til daglig bruker jeg pudder + en dæsj solpudder (noen ganger foundation), mascara og eyeliner.

Alltid lippgloss med litt farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig hvor mye jeg sminker meg til hverdags- noen ganger ingenting- noen ganger ganske mye, men vanligvis bruker jeg mascara og øyenbrynsblyant. Og lipgloss eller lipsyl.

Til fint bruker jeg fundation, eyeliner, (kajal), øyenskygge (gjerne to-tre farger), mascara og lipgloss eller leppestift (sjelden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig bruker jeg mascara eller ingenting..

Og til fest mascara og øyenbrynsblyant og kanskje litt øyenskygge, alt etter hva jeg føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig bruker jeg maskara, eyeliner, pudder, solpudder (når jeg føler for det), øyebrynspen, øyeskygge og leppestift. Det samme til fest, bare litt mer markert og gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmue i.i.

Til daglig ID Bare Escentuals foundation, litt solpudder (Guerlain), mascara og nokså nøytral leppestift eller lipgloss med farge.

Til fest bruker jeg det samme, men litt kraftigere farger og litt mer øyensminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig: foundation, rouge, solpudder, mascara, øyenbrynspenn, lipgloss eller leppestift, og noen ganger øyeskygge

til fest: det samme, men sterkere farger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...