AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #21 Skrevet 11. mai 2016 Den 10.5.2016 at 11.17, AnonymBruker skrev: Ja det påvirker i stor grad. Hvor mange øre som melkeprisen subsidierers med, 2-3 kroner ekstra i bompenger, funksjoner på lokalsykehus eller hvor mange vinmonopol en kommune skal ha?! Alt dette er småting uten betydning når vi ser pensjoner forvitrer, tryggheten og tillitsamfunnen forsvinner, kulturkonflikter og parallellsamfunn vokser frem. Per idag har vi fornektere som driver ordpolemikk, brønnpissing, rasist hersketeknikker og stikker hodet i sanden. Det å innse at det vi er på veg mot svenske, danske, tyske, belgiske, nederlandske forhold ønsker de ikke å vite. At alle andre vestlige land for kjempeproblemer mens vi skal bli skånet?? Det tror jeg ingenting på. Noen partier nektet for at det finnes "no-go" soner før NRK meldte om dette for noen dager siden. Noen folk flest har skjønt lenge. De har konsentrert seg om å angripe rapportene som ikke korrekt utført forskning eller drept budskapet pga av budbringeren. Norge står foran kjempeutfordringer de neste årene. Og stemme på "folde hender og håpe på det beste" partiene er 100% utelukket. Anonymkode: f3fd8...fc0 Om bare alle andre også forstår dette. Du har 100% rett. Hva slags parti som styrer landet innad har NULL å si. Her på berget går det bra uansett. Innvandringen må stoppes, INGENTING er viktigere enn dette de neste 100+ årene. Ellers har vi ikke noe land lengre, bare en islamsk ørken. Anonymkode: 330c0...b81
Tekopper Skrevet 11. mai 2016 #22 Skrevet 11. mai 2016 Stemmer som før, det vil si på det partiet jeg oppfatter har best politikk samtidig som det viser gjennomføringsevne.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #23 Skrevet 11. mai 2016 Den 10. mai 2016 at 11.24, uranus skrev: Kan det tenkes at innvandring påvirker flere saker? Økt kriminalitet, økt trusselbilde, mindre velferdsgoder, dårligere skole, dårligere helsetilbud og pensjonen din. Det er ikke en enkeltsak. Skal vi stole på EU i dette? Landene som er med i EU og gjør som de blir fortalt er fullstendig fucked up. Se på Storbritannia, Sverige, Tyskland og Belgia. Polen og Ungarn står opp mot tyranniet. Norge må sørge for sine egne grenser, vi får ingen hjelp av kreftsvulsten EU. det er jeg litt enig i men det virker som om det er en konspirasjon egentlig syns jeg. de har jo alltid drevet med krig så da driver de med det fremdeles. og selger ut sin egen befolkning. som er hva de gjør. etter først å ha bombet her og der så alle hater de og de landene. vedder for at de mennene som selger ut sin egen befolkning til noe et patriarkat er uberpatriarkalske selv og synes likestillingen var gått for langt eller noe. ikke at jeg bryr meg egentlig. Anonymkode: 89d6d...136
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå