Gå til innhold

Å svare på tråder


Philosophia

Anbefalte innlegg

Hvorfor legge inn svar på en tråd som allerede er svart på? Tenker ikke på "diskusjonstråder" men heller tråder som kun har ett svar.

Irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger ser man ikke at tråden allerede er svart på, om man poster ved minutters mellomrom. ellers så kan det hende at man har ekstra input.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den. Har sett at "gamle" tråder har blitt dratt frem og svart på uten å tillegge noe som helst. Dette er ikke noe problem, jeg skjønner bare ikke vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som svarer

Det kan hende at folk svarer på gamle tråder, fordi de synes spørsmålet var av interesse? Kanskje de som svarer ikke hadde lest tråden tidligere? Jeg synes det hadde vært bedre om flere gjorde dette, så det ikke florerte med analsex-tråder på Sex forumet, eller slør eller ikke på Bryllupsforumet osv.

Av og til kan det også være fordi folk vil gi mer nyansert svar, eller si seg enige (dess flere som svarer det samme til mer sikkert har man rett svar) eller at man er uenig i svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å "dra" opp en gammel ubesvart tråd er jo effektivt så flere/nye kan se den og muligens svare trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen spør konkrete spørsmål og får et konkret svar - er det likevell ok at flere svarer. Man vet jo ikke om det svaret man har fått er riktig, og jeg syntes det er ok at flere bekrefter at det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et enkelt spørsmål kan utvikle seg til en ganske stor diskusjon. Folk kommer på andre ting som har sammenheng med spørsmålet og det kan bli flere sider med "svar" på et enkelt spørsmål. Synes det bare er morsomt, ofte går jo diskusjonen helt ut av tema! :ler:

Og ikke minst kommer det jo nye folk hele tida. Ser at det står innimellom: "Det spørsmålet har vært oppe 100 ganger før.." Unødvendig å skrive synes jeg, er bedre bare å la vær å svare. Føler meg selv forholdsvis ny her, men begynner jo å skjønne hvordan ting fungerer her nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere misforstår. Hvis en feks spør hvilken måned som kommer etter oktober trenger ikke 100 stykker svare november. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere misforstår. Hvis en feks spør hvilken måned som kommer etter oktober trenger ikke 100 stykker svare november. Skjønner?

:ler: Det jeg synes er mye mer "irriterende" (egentlig bruker jeg ikke energi på dette. ) er de som svarer på tråder de ikke egentlig kan noe om. Enkelte her inne svarer på absolutt alt. :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere misforstår. Hvis en feks spør hvilken måned som kommer etter oktober trenger ikke 100 stykker svare november. Skjønner?

Men hvis man ikke aner hvilken måned som kommer etter oktober er det jo greit at flere svarer november - slik at man kan slå fast at svaret en får er rett :wink: Ikke alle som gir rett svar, vet du.

Og engasjement er bra, vi velger selv hva vi vil lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere misforstår. Hvis en feks spør hvilken måned som kommer etter oktober trenger ikke 100 stykker svare november. Skjønner?

Hvordan skal man ellers få status som erfaren, eller leieboer??? Da må man jo svare på ALLE tråder. Om det så bare er å sitere og sette inn et smil. :-) DET blir for dumt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det jeg synes er mye mer "irriterende" (egentlig bruker jeg ikke energi på dette. ) er de som svarer på tråder de ikke egentlig kan noe om. Enkelte her inne svarer på absolutt alt.  :)

Sant det,...

Noen som har merket tendensen til å si hva de mener om vedkommende istedet for å svare på tråden??

(Ett eksempel. Vedkommende spør om det er mulighet for å få tilbake førerkort når h*n har mistet det. Svar: "Du fortjener å ikke ha førerkort når du har kjørt fort/i fylla etc"......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Ett eksempel. Vedkommende spør om det er mulighet for å få tilbake førerkort når h*n har mistet det. Svar: "Du fortjener å ikke ha førerkort når du har kjørt fort/i fylla etc"......)

Joa, men dog er jeg enig i den kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men dog er jeg enig i den kommentaren.

Ja, det er jeg også, men synes likevel det er dumt med slike svar når vedkommende ikke spurte om hva andre mente om h*n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere misforstår. Hvis en feks spør hvilken måned som kommer etter oktober trenger ikke 100 stykker svare november. Skjønner?

Jeg synes det er helt greit at folk svarer i hopetall. Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk drar fram tråder fra juni, for å svare på et spørsmål som ble behørig besvart i juni. Hva er dealen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Helt greit er det sikkert, må jo bare leve med det siden det stort sett blir smør på flesk i alle trådene her. Men det er da strengt tatt nokså unødvendig å gjenta hverandre. Blir litt pes å lese i sånne tråder også synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur dei fleste som spør om ting, syns det er veldig fint om mange svarar. Så eg gidde i alle fall ikkje irritere meg over en sånn bagatell... Har eg lest et innlegg, fått det svaret eg lette etter, så opnar eg rett og slett ikkje tråden fleire gangar. Tadaaaa! Enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spør konkrete spørsmål og får et konkret svar - er det likevell ok at flere svarer. Man vet jo ikke om det svaret man har fått er riktig, og jeg syntes det er ok at flere bekrefter at det er slik.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...