AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Del Skrevet 9. mai 2016 Folkens! Noen av dere her inne, er seriøst så snille og så hjelpsomme. Spør derfor om råd igjen.... Jeg, som flere andre, har sosial angst og strever med å skape venner ute i "the real world." Nå har jeg bodd i en helt annen by i 6 mnd og klarer ikke skaffe meg venner. Det er en person jeg synes er virkelig kul, men jeg tørr ikke spørre henne om å henge. Liksom, hvordan skal jeg gjøre det? Har truffet henne 1-2 ganger før og det var igjennom en felles venninne. Føler jeg "stjeler" vennen hennes da, eller noe.. at jeg går bak ryggen på vennen min - med å henge med vennen hennes. Så anyone? Tips tas imot. Anonymkode: 4f54b...844 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Del Skrevet 9. mai 2016 Kan du invitere begge venninnene på kaffe eller film, eller noe? Da blir dere bedre kjent, ingen føler seg utenfor og du får flere venner Anonymkode: 1e7e7...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Del Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du invitere begge venninnene på kaffe eller film, eller noe? Da blir dere bedre kjent, ingen føler seg utenfor og du får flere venner Anonymkode: 1e7e7...98e Takk for svaret! Ja, har tenkt på det, men greia er at hun felles venninnen - pleier å ta over hele samtalen. Det går liksom ikke ann å bli kjent med folk når hun er rundt, vanskelig å forklare - men hun avbryter, prater høyt og styrer hele greia. Vil dog nevne, at hun jeg vil være venn med la jeg til på facebook, spurte henne om tips om dans(for det er noe hun gjør profesjonelt). Hun inviterte meg da til dansestudiet sitt når hun var ledig og ga meg en gratistime. Hun nevnte også at jeg kunne komme tilbake i fellestimen senere, gratis. MEEEN føler at hun andre felles venninnen min har sagt noe om meg, om at jeg ikke har så mange bekjente - så det er derfor hun andre var så grei mot meg...Arh, jeg vet ikke, jeg er altfor usikker. Anonymkode: 4f54b...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Del Skrevet 9. mai 2016 Skjønner Da synes jeg du skal hoppe i det. Send henne en melding på Facebook og spør om dere skal finne på noe en dag. Rist av deg tankene om venninnen har sagt noe eller ikke. For hva så om du ikke har så mange bekjente? Det i seg selv gjør deg ikke til en dårlig person eller en til en person man ikke kan bli bedre kjent med. Antall venner definerer ikke hvem du er Hopp i det, legg bort tankene og by på deg selv. Du kan Anonymkode: 1e7e7...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå