Mrsjsm Skrevet 8. september 2016 #421 Del Skrevet 8. september 2016 17 timer siden, Beccy87 skrev: Oi, da blir det jo ekstra spennende å se når fødselen blir. Men det har jo fort en tendens til å bli spleisebursdager når datoene er nærme uansett.. Hvor gammel er storebror? Og så spennende med Afrika da! Så gøy når magefølelsen stemmer og gøy med gutt, mange av dere her inne nå! Vi har allerede bestemt oss for navn, vi har hatt jentenavn klart siden før vi ble gravid egentlig og var sånn sett veldig lettet over at det ikke var gutt denne gangen også for der er vi helt tom Hva med dere? Storebror blir 4 i januar. Han har ikke, bortsett fra som nyfødt, sett snø før. Så håper på en hvit jul i år. Afrika er vel nesten mer hjemme for han, pga pappas arbeid. Igår dro vil til England for å hilse på svigersønn før vi drar videre. Mange som blir overrasket av magen da vi har holdt det hemmelig. Men klarer ikke skjule den nå i uke 20... så annerledes enn første gang 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelli Skrevet 8. september 2016 #422 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) 6 timer siden, Beccy87 skrev: Jeg blir fort sliten ja, og er konstant kjempe varm. Godt det ikke bare er meg, men føler meg litt bedre i dag 🙂 Tror ikke jeg er varmere enn før.. det hjelper deg sikkert at det går mot høst? Vi er jo heldige sånn sett, som slipper å være høygravide på sommeren. Endret 8. september 2016 av Caramelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull86 Skrevet 8. september 2016 #423 Del Skrevet 8. september 2016 Da har vi og vært på OUL! En fin, og frisk gutt ventes her💙💙 termin flyttet 2 dager frem til 8 feb 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull86 Skrevet 8. september 2016 #424 Del Skrevet 8. september 2016 Den 6. september 2016 at 22.55, Caramelli skrev: Takk 🙂 Det blir spennende å høre når dere får termin @Gull86 og @sitronkake Den 6. september 2016 at 23.13, sitronkake skrev: Blir spennende å se hvilken termin vi får ja. Du skal på torsdag? Så lenge jeg føder først, så er det greit Husker at jeg hadde termin samme dag som flere i den gamle termingruppa mi, og det var SÅ skuffende at en etter en poppet ut ungene sine flere dager før termin, mens jeg følte at jeg aaaldri kom til å føde. Han kom én dag over termindatoen Da har jeg fått termin 8 feb og også en gutt😂 Så da venter vi i spenning på deg @sitronkake 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelli Skrevet 8. september 2016 #425 Del Skrevet 8. september 2016 42 minutter siden, Gull86 skrev: Da har vi og vært på OUL! En fin, og frisk gutt ventes her💙💙 termin flyttet 2 dager frem til 8 feb 17 Gratulerer med gutt 💙 Da fikk vi nesten lik termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 9. september 2016 Forfatter #426 Del Skrevet 9. september 2016 Da var jeg blitt sykemeldt i 75% pga sykdom (kronisk, ikke grav.relatert), bekken, vektnedgang og diverse. Har heldigvis verdens beste arbeidsgiver som viste full forståelse. Skal også på ny UL på mandag for å se at minstemor vokser som hun skal. Ikke helt det svangerskapet jeg hadde sett for meg, men jeg er glad for at de følger opp så godt som de gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelli Skrevet 9. september 2016 #427 Del Skrevet 9. september 2016 22 minutter siden, Northelia skrev: Da var jeg blitt sykemeldt i 75% pga sykdom (kronisk, ikke grav.relatert), bekken, vektnedgang og diverse. Har heldigvis verdens beste arbeidsgiver som viste full forståelse. Skal også på ny UL på mandag for å se at minstemor vokser som hun skal. Ikke helt det svangerskapet jeg hadde sett for meg, men jeg er glad for at de følger opp så godt som de gjør Uff stakkars, hva feiler deg? Håper alt er bra med den lille og at du blir bedre 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 9. september 2016 Forfatter #428 Del Skrevet 9. september 2016 16 minutter siden, Caramelli skrev: Uff stakkars, hva feiler deg? Håper alt er bra med den lille og at du blir bedre 🙂 Har en sykdom som heter lupus Derfor blir jeg fulgt opp litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. september 2016 #429 Del Skrevet 17. september 2016 Er 17+1 i dag, og det er enda 2,5 uke til OUL, men det føles ut som om jeg har vært gravid i en evighet. Antageligvis fordi formen har vært - og fortsatt er - laber. Veldig lite energi (legger meg gjerne kl 21), hatt mye hodepine. Var mye uggen/kvalm fra uke 7 til 14, og jeg kjenner det litt i halebeinet når jeg er på jobb (går og står mye på hardt gulv bl.a.) Hadde gledet meg til at energien skulle komme tilbake i 2. trimester sånn som jeg har opplevd det i mine to forrige svangerskap, men det kan jeg visst se langt etter. Synes det er litt trist at det skal være sånn for jeg skulle så gjerne lekt og kost meg mye mer med jentene, og hatt litt mer overskudd til å være en god kjæreste. Og gjerne fått gjort litt småting i huset og hagen. Men, men. Jeg får ta det for det det er og prøve å nyte denne siste graviditeten (for det er god prevensjon mot flere barn, hehe). Jeg kjenner litt spark stort sett daglig og har kjent liv siden jeg var ca 13+6. Blir spennende å se om det blir gutt eller jente, ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 17. september 2016 #430 Del Skrevet 17. september 2016 4 timer siden, Haley skrev: Er 17+1 i dag, og det er enda 2,5 uke til OUL, men det føles ut som om jeg har vært gravid i en evighet. Antageligvis fordi formen har vært - og fortsatt er - laber. Veldig lite energi (legger meg gjerne kl 21), hatt mye hodepine. Var mye uggen/kvalm fra uke 7 til 14, og jeg kjenner det litt i halebeinet når jeg er på jobb (går og står mye på hardt gulv bl.a.) Hadde gledet meg til at energien skulle komme tilbake i 2. trimester sånn som jeg har opplevd det i mine to forrige svangerskap, men det kan jeg visst se langt etter. Synes det er litt trist at det skal være sånn for jeg skulle så gjerne lekt og kost meg mye mer med jentene, og hatt litt mer overskudd til å være en god kjæreste. Og gjerne fått gjort litt småting i huset og hagen. Men, men. Jeg får ta det for det det er og prøve å nyte denne siste graviditeten (for det er god prevensjon mot flere barn, hehe). Jeg kjenner litt spark stort sett daglig og har kjent liv siden jeg var ca 13+6. Blir spennende å se om det blir gutt eller jente, ihvertfall Så kjedelig at formen fortsatt er dårlig. Tenker du kanskje at det kan være en gutt denne gangen da siden det er forskjell på formen fra de to forrige gangene når du fikk jente? Jeg synes det var mye tyngre forrige gang og da fikk jeg gutt, nå sier de at jeg får jente. Og det gamle kjerringrådet sier jo at det skal være mer slitsomt å bære frem gutter. Spennende! Vil dere vite det på OUL da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 18. september 2016 #431 Del Skrevet 18. september 2016 19 timer siden, Beccy87 skrev: Så kjedelig at formen fortsatt er dårlig. Tenker du kanskje at det kan være en gutt denne gangen da siden det er forskjell på formen fra de to forrige gangene når du fikk jente? Jeg synes det var mye tyngre forrige gang og da fikk jeg gutt, nå sier de at jeg får jente. Og det gamle kjerringrådet sier jo at det skal være mer slitsomt å bære frem gutter. Spennende! Vil dere vite det på OUL da? Har tenkt tanken på at det kan være en gutt, ja. Og det hadde vært gøy Visste ikke at det var en myte at det er tyngre å bære fram gutter, så det blir spennende å se. Til tross for at det er tyngre, så har jeg en del symptomer/cravings som har vært likt i alle tre svangerskapene (mistet lysten på kaffe, godteri, kaker og søtt pålegg, vil heller ha salt og krydret mat, te og potetgull/popkorn, og så har jeg vært litt uggen med alle tre, men verre for hver gang). Ikke lett å bli klok på Vi vil vite det, ja. Sånn at jeg kan strikke i noe annet enn bare hvitt og brunt Og hvis det blir gutt så trenger vi jo en del mer klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 18. september 2016 #432 Del Skrevet 18. september 2016 Vi kjente spark for første gang i dag! :D Jeg tror jeg kjente det forrige uke også men var ikke helt sikkert men i dag er jeg sikker, til og med samboer kjente det :D Jeg var hos jordmor for noen dager siden og fikk høre hjertelyden. Jeg blir så lett rørt for tiden at jeg holdt på å begynne å felle noen tårer igjen. På OUL ble kranen åpnet og tårene rant når vi fikk vite se at alt stod bra til med henne og vite kjønnet. Det er derimot ikke like kjekt når vi går ute og jeg ser en liten unge som leker eller noe lignende og tårene presser på Er det noen som har erfaring med tøybleier her forresten? Jeg kunne tenke meg å prøve men det så uhorvelig stort utvalg der ute, ulike systemer og jeg vet ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelli Skrevet 20. september 2016 #433 Del Skrevet 20. september 2016 Den 18. september 2016 at 20.10, rosenkål skrev: Vi kjente spark for første gang i dag! :D Jeg tror jeg kjente det forrige uke også men var ikke helt sikkert men i dag er jeg sikker, til og med samboer kjente det :D Jeg var hos jordmor for noen dager siden og fikk høre hjertelyden. Jeg blir så lett rørt for tiden at jeg holdt på å begynne å felle noen tårer igjen. På OUL ble kranen åpnet og tårene rant når vi fikk vite se at alt stod bra til med henne og vite kjønnet. Det er derimot ikke like kjekt når vi går ute og jeg ser en liten unge som leker eller noe lignende og tårene presser på Er det noen som har erfaring med tøybleier her forresten? Jeg kunne tenke meg å prøve men det så uhorvelig stort utvalg der ute, ulike systemer og jeg vet ikke hva. Morsomt med spark! Hvordan kjenner du det? Jeg har lest at noen kjenner det som bobler, svømmende fisk og sommerfuglvinger - men jeg kjenner meg ikke igjen i disse beskrivelsene 😄 Jeg har dessverre ikke erfaring med tøybleier, men kanskje du kan spørre moren eller bestemoren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 20. september 2016 #434 Del Skrevet 20. september 2016 Den 8. september 2016 at 16.37, Gull86 skrev: Da har jeg fått termin 8 feb og også en gutt😂 Så da venter vi i spenning på deg @sitronkake 😃 Har jo helt glemt å oppdatere her etter OUL. Det blir en gutt her også! Termin 7. februar, så da ligger vi jo relativt likt an i løypa @Caramelli @Gull86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelli Skrevet 20. september 2016 #435 Del Skrevet 20. september 2016 1 time siden, sitronkake skrev: Har jo helt glemt å oppdatere her etter OUL. Det blir en gutt her også! Termin 7. februar, så da ligger vi jo relativt likt an i løypa @Caramelli @Gull86 Gratulerer, da ble det gutt på alle 3 💙 I dag er jeg 20 uker på vei, og halvveis i svangerskapet! Jeg har tatt et par dager ferie og beiset vuggen til lillegutt. Er nå på dag 3 med beising og ryggen har slått seg vrang - ai ai 😖 Men må jo bare bli ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 20. september 2016 #436 Del Skrevet 20. september 2016 10 timer siden, Caramelli skrev: Morsomt med spark! Hvordan kjenner du det? Jeg har lest at noen kjenner det som bobler, svømmende fisk og sommerfuglvinger - men jeg kjenner meg ikke igjen i disse beskrivelsene 😄 Jeg har dessverre ikke erfaring med tøybleier, men kanskje du kan spørre moren eller bestemoren din. Første gangen føltes det litt som det jeg innbiller meg å bli slappet av halen til en fisk Andre gangen synes jeg rett og slett det føltes ut som om noen dyttet litt fra innsiden. Ikke som bobler. Jeg har spurt moren min men der gikk det i brettebleier og det er jeg ærlig talt ikke så gira på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 20. september 2016 #437 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Oppdatert terminliste! Navn - Termin - Kjønn (når vi kommer så langt) - Barn 1,2,3 osvmortherese - 06.01 - og - B2ogB3 Northelia - 11.01 - - B2Hegehege - 19.01 - - B1Hairdo - 22.01 - - B1 Imorbør - 22.01 - - B? Chloe_ - 23.01 - og - B1ogB2Beccy87 - 29.01 - - B2Mrsjsm - 29.01 - ? - B2Gulesko 30.01 -? - B1emhanse - 01.02 - og - B2ogB3 VirreVapp - 01.02 - - B2 frøkenvims - 02.02 - - B2 SusanneLorentze - 03.02 - - B1 rosenkål - 04.02 - - B1 stine889 - 04.02 - - B2Sitronkake - 07.02 - - B2Gull86 - 08.02 - - B1Caramelli - 09.02 - - B1Haley - 27.02 - ? - B3 Endret 20. september 2016 av Beccy87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 20. september 2016 #438 Del Skrevet 20. september 2016 Litt overvekt av gutter på den listen der Terminen min er forresten flyttet til 04.02, @Beccy87, men det er ikke så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 20. september 2016 #439 Del Skrevet 20. september 2016 Et øyeblikk siden, rosenkål skrev: Litt overvekt av gutter på den listen der Terminen min er forresten flyttet til 04.02, @Beccy87, men det er ikke så nøye Da endrer vi det! Tydelig en guttegjeng det her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelli Skrevet 24. september 2016 #440 Del Skrevet 24. september 2016 Den 20. september 2016 at 19.08, rosenkål skrev: Første gangen føltes det litt som det jeg innbiller meg å bli slappet av halen til en fisk Andre gangen synes jeg rett og slett det føltes ut som om noen dyttet litt fra innsiden. Ikke som bobler. Jeg har spurt moren min men der gikk det i brettebleier og det er jeg ærlig talt ikke så gira på I går kjente endelig samboeren min spark! Jeg har bedt han kjenne flere ganger tidligere, men da har babyen sluttet å sparke akkurat når han skulle kjenne 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå