Cose Skrevet 9. mai 2016 #1 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg for min del har gjort meg litt bevist på å ikke bare lese kjendisbloggene. Ja det er morsomt å lese de, men syns rett og slett at det fins fantastisk gode blogger som ikke er kjennt. For tiden leser/følger jeg denne her : www.twentyfoursevenmom.blogg.no Hun har riktig nok startet opp for ikke så lenge siden, men jeg liker å ser utviklingen. Hva syns dere om henne? Kan hun bli "kjennt" ?? Kanskje vi som lesere kan hjelpe sånne blogger med konstruktive komentare og deling i å ha det gøy og forsett med skrivingen. Jeg føler i hvertfall at jeg trenger også andere bloggene utenom "mine" kjære kjendisbloggene ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. mai 2016 #2 Del Skrevet 9. mai 2016 Kommer ikke til å lese noen blogger som skal tjene på barna. Da får hun finne en annen innfallsvinkel isåfall når det eneste hun har gjort er å føde å skal tjene penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cose Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mai 2016 9 minutter siden, Keikolina skrev: Kommer ikke til å lese noen blogger som skal tjene på barna. Da får hun finne en annen innfallsvinkel isåfall når det eneste hun har gjort er å føde å skal tjene penger på det. Takk for svar og synspunktet ditt :-D! Jeg vet ikke om det er det hun vill eller hva hun driver med til ellers. Jeg ønsket bare meninger og synspunket på mine spørsmål ;-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 9. mai 2016 #4 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg leser vennene mine sine blogger, og de leser min Jeg leser ingen "kjendisblogger"/toppliste-blogger regelmessig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cose Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, EiJente skrev: Jeg leser vennene mine sine blogger, og de leser min Jeg leser ingen "kjendisblogger"/toppliste-blogger regelmessig. Tusen takk for svar:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 9. mai 2016 #6 Del Skrevet 9. mai 2016 JEG KLARER IKKE Å LESE BLOGGER SOM SKRIKER TIL MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 9. mai 2016 #7 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg leser ikke bare kjendisblogger nei. Jeg leser masse bokbloggere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 9. mai 2016 #8 Del Skrevet 9. mai 2016 Zzzzzzzzzz........Det er en av millionvis av norske blogger som jeg ser på med øyekast og hopper ut av like fort som jeg gikk inn. En dagbok og en kjempekjedelig lay out. Skjønner ikke at noen tror at de vil kunne få lesere med sånne type blogger annet for å dokumentere livet sitt for sin egen del. Altfor mange er naive og er ikke helt realistisk i forhold til at de tror de vil komme inn på en bloggliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2016 #9 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg er skitlei maten min og leser mye godt bare matblogger pga jeg vil lære nye retter og teknikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeA4 Skrevet 14. mai 2016 #10 Del Skrevet 14. mai 2016 Koselig blogg! Det er jo interessant å høre hvordan man klarer hverdagen alene med fire barn. Men det hadde vært my bedre med egen design som du kan lage i designbygger. Og i mobilvisningen er alle bokstavene store. Vet du hvorfor det der? Rart. Men stå på og skriv og forbedre ting så får du også mer trafikk! Alle har jo forskjellig smak. Sjekk gjerne også min nye blogg http://freshsister.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeA4 Skrevet 14. mai 2016 #11 Del Skrevet 14. mai 2016 Oi, sorry! Jeg misforsto helt! Dette er jo en annen sin blogg, trodde det var TS sin. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 14. mai 2016 #12 Del Skrevet 14. mai 2016 Den 9. mai 2016 at 15.07, Cose skrev: Jeg for min del har gjort meg litt bevist på å ikke bare lese kjendisbloggene. Ja det er morsomt å lese de, men syns rett og slett at det fins fantastisk gode blogger som ikke er kjennt. For tiden leser/følger jeg denne her : www.twentyfoursevenmom.blogg.no Hun har riktig nok startet opp for ikke så lenge siden, men jeg liker å ser utviklingen. Hva syns dere om henne? Kan hun bli "kjennt" ?? Kanskje vi som lesere kan hjelpe sånne blogger med konstruktive komentare og deling i å ha det gøy og forsett med skrivingen. Jeg føler i hvertfall at jeg trenger også andere bloggene utenom "mine" kjære kjendisbloggene ;-) Jeg syns det var skrekkelig vanskelig å lese dette 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. mai 2016 #13 Del Skrevet 15. mai 2016 Wow. Alt i capslock... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg