Gå til innhold

Innsvinget vinterjakke


havsulen

Anbefalte innlegg

Har stort behov for ny vinterjakke, men innser at med min niuker gamle baby er mine muligheter til å tråle butikkene noe begrenset... :wink:

Lurer derfor på om noen av dere har sett en jakke som kan passe til følgende beskrivelse:

- er innsvinget

- er enkel. Det vil si enkeltspente knapper i stedet for dobbeltspent, gjerne lommer som ikke sees i stedet for lommer utenpå, helst uten belte etc

- ensfarget, gjerne svart, rød eller grå

- halvlang lengde (litt over knærne)

Noen som har sett noe slikt i en butikk i/nær Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg kjøpte på h&m. brun. 498. med avtagbar hette og pels på den. lommer synes utenpå. går over knærne. kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Glemte å si at jeg helst ikke vil ha en jakke med hette. Og at jeg ikke liker ting som blir ødelagt fort. Vil gjerne bruke den flere sesonger, så hvis den er av god kvalitet kan den godt koste litt mer enn hos de aller billigste kjedene. (selv om de også har mye fint!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Glemte å si at jeg helst ikke vil ha en jakke med hette. Og at jeg ikke liker ting som blir ødelagt fort. Vil gjerne bruke den flere sesonger, så hvis den er av god kvalitet kan den godt koste litt mer enn hos de aller billigste kjedene. (selv om de også har mye fint!)

De har/hadde noen kjempe fine på Morgan. :)

Veldig enkle, uten hette...innsvingte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...