Holly Hobbie Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Saken er den at jeg har jobbet som praktikant i et stort medieselskap i tre maaneder. Jeg har soekt paa fast stilling, men testen jeg tok ble liggende i systemet i tre uker sammen med resten av soeknaden min, saa selv om kollegene mine og redaktoeren min vil at jeg skal fortsette saa maa jeg naa ha et opphold i arbeidet paa noen uker til forhaapentlig soknaden min er godkjent! Hadde jo haapet at dette var klart for lenge siden, og har bare vaert naiv og trodd at jeg kunne fortsette! Men nei, de fornyer aldri slike kontrakter...paa den ene siden er det jo deilig med litt fri, har vaert ganske sliten mens jeg har vaert her, men jeg faar jo ikke betalt saa det er jo ingen vanlig ferie. Neste fredag skal jeg faa vite mer, men det er ikke kult aa foele at man har jobbet masse for aa faa fortsette - gitt alt paa jobben, tatt en vanskelig test - og saa faa vite at man maa holde seg hjemme helt til de har faatt somlet seg til aa gaa gjennom soeknaden min!! Kjipe greier! :evil: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 den til arbeidsgiveren din.. :trøste: den til deg.. Får håpe det ordner seg for deg, og bruk "ferien" godt, betalt eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2004 Fikk nettopp vite at jeg ikke burde bekymre meg, jeg faar sannsynligvis stillingen....saa da skal jeg bare gjoere det beste ut av det og nyyyte aa ha litt fri! :-) Takk for oppmuntringen, Newt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det var bra, Popelka. Kos deg med noen dager fri, det høres ut som om du har hatt en ganske slitsom jobb så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå