AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Del Skrevet 8. mai 2016 Hei! En kompis av meg fyller straks 30 år, samboeren hans har sendt meg en liste over ting han ønsker seg, alt ligger på 500 kr og oppover. Samme var det til jul, da fikk jeg liste over det dem ønsket seg... Uten at jeg spurte etter det, ikke noe til under 500 kr på den listen heller. Da de spurte om hva jeg ønsket meg til jul, så la meg på ca samme pris nivå som dem når de fikk min ønskeliste! Kjøpte en ting fra listen til ca 600 kr siden de er mine beste venner og ville være litt ekstra snill mot dem. Jeg fikk ett sett med deo og såpe til 90 kr fra dressmann, noe jeg såklart ikke ønsket meg! Når jeg ble 30 år fikk jeg en gave til maks 50 kr fra dem, å nå får jeg enda en liste med gaver til 500+ dyreste ligger vel på rundt 2000 kr. Bare jeg som syntes det er frekt? Begge har relativt greie inntekter, så penger er ikke ett problem... Anonymkode: b2cc8...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Del Skrevet 8. mai 2016 Superfrekt. Jeg prøver å gi gaver som koster like mye som det jeg (forventer å) får tilbake, fordi jeg vil unngå å sette vennene mine i forlegenhet. (Jeg antar gjerne at de har dårlig råd). Så hvis du får gaver til en 100-lapp fra dem så er det standarden du har å forholde deg til når du skal gi gave til kompisen din. Til 30-årsdag ville jeg nok gitt mer da. Men ikke til jul! Men - hvis du fikk noe til 50 kroner i din 30-årsdag så kan du gi noe like symbolsk tilbake. Anonymkode: ba41b...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 9. mai 2016 #3 Del Skrevet 9. mai 2016 Kan du ikke bare gi det deo-settet fra Dressmann tilbake? Siden de tydeligv vis setter pris på sånt! Alvorlig talt! Man sender ikke ut gavelister i øst og vest uoppfordret! Frekkere enn flatlusa, disse to! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Del Skrevet 9. mai 2016 Velger å tro det beste om folk, så de ser nok på deo fra dressmann som en fin gave og vil nok sette pris på å få noe lignende tilbake 😆 Jeg har fått såpesett i gave, som absolutt ikke passet meg i lukt. Men da jeg visste at denne personen faktisk hadde lagt mye tanke bak, og ønsket å gi meg noe hun trodde jeg ønsket meg, ble jeg veldig glad for gaven 😊 Anonymkode: ee77e...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Del Skrevet 9. mai 2016 Hva slags folk er dere egentlig, som sender ønskelister til hverandre? Anonymkode: 54fb5...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunette93 Skrevet 9. mai 2016 #6 Del Skrevet 9. mai 2016 Kan være de har dårlig råd... men er rart hvordan de sender ønskeliste med dyre greier da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Del Skrevet 9. mai 2016 Hvorfor MÅ du kjøpe noe fra listen? Kjøpe det du ønsker. I tillegg, i våres vennekrets, går vi sammen og kjøpe noe som er litt dyere eller ønsket. Feks bruker vi ca 250-300kr hver familie for store anledninger og blir ca 10-12 stk som da kan kjøpe en finere gave. Du MÅ ikke kjøpe alt selv og kjenner sikkert noen andre som kan spleise med deg. Anonymkode: f0a99...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå