AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #61 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg forsto det slik at han sammenlignet deg med kameratenes koner, og at de var mye bedre (gammeldagse) kone-emner enn deg? Bedre på husmorting? Og at det var et spørsmål om at mat/ting ikke var pakket i plast på "riktig" måte? For all del. Gå inn på furterommet. Sleng noen blingser brødmat til stakkaren som ikke har spist på 24 timer. Sleng også inn en rull med plastfolie, slik at han selv kan plastpakke maten han ikke spiser..... Anonymkode: 152b2...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #62 Del Skrevet 8. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har en mann i trassalder med støv på hjernen, også skal du får en baby oppi dette? Lykke til! Anonymkode: ff155...94a Ja jeg vet. Blir spennende å se hvor mye masing det blir rundt ungen og bæsjebleien. Ts Anonymkode: 8ec2d...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #63 Del Skrevet 8. mai 2016 Du kan jo montere seler i sengen hans også noen skruer for å holde munnen åpen. Så kan han få så mye mat han vil. Så kan du ha babysengen i nærheten så kan du bytte bleier på begge samtidig Anonymkode: c13e6...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #64 Del Skrevet 8. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet. Blir spennende å se hvor mye masing det blir rundt ungen og bæsjebleien. Ts Anonymkode: 8ec2d...4c2 Be han ut på søndagsmiddag på restaurant i dag. Det er søndag, og dere burde kose dere sammen (Så blir dere enig om en dag dere kan ta diskusjonen) Anonymkode: a0fdf...ed4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 8. mai 2016 #65 Del Skrevet 8. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst, lær deg å bruke avsnitt Anonymkode: e44f8...ed3 Jeg kan seriøst bruke avsnitt altså! Kanskje jeg av ulike årsaker velger å ikke bruke alle mine skills her inne? Når det er sagt, så leste jeg at saken hadde ordnet seg for ts, så det er jo veldig bra! Så til ts: Godt du lot han komme ut av seg selv, og at du denne gangen fikk unnskyldningen som du fortjente! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #66 Del Skrevet 8. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be han ut på søndagsmiddag på restaurant i dag. Det er søndag, og dere burde kose dere sammen (Så blir dere enig om en dag dere kan ta diskusjonen) Anonymkode: a0fdf...ed4 Jeg er hjertens enig. Blir helt matt av å se hvilke barnslige løsninger mennesker kommer opp med når partneren oppfører seg som et barn. Det beste er å ikke bite på agnet og synke ned på samme nivå, tenker jeg. Anonymkode: 6d4e2...731 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #67 Del Skrevet 8. mai 2016 Av og til er vi dumme alle sammen, men om en kan innrømme at en har tatt feil, så er det håp. Bli enige om at dere begge to skal ha like mye fritid, og at det betyr at dere må dele på ting hjemme. Anonymkode: 97c73...3a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #68 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er alltid trist når barn får barn. Og du får jo to barn, TS. Du har min dypeste medfølelse. Anonymkode: 0736b...25d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #69 Del Skrevet 8. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På rommet...? Har han et eget rom som han går inn og furter på? Anonymkode: a1935...a34 Neida, i rommet. Fordi han ville ha mer space. Anonymkode: d44ce...42f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå