AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #21 Del Skrevet 8. mai 2016 Ja han har ikke spist eller drukket på ett døgn. Ca. Greit da får jeg gå inn nå og få han til livet. TS Anonymkode: 8ec2d...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. mai 2016 #22 Del Skrevet 8. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke han fortjener en god behandling siden han er så barnslig. Han kommer ikke til å spise heller. Han vil at jeg skal inn og gi han oppmerksomhet og koseprat og si unnskyld. Det nekter jeg å gjøre. Ts Anonymkode: 8ec2d...4c2 Har dette skjedd før? Kanskje du kan vente til han er ferdig å furte og spørre om hva som egentlig foregår? Har det skjedd noe i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #23 Del Skrevet 8. mai 2016 Hva kranglet dere om? Og hvordan utartet krangelen seg? Kan det være sånn at han føler seg "såret og vonbroten"? (Google, dere som er for unge) over ord eller andre ting som oppsto i krangelen? Om det er deg som furter eller han, kommer vel helt an på hva denne krangelen dreide seg om: Tema, hvem som begynte, hvordan den sluttet. Anonymkode: 152b2...35c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 8. mai 2016 #24 Del Skrevet 8. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi kranglet. Han var sulten før vi kranglet og har ikke spist noe siden 16 tia i går. Vil ikke snakke med han og synes det er barnslig gjort det han gjør nå. Eneste er at han går på do. Ellers ligger han i senga bare. What to do? Anonymkode: 8ec2d...4c2 Hvordan artet krangelen seg, hva ble sagt og gjort? Det kan jo høres ut som at denne krangelen var veldig opprivende for ham, siden han velger å ikke spise på et døgn... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 8. mai 2016 #25 Del Skrevet 8. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke han fortjener en god behandling siden han er så barnslig. Han kommer ikke til å spise heller. Han vil at jeg skal inn og gi han oppmerksomhet og koseprat og si unnskyld. Det nekter jeg å gjøre. Ts Anonymkode: 8ec2d...4c2 Ok så fortsett med den barnslige kranglinga da istedenfor å prøve å løse den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #26 Del Skrevet 8. mai 2016 Sånn gjør da jeg også når jeg har for mye å tenke på og ikke orker å ha noen rundt meg. Det er ikke noe personlig mot partner eller protest fordi jeg er furt, jeg bare trenger space og fred. Det går over Anonymkode: 0ee26...7c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #27 Del Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kranglet dere om? Og hvordan utartet krangelen seg? Kan det være sånn at han føler seg "såret og vonbroten"? (Google, dere som er for unge) over ord eller andre ting som oppsto i krangelen? Om det er deg som furter eller han, kommer vel helt an på hva denne krangelen dreide seg om: Tema, hvem som begynte, hvordan den sluttet. Anonymkode: 152b2...35c Vi kranglet om husarbeid. Han sammenlignet meg med venners koner som lager alt fra bunnen av og som tar styringa hjemme når det gjelder rydding etc. Jeg gjør så mye hjemme men han er ikke fornøyd med noe. Alt jeg gjør er feil, dette fordi han lider av renslighet syndrom. Jeg grein og ba han stikke siden jeg følte meg ikke god nok sammenlignet med kona til Fredrik. Vi har det bra ellers. TS Anonymkode: 8ec2d...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #28 Del Skrevet 8. mai 2016 "Fredrik". TS Anonymkode: 8ec2d...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #29 Del Skrevet 8. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn gjør da jeg også når jeg har for mye å tenke på og ikke orker å ha noen rundt meg. Det er ikke noe personlig mot partner eller protest fordi jeg er furt, jeg bare trenger space og fred. Det går over Anonymkode: 0ee26...7c5 Den er god den. Men om du ikke spiser eller drikker, da tar alt lengre tid. Da kan jeg forstå at en partner ikke orker mer. Anonymkode: 6d4e2...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #30 Del Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn gjør da jeg også når jeg har for mye å tenke på og ikke orker å ha noen rundt meg. Det er ikke noe personlig mot partner eller protest fordi jeg er furt, jeg bare trenger space og fred. Det går over Anonymkode: 0ee26...7c5 "space og fred"? Med å ikke spise eller drikke på over 1 døgn? Igjen så vil jeg spørre TS: Hva var krangelen om? Var det "pirk" (type hetten på tannkremtuben, hvor er alle kulepennene, hvem skal vaske opp o.l.) eller var det en krangel som gikk dypere? Anonymkode: 152b2...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #31 Del Skrevet 8. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: "space og fred"? Med å ikke spise eller drikke på over 1 døgn? Igjen så vil jeg spørre TS: Hva var krangelen om? Var det "pirk" (type hetten på tannkremtuben, hvor er alle kulepennene, hvem skal vaske opp o.l.) eller var det en krangel som gikk dypere? Anonymkode: 152b2...35c Hehe, det var å pakke inn mat med plast. Se innlegget mitt over. Ts Anonymkode: 8ec2d...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 8. mai 2016 #32 Del Skrevet 8. mai 2016 Mens jeg er ikke enig at han fortjener en unnskyldning, spesielt etter det som har kommet frem. Det at han lider av støv på hjernen kan ikke du gjøre noe med, da får han heller gå over husarbeidet etter deg slik han blir fornøyd. Og han er en voksen mann. Han klarer fint tenke over selv når han trenger å spise og drikke 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #33 Del Skrevet 8. mai 2016 ok, TS. Ser du har svart på hva dere kranglet om. Hans krav til deg vedr. husarbeid. Da ville jeg latt gubben sulte/tørste i det stille, og kost meg med en helaften i stua. Lag deg god mat (gjerne noe som dufter alldeles nydelig), sett på en film, tenn stearinlys, og kos deg. Anonymkode: 152b2...35c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 8. mai 2016 #34 Del Skrevet 8. mai 2016 Og det å sammenligne deg med andre er ræva gjort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #35 Del Skrevet 8. mai 2016 Vær snill mot mannen din. Lag noe godt til han og gå inn til han med det. Da viser du at du ikke er på hans nivå og krangelen vil være over. Ikke koselig i det heletatt for noen slik det er nå. Anonymkode: f8bbe...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #36 Del Skrevet 8. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vær snill mot mannen din. Lag noe godt til han og gå inn til han med det. Da viser du at du ikke er på hans nivå og krangelen vil være over. Ikke koselig i det heletatt for noen slik det er nå. Anonymkode: f8bbe...e56 Sorry, men: Her klaget mannen på at hun ikke var "husmor" nok, og gikk for å furte. Så skal hun stille opp med "husmor-ting" for at han skal bli fornøyd? Nei. Bare nei. Anonymkode: 152b2...35c 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #37 Del Skrevet 8. mai 2016 Gå inn til han å si at du er klar for unnskyldningen hans nå. Anonymkode: d34d6...690 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #38 Del Skrevet 8. mai 2016 Han var lei av å tørke salt smuler etter meg, at jeg ikke kasta tyggis pakken, at jeg ikke er konen i heimen fordi han gjør så mye selv. Men jeg har til og med fått eksem grunnet vasking. Huset er alltid ren, ALLTID. Vi begge er i jobb. Jeg er gravid i tillegg og jobber 100% og må hjem til mas og fjas om hvorfor den ene sokken ligger i joggeskoa og hvorfor det tar så lang tid før jeg tømmer oppvaskmaskinen. For en gubbe. Nei jeg sier ikke unnskyld. Spesielt når han sammenligner meg med andre. Nå har jeg tatt hele søndagsryddinga. TS Anonymkode: 8ec2d...4c2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #39 Del Skrevet 8. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kranglet om husarbeid. Han sammenlignet meg med venners koner som lager alt fra bunnen av og som tar styringa hjemme når det gjelder rydding etc. Jeg gjør så mye hjemme men han er ikke fornøyd med noe. Alt jeg gjør er feil, dette fordi han lider av renslighet syndrom. Jeg grein og ba han stikke siden jeg følte meg ikke god nok sammenlignet med kona til Fredrik. Vi har det bra ellers. TS Anonymkode: 8ec2d...4c2 Kommer han fra et annet land eller? høres sånn ut. Hadde typen min sagt det så kunne han godt sulte så lenge han ville for min sin del. Anonymkode: e44f8...ed3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. mai 2016 #40 Del Skrevet 8. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok, TS. Ser du har svart på hva dere kranglet om. Hans krav til deg vedr. husarbeid. Da ville jeg latt gubben sulte/tørste i det stille, og kost meg med en helaften i stua. Lag deg god mat (gjerne noe som dufter alldeles nydelig), sett på en film, tenn stearinlys, og kos deg. Anonymkode: 152b2...35c Dette, pluss god vin til maten og for all del ikke glem å ha noe godt til kaffen etterpå. Sutrekoppen kan bare være på soverommet og sutre videre At han gidder sier bare jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå