Gå til innhold

Mannen har vært i rommet halve i går og i dag.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi vi kranglet. Han var sulten før vi kranglet og har ikke spist noe siden 16 tia i går. Vil ikke snakke med han og synes det er barnslig gjort det han gjør nå. Eneste er at han går på do. Ellers ligger han i senga bare. What to do? 

Anonymkode: 8ec2d...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dump han

Anonymkode: c13e6...a9b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han en blowjob?

Neida, er vel ikke så mye du kan gjøre, får bare la han sutre seg ferdig! :)

Anonymkode: 4205a...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han være. Han oppfører seg som en furten unge. Dra til ei venninne og kos deg istedet. 

Anonymkode: 6a2dd...23b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi kranglet. Han var sulten før vi kranglet og har ikke spist noe siden 16 tia i går. Vil ikke snakke med han og synes det er barnslig gjort det han gjør nå. Eneste er at han går på do. Ellers ligger han i senga bare. What to do? 

Du får bare vente til han blir voksen...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

dump han

stock-photo-dump-truck-dumper-lorry-dumping-load-136830806.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La han furte. Lag deg god mat, spill musikk og vis han at du kan kose deg selv om han er furten. 

Anonymkode: 337a5...49f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på rommet med et fat med mat og drikke, - mye mat og drikke! Sett opp vinduet, la gardinene være, men slipp inn luft. Denne fyren er jo åpenbart ikke seg selv, og han behøver noe å spise og noen som ser han.

Når du har gjort det, kom tilbake hit og fortell oss hvordan dere har det til vanlig. Hvordan du har det i forholdet. Slike ting :) 

Anonymkode: 6d4e2...731

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på rommet med et fat med mat og drikke, - mye mat og drikke! Sett opp vinduet, la gardinene være, men slipp inn luft. Denne fyren er jo åpenbart ikke seg selv, og han behøver noe å spise og noen som ser han.

Når du har gjort det, kom tilbake hit og fortell oss hvordan dere har det til vanlig. Hvordan du har det i forholdet. Slike ting :) 

Synes ikke han fortjener en god behandling siden han er så barnslig. Han kommer ikke til å spise heller. Han vil at jeg skal inn og gi han oppmerksomhet og koseprat og si unnskyld. Det nekter jeg å gjøre.

Ts

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryp i senga med han, gi han en klem, et kyss på kinnet og si med en omsorgsfull stemme "jeg liker ikke at vi krangler. Skal vi bli venner igjen?".

Funker hver gang :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Du vil ikke snakke med ham, men synes han er barnslig siden han ikke snakker med deg? 

Hvorfor kranglet dere, da?

Slik jeg ser det, er dere like sta og barnslige begge to!

Er dere gift, eller samboere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Jeg var sånn forrige uke 🙈😅 Til mitt forsvar,jeg hadde pms og ville skåne de rundt meg. Kanskje han bare trenger å få ting på avstand? 

Bare lev som vanlig og vær høflig og hyggelig når han endelig kommer ut 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Glansbildeskrinet skrev:

Du vil ikke snakke med ham, men synes han er barnslig siden han ikke snakker med deg? 

Hvorfor kranglet dere, da?

Slik jeg ser det, er dere like sta og barnslige begge to!

Er dere gift, eller samboere? 

Vi er gift. Dette er en gjenganger. Hver gang må jeg inn og si unnskyld. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke han fortjener en god behandling siden han er så barnslig. Han kommer ikke til å spise heller. Han vil at jeg skal inn og gi han oppmerksomhet og koseprat og si unnskyld. Det nekter jeg å gjøre.

Ts

Har han hverken spist eller drukket på et døgn?

Anonymkode: a0fdf...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du tror han mener du bør si unnskyld for nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

Javel. Men da synes jeg dere er like barnslige begge to. Og slipper dermed opp for råd å gi deg.

Kanskje du kan høre med noen av de andre i tråden som mener at du heller bør kose deg på trass? Det høres passende ut for to egoistiske smårollinger som bor sammen ;) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Tibbie skrev:

Kryp i senga med han, gi han en klem, et kyss på kinnet og si med en omsorgsfull stemme "jeg liker ikke at vi krangler. Skal vi bli venner igjen?".

Funker hver gang :)

Signerer denne! Funker faktisk hver gang. Og var det egentlig noe å krangle over? Stort sett ikke...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er det eneste som funker. Om dere begge nekter å prate, så sier det jo seg selv at ikke blir løst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rommet...? Har han et eget rom som han går inn og furter på?

Anonymkode: a1935...a34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall må du ta et oppgjør med om du klarer å leve videre med denne typen eller ikke. Dersom ikke må du gå. Dersom du vil fortsette må dere finne en bedre løsning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...