Gjest undrene Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har hatt mensen for en uke side, men har vært skikkelig morgenkvalm- men også litt kvalm på kvelden, føler meg oppblåst i magen, og har stikking nederst i magen ,mistet matlysten og er skikkelig trøtt... har sett meg litt rundt her på nettet for å finne ut hva det kan være..... dersom det ikke går over snart vurderer jeg å kontakte lege, men det jeg lurer på er :går det an å ha mensen når en er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det kan ha vært en festeblødning eller en annen form for blødning. Evt. så ja, i ekstremt sjeldne tilfeller er det noen som får mensen selv når de er gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #3 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det kan også være at du hadde "din siste mensen", det heter seg at man kan ha menslignende blødninger når man skulle hatt mensen og før man oppdager graviditeten. Vet ikke helt om det er det samme som de kaller for "festeblødninger" da men.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undrene Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tusen takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2004 #5 Del Skrevet 29. oktober 2004 Eneste sikre måten å finne ut av det på er å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå