AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #21 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, MapleSirup skrev: Har du ALDRI tisset ute i naturen? Var du ikke russ? Aldri på fest? Aldri på stranda? Mistet en buss? Hastverk på biltur? Aldri gått mer enn 30 minutter i strekk? Det er ikke bare rart, det er usannsynlig Hehe joda, har vel gjort alle de tingene, men alikevel ikke hatt behov for å tisse ute! Nå har jeg såkalt "festblære" så jeg kan holde meg i mange timer, og sørger jo alltid for å gå på do, før jeg går noe sted. Og ja, jeg er født og oppvokst i byen, så har stort sett alltid hatt en do i rimelig nærhet. Går aldri på stranda annet enn på hytta, og da går jeg dit hvis nødvendig. Hva gjelder mannen, har han sikkert det, men han har jo mer kontroll enn en 3 åring, som må øve.... TS Anonymkode: 578e5...de5
MapleSirup Skrevet 8. mai 2016 #22 Skrevet 8. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe joda, har vel gjort alle de tingene, men alikevel ikke hatt behov for å tisse ute! Nå har jeg såkalt "festblære" så jeg kan holde meg i mange timer, og sørger jo alltid for å gå på do, før jeg går noe sted. Og ja, jeg er født og oppvokst i byen, så har stort sett alltid hatt en do i rimelig nærhet. Går aldri på stranda annet enn på hytta, og da går jeg dit hvis nødvendig. Hva gjelder mannen, har han sikkert det, men han har jo mer kontroll enn en 3 åring, som må øve.... TS Anonymkode: 578e5...de5 Vi er alle forskjellig. En ting som er selvfølgelig for èn er uforståelig for en annen
Veslefrikk Skrevet 8. mai 2016 #24 Skrevet 8. mai 2016 Vi bor jo på gård så her tisser ungene ute med den største selvfølgelighet og for noen år siden da en av guttene ganske nylig hadde blitt renslig så skulle han overnatte hos en venninne av meg midt i Oslo sentrum... Det ble problemer når han skulle legge seg og måtte sitte på et toalett som hang oppe på veggen . Det endte med at de måtte ut i ei buske sent på kvelden. Så det kan bli litt for mye av det gode begge veier. Nå er han blitt litt eldre og gjør det både her og der uten problemer.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #25 Skrevet 8. mai 2016 Min nekta å tisse på do i starten, så do i nærheten hjalp ikke. Tok da med påtte og våtservietter til å vaske den. Følte meg ganske rar, men kunne jo ikke bare holde oss hjemme heller. Potta blei en gang brukt bak i bilen midt i byen, når der ikke var en busk å finne. Men å tisse ute er noe men bare må lære, er tross alt noen år hvor de ikke klarer å holde seg så lenge. Anonymkode: 0302b...bb4
GammelKaktus Skrevet 8. mai 2016 #26 Skrevet 8. mai 2016 Sønnen min har aldri hatt noe problem med å tisse ute uten å tisse på seg selv, jeg har jo vist han hvordan han skal stå. Skal han bæsje så holder jeg enten hendene formet som en doring og så setter han seg oppi, eller så sitter han på huk. Ikke noe problem. Hvis det er en gjenganger at barna tisser på seg når de skal på do, så er det ikke verre enn at du tar med en ekstra bukse.
ViljaH Skrevet 9. mai 2016 #27 Skrevet 9. mai 2016 Når det er varmt ute, så ta av alle klærne på underkroppen mens dere øver på å stå og holde riktig, lene seg fremover osv. Ved bæsjing holder jeg barnets rygg mot mitt bryst, og holder under knehasene så rumpa/tissen er lengst ned. Enklest uten klær på underkroppen. Min yngste gutt står og tisser til vanlig inne. Ute så gjør vi nesten likedan, bare at jeg holder ham betraktelig mer fremover slik at det som drypper rett ned lander på bakken. Det kan være lurt å la barnet tisse annenhver time ute, så det ikke rekker bli tissetrengt og må tisse fort..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå