rundtfingern Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, applestories skrev: ? Stiller meg det spørsmålstegnet jeg også Applestories... haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #22 Del Skrevet 7. mai 2016 Hun tror jo du vil dele. Du må si " ikke ta tingene mine" Anonymkode: 49e27...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #23 Del Skrevet 8. mai 2016 Hvilke truser er det hun tar? De brukte eller de nyvaska? Anonymkode: aadba...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 8. mai 2016 #24 Del Skrevet 8. mai 2016 Hvis jeg var deg hadde jeg ikke syns dette var greit. Skjønner at det bare har "blitt slik" så det kan være litt vanskelig å si fra. Men det er ikke ok altså, det er ikke noe du bare skal godta. Du kan jo si at du syns det er greit at hun låner klærne dine, men at du liker at hun spør først, og at det snopet hadde du gledet deg til. Hun skjønner nok ikke helt hva hun gjør, og hvis hun holder på slik kommer hun til å få høre det av andre også, og da kanskje ikke på en så hyggelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå