AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #81 Del Skrevet 25. mai 2016 Nå er det kun en venn jeg bevisst har kuttet kontakt med, de andre har liksom bare kontakten dabbet av, uten at det er noen grunn til det og som jeg gjerne kan møte for kaffe eller noe annet hyggelig. Men vennen jeg kuttet kontakt med var noen jeg bare begynte å mislike mer og mer for personen vedkommende var. Tenkte det ville blåse over eller at det bare var en fase, og ventet i årevis på at det skulle endre seg. Men til slutt kostet det mer enn det smakte. Vennen min endte så opp med å si noe så følelsesløst at jeg ikke kjente igjen personen som stod der lengre. Selv om personen hadde unnskyldt seg for dette er problemene såpass store at det vil være urimelig å forvente at personen skal forandre seg så mye for meg, eller at jeg skal det for den saksskyld. Men jeg savner faktisk vedkommende likevel, vi hadde jo gode stunder og personen har mange gode kvaliteter, for all del. Så er ikke sånn at jeg hater vedkommende. Men vennskapet vårt hadde blitt giftig for meg lenge før den hendelsen, og det er jo egentlig ikke noen sin feil. Anonymkode: b0902...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 26. mai 2016 #82 Del Skrevet 26. mai 2016 Den 7.5.2016 at 13.51, Jolene skrev: Jeg kutter ut folk som er: feige, tiltaksløse, bare klager, energityver, falske, respektløse, fanatikere, går bak ryggen min, baksnakker, uærlige, misunnelige, usympatiske, uempatiske og urasjonelle. Samme som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 26. mai 2016 #83 Del Skrevet 26. mai 2016 28 minutter siden, Tom/Loki skrev: Samme som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #84 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg kutter ut mennesker som tar mer energi fra meg enn hva som er bra for meg. Det behøver ikke være mennesker som er slemme, uærlige osv. Det kan godt være snille og flotte mennesker, men som jeg rett og slett ikke har kjemi med og som tapper meg for energi Med en kronisk sykdom så må man være egoistisk og bruke tid og energi på det som gjør en godt. Jeg vet ikke hvordan folk har reagert siden jeg ikke tilbringer tid med dem etter at jeg har kuttet dem ut av livet mitt. Eneste er moren min - hun har tatt på seg en offerrolle som hun utnytter for alt det er verdt for å få sympati fra alle hun møter Anonymkode: 208e5...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå