Gå til innhold

London!

Søtpotita

Anbefalte innlegg

Tusen takk for masse informasjon, Nivea!

Det kan hende vi satser på det samme hotellet som dere, for det virker som det ligger veldig fint til. Og i tillegge så er jo dere så fornøyde, så hvorfor lete mer i jungelen av hotell???

Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å kunna vera litt til nytte:) Men dere kan jo sjå litt på andre hotell også, i tilfelle dere ser eit som er bedre. Men det er sant at det er vanskelig å få eit inntrykk over nettet...

Du får sei ifrå korleis det går:) lykke til og god tur (nok ein gang :) ) Gled dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvfølgelig se litt mer på nettet, men det er alltid godt å ha en anbefaling på et hotell.

Jeg skal fortelle hvordan det går!

Takk skal du ha! Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler dere å bestille hotell her: http://www.sterlingticket.hotelconnect.co.uk/

Vær ute i god tid, de har masse tilbud, veldig bra hoteller til en meget rimelig penge. Da vi var i London i august bodde vi på Henry VIII, det kostet oss 350 kroner natten (vanligvis flere ganger dyrere) og vi var svært fornøyd med hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det forresten å komme seg til hotellene dere bodde på fra flyplassen? Vi lander på Stansted..tror det blir litt dyrt med taxi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var det forresten å komme seg til hotellene dere bodde på fra flyplassen?

Det hotellet vi bodde på lå ca 5 minutter fra Paddington. Vi velger helst Heathrow når vi drar til London, og Heahtrow Express går til Paddington. Hvordan du kommer deg dit fra Stansted finner du ut på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det forresten å komme seg til hotellene dere bodde på fra flyplassen? Vi lander på Stansted..tror det blir litt dyrt med taxi...

Sist jeg var i London bodde jeg her:

http://www.holidaycity.com/marble-arch-inn-london/

Knøttsmått, men hyggelig og sentralt. Bussen fra Stansted stopper to kvartaler unna. Jeg anbefaler bussen, da kommer du mye nærmere sentrum. Den stopper ved Marble Arch.

Hotellene i Paddington området er ikke så langt unna de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me tok toget frå Stansted (30-45 min) til Liverpool Street station og tok derifrå t-bana til paddington....litt tungvindt, men det gjekk greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeglad for mange informative svar! Tusen takk!

Får se da, om vi tar tog eller buss..

Må finne ut hvilket hotell vi skal bo på først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...