Gjest hmh94 Skrevet 5. mai 2016 #1 Del Skrevet 5. mai 2016 Hei Jeg er ute etter å bli kjent med nye venninner i Trondheimsområdet! Er ei jente på 22 år i år, jobber i barnehage for tiden, og har styrketrening som min største interesse på fritiden. Kommer opprinnelig fra en øy et stykke fra Trondheim, der venninnene mine bor. Ønsker å utvide omgangskretsen min her i Trondheim, men det er vanskelig å få nye venninner når jeg ikke studerer enda. Jeg har kjæreste og to små hunder. Som person er jeg snill, utadvendt og energisk! Et smil er sjelden langt unna. Er en man kan stole på. Jeg liker også å ta en fest i ny og ne i godt lag, shoppe, lese, se på serier ++ ... ja, typiske jenteting. Hvis du har lyst, noe jeg håper, så send meg gjerne PM slik at vi kan snakkes på f.eks facebook først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryingmybest Skrevet 6. mai 2016 #2 Del Skrevet 6. mai 2016 Si fra når du har fasiten. Trøndere er verdens vanskeligste folk å bli kjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå