Diva Skrevet 14. november 2004 #121 Del Skrevet 14. november 2004 Pføy! Nå har jeg fått meg en ny avatar.... En tynn og pen dame! Oh crap, for en krise! Kom igjen og grill meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #122 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har byttet avtar fra en ung Bowie til en middelaldrende bitch - det passer nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. november 2004 #123 Del Skrevet 28. november 2004 Avataren min er et selvportrett av meg. Bare sånn til opplysning. Det kunne da aldri falle meg inn å ha et avatarbilde jeg ikke kunne leve opp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. desember 2004 #124 Del Skrevet 1. desember 2004 Har lagt merke til att dere nesten alle sammen har avatarer av slanke kvinner. Dere forsvarer deres overvekt, men velger likevell å framstå som slanke trente kvinner, for de som ikke kjenner dere. Hvordan forklarer dere det? samme spør jeg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #125 Del Skrevet 2. desember 2004 :o :o WOOOWWW Går virkelig denne tråden ennå :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. desember 2004 #126 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, tydeligvis. Førstemann klarte å finne noe virkelig engasjerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #127 Del Skrevet 7. desember 2004 :o :o WOOOWWW Går virkelig denne tråden ennå :o :o WOOOOOOOOOOOOW...også enda også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 7. desember 2004 #128 Del Skrevet 7. desember 2004 jaaa, dette var jo en artig tråd gitt Jeg har ingenting å si, avataren er faktisk av megselv, så er ikke mye jeg kan gjøre med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. desember 2004 #129 Del Skrevet 7. desember 2004 jaaa, dette var jo en artig tråd gitt Jeg har ingenting å si, avataren er faktisk av megselv, så er ikke mye jeg kan gjøre med det Nå er jeg megselv, jeg også.. Julenissejordbær.. Tjukk som faen.. But who cares? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #130 Del Skrevet 7. desember 2004 Who cares, it's only FASION!! Jeg har stygge julemannen selv så ikke kom og kritiser meg beibis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #131 Del Skrevet 7. desember 2004 Min avatar er både eldre og styggere enn meg selv IRL. Hvilke konklusjoner kan trekkes av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2004 #132 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fant i farten ingen avatar som var feit nok; -det måtte i såfall ha vært Garfield..... Men jeg har ihvertfall ikke gule striper, så han var også utelukket. Og MEG vil jeg ikke ha bilde av på nettet. Jeg hadde heller ikke lyst til å bruke bildet av en virkelig person, ville ha en tegning. Så da ble det den lille rødhårete, da..... Og nå gidder jeg ikke bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #133 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg er feit og du er stygg,men jeg kan slanke MEG !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå