Gå til innhold

Ett spørsmål til dere overvektige KG kvinner.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Snodig innlegg fra trådstarter.

I dag har jeg et gammelt bilde av Bowie som avatar.

Da jeg registrerte meg for snart halvannet år siden hadde jeg Betty Boop som avatar. Etter en stund skiftet jeg til en kattunge som jeg hadde lenge, for så en kort stund og ha mitt eget øye.

Bowie har jeg fordi han er min favorittartist.

Betty Boop hadde jeg i sin tid fordi hun er søt og upersonlig.

Kattepusen hadde jeg fordi jeg har hatt en kattunge som het mysan en gang i tiden.

Ikke noe av dette har noe med meg å gjøre - ikke er jeg overvektig og ikke jeg er noen supermodell.

Synes du at alle de som anser seg selv som overvektige bør finne seg en avatar av et fleskeberg? Eller bør de finne seg avtatarer av noe morsomt noe, som sauer eller giraffer eller gullfisker eller.......

Er det bare de som ligner på f.eks. Cameron Diaz som har lov til å ha henne som avatar? Hvor vil du egentlig med dette? Tror du at avatarene er satt inn for å villede, eller hva?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg registerer at Mina .. ikke innlogget ikke har kommet med et eneste svar - eller forklaring på hva hun mente...

Den eneste som har "forsvart" henne er "en slank sexy dame"...

- men det kunne jo vært artig med en forklaring på hva hun hadde syntes var akseptabel avatar for overvektige .. og hvor like vi må være avataren vår før vi får "lov" til å ha den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig innlegg fra trådstarter.

I dag har jeg et gammelt bilde av Bowie som avatar.

Da jeg registrerte meg for snart halvannet år siden hadde jeg Betty Boop som avatar. Etter en stund skiftet jeg til en kattunge som jeg hadde lenge, for så en kort stund og ha mitt eget øye.

Bowie har jeg fordi han er min favorittartist.

:o

Er avataren din en mann?

Har alltid trodd det var ei dame! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig mest på hvordan hun kan påstå at de som har en slik avatar er overvektige!? Har hun sett bilde av de IRL?

Ellers har jeg IKKE så stort hode i forhold til kroppen...hehe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har christina aguilera som avartar pga. at jeg er en fan av henne..hun har en herlig personlighet og synger utrolig fint!jeg ser opp til henne..

selv er jeg bare ei helt vanlig jente på snart 19 som veier 62 kg og er 166 cm. høy..jeg går på skole og jobber og har venner og sambo og livet mitt er egentlig ganske normalt?jeg har uka mi som alle andre jenter har..jeg ser på tv, går på kino, går på diskotek, drikker meg full, har sex med kjæresten, har det morsomt med venner og har mine problemer(som egentlig alle har)..jeg går innpå kvinneguiden når jeg ikke har noe annet og gjøre på..kjekt og diskutere er det også?

var det det du ville vite?er det noe annet? :roll:

ja..glemte noe..jeg synes du er utrolig barnslig som kommer med sånne anklager..jeg tror at du har et problem som du prøver og sjule..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Naturligvis bruker jeg maske, usannsynlig stramt korsett og heldekkende svart drakt mens jeg går rundt og smeller med pisken hele tida. (Når jeg dra ikke drukner gjester i do.)

Det eneste som ikke stemmer er puppene mine. De er egentlig bittesmå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig synes jeg hovedinnlegger og/eller slank&sexy&sånn bare kan drite i hvor mye jeg veier og hvilke avatarer jeg har. Finn deg en hobby i stedet du ;)

:danse:

Hvor mange tror jeg ligner avetaren min?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå vet ikke jeg om du også siktet til meg, men jeg føler at jeg i stor grad svarte på dette i mitt første innlegg. Det er ikke bare det fysiske som teller. Men hvilken filmstjerne har så utrolige tanker og holdninger at vi bare _må_ ha en avatar av dem da??

Klart noen av dem er feks vegetarianere eller høye beskyttere av foreninger eller jobber for et eller annet veldedig, men stortsett er det ikke mange som ikke er veldig inne i kjendisverdnen som forbinder dem med dette.

Bare så det er lagt til: jeg har ikke masse ei heller lite selvtillit, jeg har altfor mange kilo, jeg gidder ikke slanke meg, jeg syns en god del filmstjerner er pene, og jeg skjønner at folk vil ha dem som avatar. (Hva skulle jeg ikke gitt for håret til Reese Witherspoon?? eller smilet til Cameron Diaz??) Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å innrømme at innimellom skulle man ønske at man var sånn som "dem" (dog bare forsiden av medaljen), så tynn, så perfekt, så beundret. For egen del vil jeg iallfall ikke ha alle treningstimene, alle timene hos diverse "fiffe meg opp" folk, alle spaltemeterne i sladrepressen.

Så om man har bilde av Cameron Diaz i avataren sin så må det være fordi man ønsker å være som henne, ikke fordi man syns hun er kul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg, hva jeg skal svare... :-?

Men jeg trenger kanskje ikke svare, for jeg har jo rotet meg inn i feil tråd !!!

*løpe ut igjen* (leste ikke overskrifta før nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Cameron Diaz som avatar en stund.. Nå er ikke jeg så veldig overvektig, så jeg skal kanskje ikke svare jeg da.. men jeg valgte henne ikke fordi hun er tynn i allefall, det var mer personligheten hennes som jeg identifiserte meg med..dvs mitt inntrykk av den da, jeg kjenner jo henne ikke personlig.. :wink:

Sånn sett kunne jeg like gjerne hatt et bilde av f.eks. Anne-Cath. Hærland, men det fant jeg ikke.. så sånn var det med det.. ikke noen dypere psykologiske årsaker som lå til grunn her asså.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si at de er overvektige? Jeg vet ikke hvordan noen her inne ser ut i virkeligheten, bare nån få bilder i albumet, men har ikke lagt merke til de du skriver overhode???? Hvor har du de fra?

Valgte faktisk en avatar som e lik mæ sjøl æ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for jeg ligner sånn på avataren min..... :roll: Mannen var tynn-so what? Jeg er veltrent men ikke tynn.. SO WHAT? Jeg har Frank Sinatra avatar siden jeg digger ham :sjarmor: ..Enkelt og greit 8) ..

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det var et ok spørsmål. Litt selvmotsigende å si at man synes at det er vakkert å være frodig' date=' og at "det er det indre som teller" når man har bilde av en slank billedskjønn modell eller skuespiller som avatar.[/quote']

Det skjønner jeg ikke. Er det noen motsetning mot å mene at det er det indre som teller også ha bilde av en pen dame som avatar? Mener du at pene damer er stygge innvendige?

Det er vel heller ikke så mange "frodige" superkjendiser å velge mellom, så hvis man vil ha et bilde av noen, har man liksom valget mellom en kjendis (som ofte er tynn og pen) eller legge ut et bilde av seg selv eller den frodige naboen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...