aline Skrevet 28. oktober 2004 #41 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kanskje hun står på hodet, Aline? det er selvfølgelig mulig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slank sexy dame Skrevet 28. oktober 2004 #42 Del Skrevet 28. oktober 2004 Herregud!!! Tror dere alle sliter med stooore komplekser!! Er det virkelig ingen overvektige som vil gå litt i seg selv og fortelle hvorfor de har valgt slanke flotte kvinner? Greit nok de som har valgt andre ting de synes er søtt eller som kan representere noe av en selv - men en slank lekker dame under ens egen signatur når man er feit - det lukter komplekser lang vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. oktober 2004 #43 Del Skrevet 28. oktober 2004 Herregud!!! Tror dere alle sliter med stooore komplekser!! Er det virkelig ingen overvektige som vil gå litt i seg selv og fortelle hvorfor de har valgt slanke flotte kvinner? Greit nok de som har valgt andre ting de synes er søtt eller som kan representere noe av en selv - men en slank lekker dame under ens egen signatur når man er feit - det lukter komplekser lang vei! Næmmen så sinna da! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 28. oktober 2004 #44 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg kan bare svare for meg selv, jeg. Jeg er (litt) feit og har ikke en slank, sexy dame som avatar. Betyr det at jeg ikke har komplekser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. oktober 2004 #45 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg kan bare svare for meg selv, jeg. Jeg er (litt) feit og har ikke en slank, sexy dame som avatar. Betyr det at jeg ikke har komplekser? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #46 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fordi jeg er en jævla sexy bastard. Vi er ganske like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. oktober 2004 #47 Del Skrevet 28. oktober 2004 ...men en slank lekker dame under ens egen signatur når man er feit - det lukter komplekser lang vei! Så hvis noen innrømmer dette, så har du vunnet..? Eller hva er det du er ute etter? Ellers så er den virkelig versjonen av meg i farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slank sexy dame Skrevet 28. oktober 2004 #48 Del Skrevet 28. oktober 2004 Denne slanke sexye damen er aldeles ikke sinna, jeg synes bare at det er så tåpelig når et interesant spørsmål blir latterliggjort fordi ingen vil inrømme at de er menneskelig. Jeg tror at alle overvektige - og da mener jeg ikke 5-10 kg for mye - ønsker å være slank og ta seg godt ut. Her på KG kan de jo enkelt gjøre det. Det er min teori, men hva mener dere overvektige. Hvorfor valgte dere en slank sexy dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #49 Del Skrevet 28. oktober 2004 TomKrus er da en slank og sexy dame. Du skal se de lekre kyllingbeina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 28. oktober 2004 #50 Del Skrevet 28. oktober 2004 Mulig det kommer som et sjokk på dere, men jeg er også svært ulik min avatar. Kler ikke en gang blått, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. oktober 2004 #51 Del Skrevet 28. oktober 2004 ..og jeg kler ikke badehette.. Gjør noen det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. oktober 2004 #52 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror at alle overvektige - og da mener jeg ikke 5-10 kg for mye - ønsker å være slank og ta seg godt ut. Man kan da fint ta seg godt ut uten å være slank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slank sexy dame Skrevet 28. oktober 2004 #53 Del Skrevet 28. oktober 2004 Nå lurer en slank sexy dame virkelig på en ting. Er det slik at diskusjoner skal vinnes, slik en over spurte meg om? Jeg trodde man diskuterte for å få flere perspektiver i en sak, å øke sin forståelse, ta et standpunkt på bakgrunn av flere opplysninger eller synspunt enn det man innehar selv. Eller man kan oppnå en erkjennelse av at det ikke er slik en ser det, eller at det kan være veldig subjektivt osv.. Jeg synes det vitner om ganske mye umodenhet å IKKE kunne føre en diskusjon på bakgrunn av et seriøst spørsmål - og istedet latterliggjøre. Er det ikke det man gjør som barn når man ikke skjønner eller føler seg truffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. oktober 2004 #54 Del Skrevet 28. oktober 2004 Nå lurer en slank sexy dame virkelig på en ting. Er det slik at diskusjoner skal vinnes, slik en over spurte meg om? Jeg trodde man diskuterte for å få flere perspektiver i en sak, å øke sin forståelse, ta et standpunkt på bakgrunn av flere opplysninger eller synspunt enn det man innehar selv. Eller man kan oppnå en erkjennelse av at det ikke er slik en ser det, eller at det kan være veldig subjektivt osv.. Jeg synes det vitner om ganske mye umodenhet å IKKE kunne føre en diskusjon på bakgrunn av et seriøst spørsmål - og istedet latterliggjøre. Er det ikke det man gjør som barn når man ikke skjønner eller føler seg truffet? Eller kanskje jeg bare synes det var et ufint og ganske frekt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 28. oktober 2004 #55 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg synes det vitner om ganske mye umodenhet å IKKE kunne føre en diskusjon på bakgrunn av et seriøst spørsmål - og istedet latterliggjøre. Kanskje det dreier seg mer om å ikke ville diskutere det man i oppfatter som et latterlig spørsmål? Noe å tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slank sexy dame Skrevet 28. oktober 2004 #56 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja men hvorfor synes du det er et ufint spørsmål? Jeg og mange med meg synes faktisk det er interessant å prøve å forstå mennesket...Ikke det at jeg tror det går ann egentlig men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. oktober 2004 #57 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja men hvorfor synes du det er et ufint spørsmål? Jeg og mange med meg synes faktisk det er interessant å prøve å forstå mennesket...Ikke det at jeg tror det går ann egentlig men... Forståelsesfull er ikke den første assosiasjonen du gir meg, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. oktober 2004 #58 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vi (i hvert fall jeg) mener det er ufint å spørre hvorfor overvektige har slanke kvinner som avatarer fordi man da gir inntrykk av at man mener det bare er snalke/"normale" som har lov til å vlege fritt hva slags avatar man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slank sexy dame Skrevet 28. oktober 2004 #59 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg kan vel forstå uten å være forståelsesfull. Man er da ikke psykopat for ingenting Om dere mener spørsmålet er ufint kan en vel vri litt på det. Det er vanlig i undersøkelser å velge ut en viss gruppe en ønsker å studere. I dette tilfellet er det de som er over 15 kg overvektig (neste gang kan det være de som har diabetes). Hvorfor har dere valgt det bildet dere har valgt under deres signatur? Det er vel ikke et ufint spørsmål. Noen som vil svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 28. oktober 2004 #60 Del Skrevet 28. oktober 2004 Syns det blir som å spørre en som bruker proteser hvorfor iallverden han gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå