LilleBille Skrevet 28. oktober 2004 #21 Del Skrevet 28. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2004 #22 Del Skrevet 28. oktober 2004 det er sånne som meg hun sikter til tror jeg!!! jeg plages med å føle meg "stor", frodig og vakker, formfull... og så har jeg bilde av DEN snella i avataren min!!! snakk om selvmotsigelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #23 Del Skrevet 28. oktober 2004 det er sånne som meg hun sikter til tror jeg!!! jeg plages med å føle meg "stor", frodig og vakker, formfull... og så har jeg bilde av DEN snella i avataren min!!! snakk om selvmotsigelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2004 #24 Del Skrevet 28. oktober 2004 Spør dere mennesker som har en smurf som avatar' date=' om de ser seg selv som smurfer? [/quote'] Jeg har smurfen min som avatar, men han er da ikke blå han. Er det feil det og nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 28. oktober 2004 #25 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ser ut omtrent som avataren min. Litt slankere kanskje. Men jeg har ikke grønt hår altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine* Skrevet 28. oktober 2004 #26 Del Skrevet 28. oktober 2004 Innlegger mener at det er selvmotsigende å forsvare seg selv som overvektig, og si at det ikke er noe galt med å se "ikke perfekt" ut, og at samfunnet generellt er utseendefiksert, samtidigt som de selv ser opp til de "tynne og vakre", og stötter deres popularitet ved å ikke normalisere det mer vanlige med å f.eks legge ut et bilde av seg selv eller en "normal" person. Alle, väre seg man er tykk eller tynn er med på å löfte frem idoler. Og idoler kan väre så mye, det handler ikke om kroppsvekt i det store og hele. Derfor burde man ikke når man vil sammenligne seg selv og framstå i f.eks bilder i nick ha ett bilde av en person som representerer noe en selv ikke representerer. Det forvirrer noen. Personlig vet jeg ikke hvordan noen ser ut her, og jeg synes det er unödvendig av hovedinnlegger å uttale seg i det heletatt. Men jeg synes det er viktig uansett hva det er, å stå for hvem man er og hva man mener, og godta at ikke alle kan mene det samme, eller like deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. oktober 2004 #27 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvis dette er riktig Mina synes jeg vel kanskje ikke hun er den rette til å uttale seg om andres utseende - i forhold til avatar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. oktober 2004 #28 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vel, jeg er ikke en katt. Men jeg grubler mye, så avataren likner meg. Er enig med de andre, må overvektige ha builder som likner dem selv mens "normale" eller slanke kan ha bilde av hva/hvem de vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. oktober 2004 #29 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vel' date=' jeg er ikke en katt. Men jeg grubler mye, så avataren likner meg. Er enig med de andre, må overvektige ha builder som likner dem selv mens "normale" eller slanke kan ha bilde av hva/hvem de vil?[/quote'] nei, normale/slanke kan IKKE ha bilde av folk som f.eks er overvektige!! så ei som har klaget over at ho sliter med å legge på seg, burde SKAMME SEG over f.eks å like Marilyn Monroe, og bør ikke prøve seg engang på å ha henne som avatar!! det å ha noen som avatar, kan bety så mangt. noen har personer de ser opp til, andre har personer de identifiserer seg med (og man KAN faktisk identifisere seg med folk som har helt annen kroppsbygning en seg selv!!!) folk må da få ha de avatarene de vil, avataren representerer muligens en side ved eieren, men det trenger jo faktisk ikke være en fysisk side da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #30 Del Skrevet 28. oktober 2004 det er sånne som meg hun sikter til tror jeg!!! jeg plages med å føle meg "stor", frodig og vakker, formfull... og så har jeg bilde av DEN snella i avataren min!!! snakk om selvmotsigelse!!! You go girl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 28. oktober 2004 #31 Del Skrevet 28. oktober 2004 Men jeg er i alle fall helt prikklik min avatar! Det er da akkurat det samme for meg hva folk har bilde av i sin avatar. Jeg forbinder nicket med den avataren, og det skaper lite problemer for meg, siden jeg sannsynligvis kommer til å treffe relativt få irl. Er helt overbevist om at skulle jeg f.eks treffe Suzy en dag, ville jeg ikke blitt verken skuffet eller overrasket hvis det viste seg at hun ikke har den fjerneste likhet med Tiger'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #32 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ser ut omtrent som avataren min. Litt slankere kanskje. Men jeg har ikke grønt hår altså. Jeg ligner også din avatar, bare jeg har mørkt hår. Men av hensyn til Mina valgte jeg å ikke ha noen avatar. Skulle ønske jeg var like fri som deg. Hehe Ronja_80 i.i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2004 #33 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ok, jeg kan likegodt innrømme det...jeg har ikke blondt hår... :oops: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. oktober 2004 #34 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ok, jeg kan likegodt innrømme det...jeg har ikke blondt hår... :oops: K .. ja ja -(så lenge resten av avataren stemmer så får det går for denne gang) Det bor nok en liten løgner i de fleste av oss som er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. oktober 2004 #35 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hoho, har fått kommentarer om at jeg ligner på min avatar så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 28. oktober 2004 #36 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er IKKE en sau!! Jeg gjentar: Jeg er IKKE en sau!!! I tilfelle noen lurte, eller har blitt lurt til å tro det! Eller hvis noen tror jeg prøver å lure noen til å tro det. Da ville jeg heller ha lurt noen til å tro jeg var en liten mini geit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. oktober 2004 #37 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg går rundt med glorie hver eneste dag jeg, altså! Lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. oktober 2004 #38 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg går rundt med glorie hver eneste dag jeg, altså! Lover! og resten av deg ser ut som en note? bånntung du eller? også skal glorien være OVER hode, Ingeborg, ikke i bånn av kroppen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. oktober 2004 #39 Del Skrevet 28. oktober 2004 og resten av deg ser ut som en note? bånntung du eller? også skal glorien være OVER hode, Ingeborg, ikke i bånn av kroppen!!! Du skulle bare visst hvor bånntung jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 28. oktober 2004 #40 Del Skrevet 28. oktober 2004 og resten av deg ser ut som en note? bånntung du eller? også skal glorien være OVER hode, Ingeborg, ikke i bånn av kroppen!!! Kanskje hun står på hodet, Aline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå