Gå til innhold

Ett spørsmål til dere overvektige KG kvinner.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Mina, ikke innlogger

Har lagt merke til att dere nesten alle sammen har avatarer av slanke kvinner. Dere forsvarer deres overvekt, men velger likevell å framstå som slanke trente kvinner, for de som ikke kjenner dere. Hvordan forklarer dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke Min

Og hva er ditt syn på overvektige personer da??

Egentlig så vet jeg vel svaret..............

Men jeg sier som jeg har sagt før: Bedre å være tjukk i magen enn tjukk i hue :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o .. joa .. bena mine er rimelig slanke de... :wink: - men jeg påberoper meg da heller ikke annen trim enn det bena mine gjør her inne.

... men for å svare på spørsmålet --- de som har et fotografi som avatar og ikke har bilde av seg selv - har jo stort sett bilde av en eller annen kjendis .. - og om den kjendisen ikke ser ut som "oss" - skal vi da ikke få velge det?? :klø:

Mener du at vi som ikke er tynne ikke skal få ha bilde av en kjendis som er slank... ?

Hva med de som er blonde .. får de ha en mørkhåret avatar???

- eller hva med de som har en mannlig avatar??

- eller bilde av et dyr ?

:klaske::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til att dere nesten alle sammen har avatarer av slanke kvinner. Dere forsvarer deres overvekt, men velger likevell å framstå som slanke trente kvinner, for de som ikke kjenner dere. Hvordan forklarer dere det?

He he! Bør vel holde meg utenfor denne diskusjonen siden jeg "fremstiller meg selv" som en homofil, død mann! :ler:

Men du får sikkert mange bra svar! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he! Bør vel holde meg utenfor denne diskusjonen siden jeg fremstiller meg selv som en homofil, død mann! :ler:

Men du får sikkert mange bra svar! :roll:

:ler:

- og hva med de som har mannsnavn.. men som vitterlig er kvinnlige???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skitt, jeg har ikke blondt hår i virkeligheten :murvegg:

Må jeg bytte avatar nå da? :-?

:Nikke:

(og nå som jeg endelig "ser deg" som det du er .. og ikke ser elg i solnedgang lenger :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Jeg synes at det var et ok spørsmål. Litt selvmotsigende å si at man synes at det er vakkert å være frodig, og at "det er det indre som teller" når man har bilde av en slank billedskjønn modell eller skuespiller som avatar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Ja, det er for gale gitt, for nå må jeg kanskje finne meg en elg i solnedgangen. Men så er jeg jo ikke en elg da, så det kan jeg jo heller ikke gjøre.

Må jeg legge inn bilde av meg selv, for det er jo det eneste riktige, om en skal høre på trådstarter. Men så vil jeg jo ikke, at alle her inne skal kjenne meg igjne ute på gaten da. Så da har vi et problem igjen.

Kanskje vi må droppe avatar da, for vil vi ikke legge inn bilde av oss selv, så kan vi jo heller ikke legge inn bilder av andre,s elv hoppende bein. For de beina er jo ikke deg LB. Så vi har et alvorlig problem her gitt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at det var et ok spørsmål. Litt selvmotsigende å si at man synes at det er vakkert å være frodig' date=' og at "det er det indre som teller" når man har bilde av en slank billedskjønn modell eller skuespiller som avatar.[/quote']

.. men har du en tegneseriefigur eller en blomst .. eller et dyr er det ok??? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj er det sånn vi blir oppfattet, vel da må jeg si med en gang; jeg er ikke mann, har ikke skjegg, er ikke en kjendis og er heller ikke sjørøver. :wink:

Men jeg er mørk, forholdsvis slank, passe høy og skummel. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg synes at det var et ok spørsmål. Litt selvmotsigende å si at man synes at det er vakkert å være frodig' date=' og at "det er det indre som teller" når man har bilde av en slank billedskjønn modell eller skuespiller som avatar.[/quote']

Selv om man syns det er fint på seg selv, er det ikke dermed sagt man liker det på alle andre. :wink: Hvorfor skal overvektige mennesker hele tiden måtte stå til ansvar for enkelte mennesker? Har de gjort dere noe gale?

Spør dere mennesker som har en smurf som avatar, om de ser seg selv som smurfer? Like dumt syns jeg faktisk trådstaret sitt innlegg var. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanskje vi må droppe avatar da' date=' for vil vi ikke legge inn bilde av oss selv, så kan vi jo heller ikke legge inn bilder av andre,s elv hoppende bein. For de beina er jo ikke deg LB. Så vi har et alvorlig problem her gitt. :-?[/quote']

:Nikke: .. men gidder vi å gjøre noe med det :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke bare like dumt madam felle - det er helt idiotisk :-? ,

Hvordan vet du Mina hvordan de brukerne med flotte modeller avatarer er overvektige og hva er DIN definisjon av overvektig?

Siden jeg har en baby i avataren min , betyr det at jeg mener jeg ser slik ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sånne som meg hun sikter til tror jeg!!!

jeg plages med å føle meg "stor", frodig og vakker, formfull... og så har jeg bilde av DEN snella i avataren min!!!

snakk om selvmotsigelse!!!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...