Gå til innhold

Sykt å ikke ha venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Studerer og har ikke blitt kjent med noen. Har heller ikke tatt initiativ, ble ikke med på fadderuken eller noen av de sosiale arrangementene. Føler ikke at personligheten min matcher noen av dem rett og slett, har hatt en del samtaler under gruppearbeid men finner ikke tonen med noen. Er alltid alene, leser alene, alene i helger. Er dette helt sinnssykt? 

Anonymkode: 730ee...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men nå er jeg litt som deg. 

Anonymkode: 8dc12...9b4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er sinnsykt. Og det høres jo ut som at du har valgt det selv, så da trives du vel med deg? Hvis ikke ville jeg gått inn for å finne noen venner, starte med en hobby eller lignende

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er mange som er sånn :) Jeg er på samme måte. Jeg ville kanskje forsøkt å ta litt eget initiativ i starten som f.eks. å bli med på fadder-uke, eller la andre dra meg med på noe i starten, - for så å bli "passiv" etter hvert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt er det ikke det. :) Det hele avhenger jo av hva du trives med. Dersom du trives i en slik tilværelse ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe galt med det. Ikke ser jeg poenget heller med tvangssosialisering med mennesker man ikke har særlig god kjemi med. 

Anonymkode: bfbde...32d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i å være mye alene dersom man trives med det. Selv er jeg introvert og trives derfor best i eget selskap. Blir veldig raskt sliten av å ha mye folk rundt meg - skole og jobb er oftest (mer enn) nok for min del. Det er hyggelig å være sosial av og til, men det blir mer unntaket enn regelen for min del. Dersom jeg hadde vært i din situasjon ville jeg heller foretrukket å være alene enn omringet av folk jeg har null kjemi med, men det handler jo om hvordan jeg er som person (altså generelt lite sosial). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for svar :) visste ikke at så mange hadde det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) visste ikke at så mange hadde det sånn

Ofte kan man føle seg unormal, men det er sjeldent man er det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...