Armonia Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skal sende en søknad nå, og det skal være med attester og vitnemål. Ble plutselig litt usikker på om det skal stå noe annet på vedleggene enn nr. Skal jeg skrive navnet mitt på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Nummer holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk takk, det gikk fort Godt å ha Kg Da blir det kun nr.... og forhåpentligvis en jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ville slengt med navnet mitt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 hmmm, nå ble jeg jo usikker... Hvor i tilfelle skal jeg skrive navnet, bak på arket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #6 Del Skrevet 28. oktober 2004 Nei, nei... ikke noe navn - det står jo at det din cv, attester for deg og vitnemål for deg på dem - bare nummerer og skriv antall vedlegg nederst på søknaden. Vedleggene fester du sammen med en binders. Ikke nødvendig med navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ok, høre på Suzy :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå