Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har jobbet i et firma i to år uten lønnsjustering. Jeg har nå bedt om lønnsforhandlinger Hva er "normal" lønn for en som har følgende arb.oppgaver: Lønn, bilagsføring, inn-/utbetalinger,fakturering, registrering, stedfortreder for daglig leder, sentralbord, diverse rapportering/tilbudsskriving, oppfølging av prosjekter +++ div kontor.arb. Jeg er 38 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Privat eller offentlig? Offentlig vil jeg tro rundt 250 - 300' kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 Privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har hatt en tilsvarende jobb i det private, og der hadde jeg ca. 220 000. Altfor lite spør du meg. Fikk inntrykk av at dette var dårlig lønnet. Nå jobber jeg i det offentlige, og her ligger det på, som det ble nevnt her, kr 250 000-300 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå