Gå til innhold

Til dere som driter i egne barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine barn har ikke sett faren sin på 7 år fordi han ikke vil. Barna har villet hele tiden, men han må prioritere sin nye flamme og hennes barn. Han lever livets glade dager med ferier hvor han skryter av at "barna" har kost seg- igjen hennes barn. 

Samme far har nektet egne barn å ta kontakt med han på noen som helst måte, han må ha pappafri.

Før han og jeg skiltes forgudet han barna, men som over natten var de ikke første pri lenger. Han var utro med denne hora før han flyttet fra meg. Så hun har jo visst om disse barnA hans.

Hva er det egentlig som skjer i hue på sånne foreldre? Hvordan er det mulig å gi så faen i eget avkom, men dyrke andres barn?

Hvis noen av dere har gjort det samme så ville jeg virkelig satt pris på en forklaring, skriv gjerne under AB. Dere som evt har gjort tilsvarende, gjlr dere det med letthet? Er det bare å viske ut egne barn eller tenker dere på de innimellom?

Anonymkode: 77e30...cf9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter ikke hore, det heter prostituert.

Elers er det nok en del menn som er som du beskriver. Også noen kvinner, men mye færre. Kan diskuteres om det skyldes morsinstinkt eller sterkere sosiale sanksjoner mot kvinner som forlater barna, men.... 

Du kan se en del av disse fedrene i Tore på sporet. Det var nok vanligere å stikke av fra barna før, men fortsatt en del som gjør det. Dessverre.

 

 

Anonymkode: ce14e...de9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg aldri kan forstå eller respektere. 
Hadde jeg møtt en sånn mann hadde han aldri hatt sjans hos meg, det er 150% sikkert. Skammelig og ekkelt. Æsj.

Ts og dine barn :klem:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk på når han tar til vett, og barna har gitt han opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme. Men far hadde litt samvær da, hadde barna ca 4 helger i året. Men skuffet barna hele tiden, lovet og avlyste alltid. Etter 5 år, så gikk den nye konen fra han, da hun hadde funnet ny. Og da var han på pletten og skulle leke pappa igjen. Og barna tilga alt. La all skyld på stemor. Og denne voksne mannen legger all skyld på stemor. Men hva som foregikk i huet hans aner jeg ikke. Og han kan fortsatt avlyse, fordi han skal noe med den nye dama. For ny dame må man jo ha med en gang.

Anonymkode: 83b88...bcd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om menn er så avhengig av sex/forhold/trygghet at de glatt ofrer barna for dette. NOE er det iallefall.

Denne nye dama hans er ikke godt likt av hverken hans barn, gamle venner og slekta hans. Alle gamle venner og mesteparten av slekta har snudd han ryggen pga måten han behandler barna på. Lurer på om han heller tar livet sitt enn å måtte krype til korset og ta kontakt med egne barn igjen.

Anonymkode: 77e30...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det samme. Men far hadde litt samvær da, hadde barna ca 4 helger i året. Men skuffet barna hele tiden, lovet og avlyste alltid. Etter 5 år, så gikk den nye konen fra han, da hun hadde funnet ny. Og da var han på pletten og skulle leke pappa igjen. Og barna tilga alt. La all skyld på stemor. Og denne voksne mannen legger all skyld på stemor. Men hva som foregikk i huet hans aner jeg ikke. Og han kan fortsatt avlyse, fordi han skal noe med den nye dama. For ny dame må man jo ha med en gang.

Anonymkode: 83b88...bcd

Barn er fantastiske. Far kommer tilbake og de kjenner bare lykken. Som den andre forelderen kunne man vel nesten ønske at barna skulle bære nag (slik at far får lide), men det hadde ikke vært godt for dem. Nag er ikke godt for noen og fører kun til bitterhet :0(

Endret av Adara
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Adara skrev:

Barn er fantastiske. Far kommer tilbake og de kjenner bare lykken. Som den andre forelderen kunne man vel nesten ønske at barna skulle bære nag (slik at far får lide), men det hadde ikke vært godt for dem. Nag er ikke godt for noen og fører kun til bitterhet :0(

Største barnet sliter mye med det, har angst og er deprimert. Men far er tilgitt, for det var jo stemor sin feil. Samtidig så kan ikke jeg gå på en date en gang, for da får barnet angst anfall. Barnet sliter med at jeg skulle ha fått meg kjæreste, for tenk om jeg skulle valgt kjæresten framfor de. Og vi har pratet om det så mange ganger. Men det hjelper ikke. Så jeg må jo sette mitt liv på hold. Mens far kan gjøre hva han vil, og blir tilgitt.

Selvfølgelig er jeg glad, for at de starter å ha et godt forhold til far igjen. Men jeg vet og at største bærer på dette, men nå er liksom bare alt bra og flott igjen. Og da kan ikke barnet være sint på far mer. Det de sliter med, forsvinner ikke over natta. Også blir det bare så mye vanskeligere å se hva som er galt. Siden nå er jo alt bra.

Anonymkode: 83b88...bcd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Ja sånn går det når dere velger å få barn med hvem som helst. Ikke alle takler å få egne barn. Trist at det går utover barna.

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen prioriterer partneren langt over selv egne barn, både menn og kvinner , dessverre. Selv om barna går til grunne.

Anonymkode: f2ece...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Største barnet sliter mye med det, har angst og er deprimert. Men far er tilgitt, for det var jo stemor sin feil. Samtidig så kan ikke jeg gå på en date en gang, for da får barnet angst anfall. Barnet sliter med at jeg skulle ha fått meg kjæreste, for tenk om jeg skulle valgt kjæresten framfor de. Og vi har pratet om det så mange ganger. Men det hjelper ikke. Så jeg må jo sette mitt liv på hold. Mens far kan gjøre hva han vil, og blir tilgitt.

Selvfølgelig er jeg glad, for at de starter å ha et godt forhold til far igjen. Men jeg vet og at største bærer på dette, men nå er liksom bare alt bra og flott igjen. Og da kan ikke barnet være sint på far mer. Det de sliter med, forsvinner ikke over natta. Også blir det bare så mye vanskeligere å se hva som er galt. Siden nå er jo alt bra.

Anonymkode: 83b88...bcd

Uff.. Så kjip situasjon å være i :( Unner ikke det til noen, bortsett fra kanskje fedre som den du snakker om. 

Jeg blir så sint bare av å lese innlegget ditt, jævla drittfar som skal ødelegge livet til barna sine, og ditt eget. Det går jo helt tydelig over ditt eget liv også. (Hvordan skulle det ikke gjøre det, er jo dine barn.) 
Det beste hadde vært om barna bare glemte at de hadde en far, da ville det ikke vært noe å tilgi, og ikke noe nag å bære på. Men sånn er det ikke. Det virket heller ikke som far har lært om jeg skjønte ditt forrige innlegg? JÆVLA DRITTFOLK. Sorry, men jeg kjenner det koker. Faen ass. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn har også en slik far :( Stor klem til deg og barna TS💖

Anonymkode: 9599d...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om dette på et forum for kvinner hvor det kun er noen få oppegående menn som deltar, og da aldri i slike tråder?

Du får jo bare svar av kvinner i tilsvarende situasjon og helt loco mannfolk.

Anonymkode: a50f1...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg forstår godt frustrasjonen. har hatt det veldig likt selv da min far og mor gikk fra hverandre når jeg var liten. og siden den gang har han ikke vist noen interesse for meg som er hans førstefødte men kun på barna han fikk med nydama. ha presterte til og med å si at han ikkje skjønte hvorfor han måtte betale barnebidrag fordi han mente min mor stjal penger fra hans egentlige familie med bidraget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine barn har ikke sett faren sin på 7 år fordi han ikke vil. Barna har villet hele tiden, men han må prioritere sin nye flamme og hennes barn. Han lever livets glade dager med ferier hvor han skryter av at "barna" har kost seg- igjen hennes barn. 

Samme far har nektet egne barn å ta kontakt med han på noen som helst måte, han må ha pappafri.

Før han og jeg skiltes forgudet han barna, men som over natten var de ikke første pri lenger. Han var utro med denne hora før han flyttet fra meg. Så hun har jo visst om disse barnA hans.

Hva er det egentlig som skjer i hue på sånne foreldre? Hvordan er det mulig å gi så faen i eget avkom, men dyrke andres barn?

Hvis noen av dere har gjort det samme så ville jeg virkelig satt pris på en forklaring, skriv gjerne under AB. Dere som evt har gjort tilsvarende, gjlr dere det med letthet? Er det bare å viske ut egne barn eller tenker dere på de innimellom?

Anonymkode: 77e30...cf9

Aner ikke.

Min eks fungerte tipp topp som far når jeg fungerte som mora hans. Da jeg ikke lenger gadd det kunne han plutselig dessverre ikke være pappa...

Jeg aner ikke, virkelig. Men jeg aner det hadde med å gjøre at han aldri i hele sitt liv har fått ansvar og grenser, han flyttet jo 36 år gammel som trebarnsfar RETT tilbake til mamma og pappa *emojisomsugerpåtommelen*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva folk som forlater ungene sine på den måten og ikke ønsker kontakt med dem forteller seg selv for å rettferdiggjøre et sånt valg. 

Anonymkode: f4e8b...f5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er klar over at den typen personer (oss) som leser tråder med den tittelen du har valgt, sannsynligvis er de helt motsatte enn akkurat de du helst vil "ha tak i"??

 

Bedre lykke neste gang. 

Anonymkode: 58730...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger og personangrep, samt svar til dette.

- Avalon, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks vendte også barna ryggen da han møtte ei ny skreppe. Nå etter flere år så hender det han svipper innom eldste på jobben hennes, ringer henne. Han har klart ig tydelig sagt han savner barna, men må avslutte noen ting før han kan ha kontakt igjen.

Viktigste av alt er at INGEN må få vite at de har kontakt innimellom og iallefall ikke nye skreppa hans. Snakk om å være under hammeren 😝

Han er visstnok svært lykkelig med denne dama, men jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan snakke for meg selv

Jeg vokste opp uten far, min mor sa alltid at han bodde i Danmark og ikke ville ha noe med meg å gjøre, det viste seg at dette ikke var sant. Som 23 åring klarte eg til slutt å få presset navnet på min virkelige far ut av henne og det viste seg at hun har holdt meg, min far og øvrig familie for narr i alle disse årene. Det er ALLTID to sider av en sak, og selv om det ikke fins noen tvil at visse bare driter i egne barn, så er det vel så mange tilfeller med dyptliggende årsåker bak. Tenk over det før dere dømmer.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...