Gjest Catalina Culès Skrevet 31. oktober 2017 #61 Del Skrevet 31. oktober 2017 Legge seg nå Nei det får da være grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. november 2017 #62 Del Skrevet 1. november 2017 Nå kan det gå an å legge seg, selv om jeg er litt motvillig...snart... kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 1. november 2017 #63 Del Skrevet 1. november 2017 På 4.5.2016 den 1.43, AnonymBruker skrev: Nei! Vil ikke, vil ikke, vil ikke! Anonymkode: 25c2e...4df Så la være da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 1. november 2017 #64 Del Skrevet 1. november 2017 Opp om 2 timer😩😭 Great 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. november 2017 #65 Del Skrevet 1. november 2017 Fikk beskjed om å legge vekk mobilen og prøve å sove. Men ble vekket av nattevakten når jeg holdt på å sovne. Og så to ganger til etter det. Var tydeligvis ikke så farlig om jeg sov eller ei. Hadde hun ikke vært så søt så skulle jeg bli litt irritert. Nå får jeg jo ikke sove igjen. Og stå opp kan jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslefrøken Skrevet 2. november 2017 #66 Del Skrevet 2. november 2017 På 1.11.2017 den 4.17, Daryl Dixon skrev: Fikk beskjed om å legge vekk mobilen og prøve å sove. Men ble vekket av nattevakten når jeg holdt på å sovne. Og så to ganger til etter det. Var tydeligvis ikke så farlig om jeg sov eller ei. Hadde hun ikke vært så søt så skulle jeg bli litt irritert. Nå får jeg jo ikke sove igjen. Og stå opp kan jeg ikke. På vegne av alle sykepleiere så beklager jeg. Vekker ofte pasienter på natt både med vilje og ikke. Å sove på sykehus skal ikke være lett... du får sove når du blir frisk igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. november 2017 #67 Del Skrevet 2. november 2017 7 timer siden, veslefrøken skrev: På vegne av alle sykepleiere så beklager jeg. Vekker ofte pasienter på natt både med vilje og ikke. Å sove på sykehus skal ikke være lett... du får sove når du blir frisk igjen! Det var ikke oppløftende i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. november 2017 #68 Del Skrevet 13. november 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. november 2017 #69 Del Skrevet 14. november 2017 NEEEEIII!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. november 2017 #70 Del Skrevet 29. november 2017 Men jeg vil ikke legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 29. november 2017 #71 Del Skrevet 29. november 2017 Altså, jeg må stå opp klokka fem i morgen. KLARER ikke å legge meg. Det er en slags fysisk barriere der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. juli 2018 #72 Del Skrevet 21. juli 2018 Hvorfor kommer ikke ikke denne tråden opp i mine innlegg?! Uansett, jeg fant den endelig. Var så trøøøtt, men uvillig til å legge meg kl 22 en LØRDAG aften, men nå? Har jeg blitt våken av letingen. Og nå skal jeg legge meg Skal bare.. noe først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HanenIFlokken Skrevet 21. juli 2018 #73 Del Skrevet 21. juli 2018 (endret) På 21.7.2018 den 22.35, Zenobia skrev: Hvorfor kommer ikke ikke denne tråden opp i mine innlegg?! Uansett, jeg fant den endelig. Var så trøøøtt, men uvillig til å legge meg kl 22 en LØRDAG aften, men nå? Har jeg blitt våken av letingen. Og nå skal jeg legge meg Skal bare.. noe først 😎 Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2018 #74 Del Skrevet 24. juli 2018 Jeg må i seng, men hodet er fremdeles våkent og vil spille musikk. Kroppen er trett og gretten. Vil sove NÅ, sier den. Vi har en drakamp i natten... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. juli 2018 #75 Del Skrevet 24. juli 2018 Ikke enda, man muy pronto 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2018 #76 Del Skrevet 24. juli 2018 Ostebassen miiiin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå